بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۷۸۶۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
از فاجعه صدا و سیما تا فاجعه منا؛
عزت اله ضرغامی که سابقه درخشانی در پخش شادی روز عزای ملت دارد از رییس جمهوری انتقاد کرده که چرا به محض ورود به نیویورک سفرش را قطع نکرده و به تهران بازنگشته است
تدبیر24 :کسی که روز عزای ملت در جریان زلزله ورزقان و کشته شدن هزار نفر و آواره شدن ده‌ها هزار نفر از رسانه اش برای چشمان اشکبار مردم خنده بازار پخش کرد و 24 ساعت از این اتفاق تلخ بی خبر بود در صفحه اینستاگرامش با لحنی تمسخرآمیز رییس جمهوری را به باد انتقاد گرفت که چرا به محض ورود به نیویورک در اعتراض به فاجعه منا این شهر را ترک نکرده است.

ضرغامی که ظاهرا به دلیل بی توجهی رسانه ها به او، میزان رسانه خونش پایین آمده از روحانی پرسیده در اعتراض به فاجعه منا چرا تا به نیویورک رسیدی این شهر را به مقصد تهران ترک نکردی تا عالم و آدم بدانند به این فاجعه معترضی؟! البته عزت خان توضیح نداده این موضوع چه ربطی به سفر رییس جمهوری داشت و چرا باید روحانی سفری را که در آن چندین وعده دیدار هماهنگ شده کنسل می کرد و به تهران بازمی گشت و مگر دولت فقط یک نفر است که اگر نباشد کارها لنگ بماند؟




البته عزت خان چون عادت به دولت قبل داشته فکر می کند دولت یازدهم هم دولت یک نفره است غافل از اینکه این دولت مجموعه ای از افراد است که کار خودشان را انجام می دهند، مثلا اگر جهانگیری، جنتی، قاضی زاده هاشمی، رحمانی فضلی و دیگران در تهران به رتق و فتق امور مشغول هستند ظریف هم در نیویورک وقتی می بیند مسوولان سعودی به هیچ صراطی مستقیم نیستند از امیر کویت کمک می گیرد( که البته آقای ضرغامی این کمک گرفتن را برنتابیده و باز فکر می کند مثلا آنجا باید ظریف می زد زیر گوش هرچه عرب و عرب زبان می بیند!)

عزت اله ضرغامی دوست دارد خودش را مطرح کند، این مجتهد خود خوانده رسانه که در دولت قبل جرات نمی کرد یک کلمه هم علیه رییس جمهوری وقت صحبت کند حالا به این اجتهاد! رسیده که راه مطرح شدن دوباره تیکه پرانی و خوشمزگی به رییس جمهوری است، البته کسی که روز عزای ملت خنده بازار پخش می کند خیلی دور از ذهن نیست در این عزا هم شوخی و بگو بخند کند ولی حق اظهار فضل ندارد.

منبع : برنا

برچسب ها: تدبیر24 ، ضرغامی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
7
1
حرف حق رو زده برگشت رئیس جمهور بزرگتر از سیلی زدن به آل سعود بوده و و می توانست تمام نگاه ها را معطوف به این موضوع کند .
راستی چرا زندباد مخالف شعار توخالی شما شده و هر حرف درست را کینه توزانه رد می کنید
چرا منتقد ستیز هستید
باور کنید هر چه آن خسرو کند شیرین نبود.
ناهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
1
7
با سلام
خوشبختانه وظایف تفکیک شده است
لذا دلیلی ندارد اجلاسی به این مهمی را نیمه کاره رها کنند
خدا رفتگان را رحمت کند و به بازماندگان صبر عطا نماید
بهشت را به بها میدهند نه به بهانه( دکتر بهشتی)
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
هیچ اجلاسی مهمتر از جان و عزت اتباع ایرانی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
6
1
اگر ضرغامی اشتباه کرده دلیل نمی شود که غلط روحانی تصحیح شود؛ غلط غلط است از هر که صادر شده باشد.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها