بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
زاکانی :
دومین بخش نامه رهبری ناظر به جهت گیری های انقلاب است، نباید به آمریکا امیدوار شد؛ برخی آنقدر که به آمریکا اطمینان دارند به عناصر داخلی در کشور اطمینان ندارند.
تدبیر24 :منتقدین -به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی چهارشنبه شب در گردهمایی با مضمون بررسی برجام در مسجد ارشاد اهواز که از سوی ائتلاف اصولگرایان برگزار شده بود افزود: با آمریکا کاری درست نمی شود؛ آمریکا به مانند آب شوری است که هر چقدر از آن نوشیده شود تشنگی هم بیشتر خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: با اجرای برجام ممکن است بخشی از تحریم ها برداشته شود ؛ باید از گذشته تجربه گرفت و پیام های درست را در مساله برجام به مردم منتقل کرد.
 
زاکانی ادامه داد: اکنون با نامه مقام معظم رهبری در مساله برجام مواجهیم که ایشان در مقدمه آن بر دقت تاکید داشتند؛ دقت در مساله برجام یک اصل است و همه موظف به آن هستیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دومین بخش نامه رهبری ناظر به جهت گیری های انقلاب است، نباید به آمریکا امیدوار شد؛ برخی آنقدر که به آمریکا اطمینان دارند به عناصر داخلی در کشور اطمینان ندارند.
 
وی افزود: مسئولان هوشیار کشور و چشمان بیدار و در صحنه مردم نخواهند گذاشت عده ای در مساله برجام و سخنان رهبری در این زمینه عدول کنند و دولت و مجلس باید بدانند که راه اصلاح کشور از درون کشور است، اگر می خواهید تهدیدهای آمریکا نباشد باید دست در دست هم داشته باشند.
 
زاکانی گفت: تا زمانی که کارآمد نباشیم و مشکلات خود را به گردن دیگران بیندازیم مشکلی از مشکلات حل نخواهد شد.
 
وی افزود: ما سر آشتی با آمریکا نداریم و بود ما نبود آمریکا و اضمحلال آمریکا را به دنبال دارد و این همان افق روشن ماست، وجود آمریکا برای ما و دیگر کشورهای جهان مزاحمت است.
 
وی با بیان این که آمریکا فقط به فکر امیال و اهداف خود بوده و هر چیزی که در مسیر این هدف قرار گرفته باشد را بر نمی تابد گفت: مساله برجام دچار اشکال، چالش ها و نقص های اساسی است، ما نه علاقه داریم و نه حق می دانیم که زحمات کشیده شده را نادیده بگیریم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: کار انجام شده است اما کامل نیست، کاری که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشته اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها