بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
تدبیر24 :رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شرکت پژو با ایران‌ خودرو قرار‌داد 10 ساله داشت که به امضای روسای جمهور دو کشور رسیده بود با این حال آنها قبل از 10 سال رها کردن و رفتند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، رضا رحمانی در مراسم افتتاح مرکز فروش و خدمات پس از فروش سیبا موتور اظهار کرد: شرکت پژو باید بداند که کارشان نامناسب بوده است که البته حضوری نیز این موضوع را به مدیران این شرکت گفته‌اند.

وی با بیان این‌که اجازه می‌دهیم پژو با ایران مذاکره کند، اما این به معنی فراموش کردن گذشته نیست، خاطر نشان کرد: این شرکت در آن دوره اینگونه رفتار کرد در حالی که 32 درصد سود پژو از ایران بود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: البته در دوره جدید از حضور آنها استقبال می‌کنیم، اما چند شرط دارد که یکی از آنها عمق ساخت داخل حداقل 50 درصدی قطعات در ابتدای تولید خودروها است.

رحمانی گفت: همچنین شرکت‌های خارجی باید خودروهای روز دنیا و نه خودروهای از رده خارج را در ایران تولید کنند.

وی افزود: از 37 تولید‌کننده و وارد‌کننده خودرو در کشور فقط سه شرکت در حوزه خدمات پس از فروش در رتبه یک قرار دارند، بنابراین در این حوزه باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: زمانی دوره تولید بود و تولید‌کنندگان هرچه تولید می‌کردند می‌فروختند اما هم‌اکنون آن دوره گذشته و دوره برندینگ و تولید محصولات با قیمت و کیفیت مناسب است.
برچسب ها: تدبیر24 ، پژو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها