بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
دکتر روحانی در مصاحبه با CNN :
گفت وگوی مستقیمی با امریکا در خصوص سوریه نداریم، اما از طریق اتحادیه اروپا و سازمان ملل به شکل غیر مستقیم تبادل نظر داریم
تدبیر24:رییس جمهوری که برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، صبح امروز -یکشنبه- به وقت محلی (لحظاتی پیش) با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت و گو کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24، بخشی از مصاحبه دکتر حسن روحانی با سی ان ان درباره توافق هسته ای و همچنین مسایل منطقه ای و بین المللی است.

وی در بخشی از این گفت و گو تاکید کرد: اگر تعهد جدی در اجرای توافقات هسته ای و لغو کامل تحریم ها ببینیم، شاید امکان گفت وگو در سایر مسائل هم فراهم شود. 
روحانی اظهار داشت : ناراحتی ملت ایران از سیاستهای دولت آمریکا، نظیر مداخلات سیاسی و حتی نظامی طبیعی و منطقی است اما خواستار این هستند که در چارچوب روابطی درست و سازنده و مبتنی بر احترام متقابل، تنش ها کاهش یابد. فاصله بین ایران و آمریکا زیاد است و مسایل بسیاری باید جبران شود. مهم این است که نگرش و رفتار عوض شود. ملت ایران نمی خواهند در گذشته بمانند اما نمی پسندند که گذشته ادامه یابد.
رییس جمهوری در بخشی از این مصاحبه تصریح کرد : گفت وگوی مستقیمی با امریکا در خصوص سوریه نداریم، اما از طریق اتحادیه اروپا و سازمان ملل به شکل غیر مستقیم تبادل نظر داریم. اولویت در سوریه تقویت حکومت مرکزی برای پایان دادن به تروریسم و خونریزی، بازگشت آوارگان و اصلاحات سیاسی است.
وی در ادامه این گفت و گو با اشاره به مسایل منطقه ای گفت : ظاهرا عربستان همه فکر و ذکرش را برای حمله و کشتار مردم یمن گذاشته است و توجهی به امنیت داخلی خودش ندارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها