بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
تدبیر24 :بر اساس اطلاعاتی که بتازگی از سوی وزارت دفاع روسیه انتشار یافته، بمباران مداوم که شمار آن به بیش از 60 پرواز رسیده، تقریباً توانسته بخش اصلی قدرت تحرک و فعالیت داعش را بگیرد و تروریست های این گروه را که پیش از آغاز بمباران ها همه روزه در حال اجرای عملیات برای گسترش قدرت خود بودند، به پنهان شدن وادار کند.
بر اساس این گزارش ها، همچنین عملیات گسترده ضد داعش روسیه با هماهنگی ارتش سوریه، سبب شده دیگر گروه های تروریستی نیز برای در امان ماندن از هدف قرار گرفتن، فعالیت های خود را تقریباً به طور کامل متوقف کنند.
رسانه های کشورهای خاورمیانه بویژه لبنان امروز گزارش دادند که شهر الرقه که به عنوان پایتخت داعش در سوریه شهرت یافته است، اکنون از حضور خیابانی و گسترده نیروهای داعش خالی شده است و جابجایی های گسترده ای به سمت خاک ترکیه در حال انجام است.
از سوی دیگر، پس از انتشار بیانیه مشترک آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، قطر، عربستان و ترکیه گروه کشورهای ضدسوری حامی تروریست ها در روز جمعه برای توقف عملیات بمباران مواضع تروریست ها در سوریه، «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع اعلام کرد این عملیات به سراسر خاک این کشور گسترش خواهد یافت.
کارشناسان نظامی در روسیه پیش بینی کرده اند با تداوم حملات این کشور، یکپارچگی داعش در سوریه و عراق از بین خواهد رفت و از سوی دیگر در صورت عملیاتی شدن درخواست بغداد از مسکو برای همکاری مشابه نظامی در عراق، شرایط برای تروریست ها در هر دو کشور بسیار سخت خواهد شد.
ارتش روسیه با درخواست رسمی سوریه و پس از دریافت مجوز پارلمانی، بمباران گسترده مواضع تروریست ها را در سوریه به ویژه داعش آغاز کرده که بر اساس آخرین گزارش ها، تاکنون ضربات شدیدی به تروریست ها وارد شده و همزمان واکنش هایی را در پی داشته است. 
سه شنبه گذشته وزارت دفاع روسیه فرمان پرواز حدود 60 فروند جنگنده سوخو بر فراز آسمان سوریه و آتشباری مواضع تروریست ها را به ویژه داعش صادر کرد.
روسیه برای موفقیت بیشتر عملیات در هدف گیری های اصلی و نابود کردن مراکز مهم داعش از جنگنده های راهبردی و پرقدرت ضربتی سوخو 34 استفاده می کند که از فاصله 250 کیلومتری می تواند با اختلاف چند متر و در تمامی شرایط آب و هوایی اهداف را منهدم کند. 
موفقیت چهار روزه ارتش روسیه برای کاهش توانایی داعش و سپس ادامه بمباران ها برای نابودی کامل گروه های تروریستی در حالی صورت گرفته که در جریان عملیات یکساله ائتلاف آمریکایی، این گروه حتی قوی تر نیز شده و توانسته بود مناطق بیشتری از خاک سوریه و عراق را تصرف کند.
برچسب ها: تدبیر24 ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها