بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
 

تدبیر 24: به گزارش خبرآنلاین، این پیام‌رسان که لقب سریع‌ترین پیام‌رسان جهان را گرفته (غیررسمی و به گفته توسعه‌دهندگان نرم‌افزار) بیش از یک‌میلیون نفر در عربستان سعودی را به خود جذب کرده است.

توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار پیام‌رسان شرکت Instanza Inc در سان‌فرانسیسکو هستند و سوما مخفف South of Market است. سازندگان هدف اول خود را امنیت می‌دانند و به همین خاطر ارتباط امن را فراهم کرده‌اند و پیام‌ها بعد از دلیوری پاک می‌شوند. پیام‌های دلیور نشده نیز پس از 7 روز پاک می‌شوند. هیچ پیامی روی سرور سوما ذخیره نمی‌شود. الگوریتم رمزگذاری برنامه ترکیب 2048-bit RSA و 256-bit AES است.

 

برخی ویژگی‌های این پیام‌رسان به شرح زیر است:

تماس رایگان ویدئویی با هر نقطه از جهان باکیفیت اچ‌دی / ارسال و دریافت پیامک از طریق شبکه موبایل نسل 3 و 4 و وای فای / گرفتن تأییدیه ارسال و دریافت پیام از کاربران / شکلک‌های زیبا / چت گروهی تا 500 نفر / شباهت نرم‌افزاری به واتس اپ / حمایت از زبان فارسی /

برای دانلود این پیام‌رسان روی آی او اس به حجم 40 مگابایت اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود نسخه اندرویدی اینجا را کلیک کنید.

برای جستجو روی گوگل و پیدا کردن دانلود جانشین نیز اینجا را کلیک کنید.
برچسب ها: تدبیر 24 ، نرم افزار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها