بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۷۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
تدبیر24 :محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: برخی تصور می‌کنند که وقتی تیم دیپلماسی به خارج از کشور برای انجام مذاکراتی و یا تعامل با برخی کشورها می رود این موضوع دور از چشم و نظر رهبری است حال اینکه فرمایشات اخیر رهبری حکایت ازآن دارد که ایشان از ابتدا تا انتهای برجام و مذاکره را مو به مو ،‌ذره به ذره و لحظه به لحظه دنبال می کردند.

وی افزود: بر این اساس آنهایی که به نام تندرو در جامعه شناخته می شوند و یا هر اسم دیگری دارند باید فرمایش رهبری را حسن ختامی برای تمامی حرف هایی که تاکنون بیان کرده اند بدانند و به این نکته برسند که اگر احیانا رهبری در جایی نسبت به مسأله‌ای احساس نگرانی کنند بدون هیچ رودربایستی و ملاحظه ای موضوع را اعلام می‌کنند.

اسفنانی تاکید کرد: اگر رهروی ولایت هستیم باید پا جاپای ولایت بگذاریم و نه عقب تر بمانیم و نه جلوتر حرکت کنیم . این پیامی است که رهرو راستین رهبری و ائمه باید آن را همیشه ملاک نظر قرار دهند.

وی در عین حال گفت: متاسفانه تندروها و یا افرادی از این قبیل با هر نام دیگری در تمامی ادوار خود را یک پله و یک قدم جلوتر از اهداف نظام و رهبری دانسته و گاهی حرفهایی ازآنها شنیده می‌شود که خیلی با انصاف و با عدالت سازگاری ندارد.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ابتدا از تیم مذاکره کننده حمایت کردند گفت: تاکنون شنیده نشده است که ایشان انتقادی را به تیم مذاکره کننده وارد کنند و تاکنون تمامی بیاناتشان در خصوص اطمینان به تیم مذاکره کننده بوده و آن‌ها را افرادی خداپرست و علاقه‌مند نظام دانستند . کسانی که مسائل مهم نظام حائز اهمیت است.

وی افزود: اگر رهبری حرفی را در بحث برجام مطرح کردند درباره بدعهدی آمریکایی ها و طرف های مقابل بوده و اینکه آن‌ها قابل اطمینان نیستند و ما دلسوزی آن‌ها را نمی خواهیم. چون به ما در طول سالیان گذشته عناد آن‌ها ثابت شده است و هیچ توقعی نیست که قدم مثبتی برای آن‌ها برداریم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
1
0
آخه نامردها
چرا اين همه نفاق داريد؟
شما اگه دنبال حرف رهبريد
وقتي ميگه فقته خط قرمز آقايون دولتي باشه
چرا گوش نميكنيد؟

البته خيال نكنيد من با همه كارهاي اونايي كه شما باهاشون مخالفيد موافقم
ولي نفاق را توي اين دولتي ها خيلي خيلي بيشتر ديدم


طرف اصلا قوبولش نداره ولي ازش مايه ميذاره
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها