بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
تدبیر24 :از یک زن مسلمان استرالیایی که به عنوان ناخدایی نیروی دریایی استرالیا رسیده به خاطر سالها تلاش و نوآوری تجلیل شد. کاپیتان "مونا شیندی” زن مسلمان استرالیایی است که علاوه بر تخصص اصلی اش- مهندسی ادوات نظامی- یک مشاور فرهنگی و تاجر نیز است، اولین مسلمانی که در عین زن بودن به مقام کاپیتانی در نیروی دریایی استرالیا رسیده است.
به گزارش شفقنا، موسسه تجارت بانوان Telstra NSW درحالی از کاپیتان شیندی تجلیل می کند که وی در طول سالهای دراز خدمت خود در نیروی دریایی استرالیا همواره درجهت ایجاد وحدت و احترام در میان اقوام و مذاهب مختلف این کشور تلاش کرده است.
ناخدا شیندی که هم اکنون مشاور فرمانده کل نیروهای دریایی استرالیا در امور مسلمانان و اسلام نیز می باشد، پیشتر مفتخر به دریافت جایزه زن سال ایالت نیوساث ولز نیز شده است. وی به خاطر سرعت عمل به کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی و دریایی این جایزه را برده بود. وی از مقام خود در موارد بسیاری برای کمک به مسلمانان نیز استفاده کرده است.
ناخدا شیندی که هم اینک مسیولیت های مهمی در نیروی دریایی سلطنتی استرالیا دارد مسیول حفاظت بخش هایی از ادوات و تجهیزات این نیرو است تجربیات ناخوشایندی نیز از رفتار همقطاران خود درارتش دارد. او که ۲۶ سال در ارتش خدمت کرده شاهد تبعیض ها و توهین های مختلفی از سوی مقامات و همکاران خود بوده است.
تلاش های او برای پرکردن شکاف میان مسلمانان استرالیا و دیگر مردم این کشور باعث شد تا صد نفر از مسلمین استرالیا برای خدمت به کشورشان وارد ارتش شوند. وی در مراسم دریافت جایزه بنیاد تجارت زنان نیز اعمال وحشیانه گروه های تروریستی را با اسلام و مسلمانان بی ارتباط دانست و گفت رفتار آنها چیزی جز ایجاد ترس در دل دیگر مسلمانان و حتی غیرمسلمانان چیزی به بار نمی آورد.
برچسب ها: تدبیر24 ، زن ناخدا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها