بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
عابدینی :
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه انتخاب اسپانسر جدید این باشگاه جای بحث و بررسی دارد، گفت: مشکلات پرسپولیس فقط پول نیست.
تدبیر24 :درباره انتخاب اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در اینباره که مسئولان باشگاه باید جوابگو باشند ولی شرکتی که برای اسپانسرینگ انتخاب و معرفی شده، جای بحث دارد. به هر حال با شرایطی که الان پرسپولیس دارد، باید بگذاریم کارشان را بکنند و با توجه به مشکلات موجود، باید به همین هم قانع باشیم.

وی درباره جلساتی که با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس برای انتخاب اسپانسر داشته است، گفت: من یکبار با طاهری جلسه داشتم و استنباطم این بود که ایشان در تمام جنبه‌ها از جمله انتخاب اسپانسر کمک می‌خواهد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره اینکه اعلام کرده بود قرار است حسین هدایتی اسپانسر باشگاه شود و اعضای هیات مدیره را انتخاب کند، گفت: به حسین هدایتی گفته بودند لیست موردنظرش را بدهد تا مورد بررسی قرار بدهند و بعد برای ادامه کار، خبر خواهند کرد که هنوز هم هیچ خبری نشده است.

عابدینی درباره مبلغ پیشنهادی هدایتی برای کمک به پرسپولیس، خاطرنشان کرد: ما رقم ندادیم. فقط گفتیم تمام هزینه‌های باشگاه به علاوه بدهی بابت شکایت‌های حیاتی که پرسپولیس را در خطر می‌اندازد، پرداخت می‌کنیم. ما می‌خواستیم باشگاه مدار باشیم نه اینکه پول بدهیم و برویم. مشکلات پرسپولیس فقط پول نیست و شامل موارد زیاد دیگری هم می‌شود که گویا آقایان سبک و سیاق ما را قبول ندارند.

وی افزود: البته این دفعه اول نیست که این اتفاق می‌افتد و ما به آن عادت کرده‌ایم.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره اسامی پیشنهادی حسین هدایتی هم گفت: ما نام ۱۲ نفر را به طاهری دادیم که فکر می‌کنم هیچکس نمی‌تواند روی آنها حرف بزند. آدمهای صالح، کاربلد، اهل فوتبال و دارای مدرک تحصیلی مناسب. ما حتی دست باشگاه را باز گذاشتیم و اعلام کردیم فقط سه نفر از این لیست را انتخاب کند!
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها