بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
تدبیر24 :محمد صراف از تولید برنامه جدید «امضاء» که به معرفی شخصیت‌های تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف می‌پردازد، خبر داد و گفت: این برنامه در حال ضبط است و مشکلی برای پخش ندارد.

تهیه‌کننده برنامه «امضا» که پیشتر تهیه برنامه «شناسنامه» را در کارنامه کاری‌اش دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، با بیان اینکه برای پخش برنامه «امضا» مشکلی وجود ندارد، یادآور شد: به جهت فنی باید آمادگی داشته باشیم. اگر تعداد ضبط‌ها افزایش پیدا کند از هفته آینده این برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره‌ی روند تولید این برنامه تلویزیونی که قبل‌تر تیزر آن با اجرای احسان کرمی پخش و اعلام شده بود به‌زودی روی آنتن می‌رود، یادآور شد: این برنامه در حال حاضر روند تولید خود را می‌گذراند و تاکنون سه قسمت از آن ضبط شده است و همچنین تیتراژ آن نیز در حال تولید است.

وی درباره‌ی تفاوت برنامه‌ی «امضا» با «شناسنامه» خاطرنشان کرد: فرق «امضاء» با «شناسنامه» این است که در «امضا» از تصاویر آرشیوی بیشتری که با مصاحبه‌شونده داشته‌ایم استفاده می‌کنیم و به همین جهت نیازمند تدوین بیشتری نسبت به برنامه «شناسنامه» خواهیم بود.

صراف همچنین درباره اهداف برنامه «امضاء» نیز گفت:‌ این برنامه با دعوت از مهمانان، در حوزه‌های هنری، فرهنگی، ادبی، سیاسی با آنان به گفت‌وگو می‌نشیند و یکی از اهدافش این است جوانان را با این بزرگان را در حوزه‌های مختلف آشنا کند.

به گزارش ایسنا، برنامه گفتگو محور «امضاء» با دعوت از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، ورزشی و دولتمردان جمهوری اسلامی با موضوع بررسی تاریخ معاصر در 52 قسمت 70 دقیقه‌ای در حال تولید است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها