بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم از رشد 35 درصدی صادرات و 25 درصدی واردات کالا از طریق گمرک های این سازمان در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
تدبیر24 :به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد رضا عطاآبادی گفت: در مدت یاد شده وزن کالاهای صادراتی از گمرک های منطقه آزاد قشم به 87 هزار تن و ارزش افزون بر 11 میلیون و 500 هزار دلار رسیده است.
وی ارزش کالاهای وارداتی به گمرک های قشم در شش ماهه نخست امسال را 200 میلیون دلار و وزن آنها را معادل 152 هزار تن اعلام کرد.
عطاآبادی اضافه کرد: در این مدت 515 فروند شناور از طریق اسکله های بهمن و کاوه قشم اقدام به تخلیه و بارگیری کالا کرده اند.
به گفته مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم، در مدت یاد شده مواد اولیه کارخانجات، ماشین آلات، لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش از کشورهایی همچون ایتالیا، آلمان، اتریش، چین، تایلند، کره جنوبی، ترکیه و امارات به این منطقه وارد شده است.
عطاآبادی از صادرات سیمان، سیگار، روی، روغن های صنعتی و لوله های آب سوپر پایپ پنج لایه به عربستان سعودی و کشورهای حاشیه خلیج فارس به عنوان بخش صادراتی گمرک منطقه آزاد قشم نام برد.
وی اظهار کرد: روند اجرای رویه های گمرکی موجب افزایش 20 درصدی درآمد این مجموعه در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال 93 شده است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها