بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۸
تعداد نظرات: ۱۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷

مخاطبان گرامی؛

ضمن تشکر از توجه شما به مسائل و مشکلات کشور، درصورت تمایل نظرات و پیشنهادات سازنده خود را به وزارت آموزش و پرورش در ذیل همین خبر ارائه نمایید.

ضمناً مخاطبینی که مایل به انتشار نظرات خود در این صفحه برای عموم نیستند، حتما در انتهای پیام ذکر نمایند. درغیر اینصورت منتشر خواهد شد.

نظرات ارزشمند شما از پایان مهرماه به صورت آنلاین در اختیار مدیر کل محترم روابط عمومی این وزارتخانه جهت بررسی و اقدامات لازم به صلاحدید اداره کل، قرار خواهد گرفت. پیشاپیش از اینکه با انتقادات و پیشنهادات خود، دولت تدبیر و امید را در پیشبرد اهداف راهبردی خود که همان اجرای عدالت در تمامی حوزه ها و سطوح مختلف است یاری می کنید، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۴۷
انتشار یافته: ۱۱۶
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
5
با سلام و احترام به وزیر محترم که فعلا نیستند
سخن من این است که این اجحافی که در حق متولدین دهه ی 60 شد را به نحوی جبران نمایند.
بنده با رتبه دو رقمی کنکور کارشناسی و با داشتن مدرک کارشناسی ارشد بیکار هستم و سال گذشته رتبه های 30-40 هزار تربیت معلم قبول شدند....
اخر این انصاف است؟چرا کسی به فکر ما نیست؟
اقبال مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
0
باسلام و تبریک خدمت جناب آقای فانی - باتوجه به شروع سال تحصیلی جدید لطفا دستور فرمایید چارت جدید پستهای ستادی مناطق و ادارات شهرستانها ارسال گردد. (دردید عموم نباشد)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
0
به نام آفریدگار توانا
در سالهای گذشته به منظور کاهش هزینه های آموزش و پرورش طرحی کلید خورد که در بودجه آموزش و پرورش صرفه جویی شود. ظاهرا طرح خوبی بود و صرفه جویی نیز امری ستودنی است اما از بد حادثه در اجرا این گونه شد که اگر یک منطقه در سال تحصیلی 89 - 90 مثلا هزار ساعت اضافه کار پرداختی داشت، در سال بعدی الزام داشت که بیست در صد از اضافه کارها کاهش یابد تا اینجا هم اشکال مهمی نبود اما اشکال کار از آنجا شروع شد که نظام جدید آموزشی اجرایی شد و یک سال تحصیلی راهنمایی عملا تعطیل شد. معلمان بی کلاس مانده دوره راهنمایی بدون دیدن دوره و کلاس و بدون تسلط به دروس دوره دبیرستان برای تدریس رهسپار دوره متوسطه شدن کاش به همینجا اکتفا می شد در سال تحصیلی جاری حتی رشته های غیر مرتبط نیز برای الزامی بودن آن بیست در صد کذایی برای تدریس در دوره دبیرستان انتخاب شده اند. ثمره این طرح مخصوصا برای استان های محروم که والدین چندتن به وضعیت فرزندان خود تسلط ندارند، گسترش بیسوادی و عقب ماندگی بیشتر است تقاضا دارم حداقل برای سالهای آینده تدبیری اندیشیده شود که بیش از این به محرومان اجحاف نشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
0
5
به نام ایزد یکتا
بعداز اجرای قانون خدمات کشوری بندی در احکام کارگزینی فرهنگیان به نام تفاوت تطبیق افزوده شده است متاسفانه برای بسیاری از همکاران حداقل مبلغ وبرای بسیاری مبالغ بالا منظور شده است ودر سالهای گذشته نیز ثابت بوده است . گاهی مشاهده شده است که برخی همکاران با سوابق ومدارک یکسان اما تفاوت تطبیق متفاوت انهم با فاصله بسیار زیاد. یکی از جلوه های بارز بی عدالتی در حقوق فرهنگیان هم تفاوت تطبیق بوده است . در حالی کع در سالهای گذشته نیز شاهد اعتراض فرهنگیان عزیز نیز بوده ایم . امیدواریم که دولت تدبیر وامید ضمن ضمن توجه به معیشت فرهنگیان در خصوص رفع نابرابری های موجود در احکام فرهنگیان نیز اقدام نمایند
علي
|
-
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
0
7
با سلام وآرزوي توفيق براي دولت جديد. به وزير محترم آموزش وپرورش آينده توصيه مي شود معلمان ودانش آموزان را بيشتر مورد توجه قرار دهد زيرا تاكنون نيروهاي ستادي بيشتر مورد توجه قرار گرفته اند ومعلمان كه در خط مقدم آموزشي قرار دارند در انجام كار دلگرم نيستند.
علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
3
3
با سلام در آموزش و پرورش هر طرحی اجرا می شود غیر از طرحی که بتواند معلمان را در مقابل عملکردشان پاسخگو کند . پیشنهاد می شود برای پاسخگو نمودن معلمان طرحی آماده و اجرایی شود. بنده می توانم بطور مفصل این طرح آماده و ارائه نمایم.
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
0
4
جناب فانی اگر بتوانید کرامت رابه فرهنگیان باز گردانید وشان معلم حفط شود کاری بسیار بزرگ انجام داده اید وهمینطوراز نظرمعیشت که متاسفانه دروضع خوبی به سر نمی برندبیشتر توجه شود
دارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
0
5
من، نوشت افزار فروشی دارم . آقای فانی شما اشتباهات وزرای قبلی را تکرار نکنید . به محتوی کتابها ی درسی کاری ندارم که خود حدیثی مفصل است ! وقتی ما نمی توانیم خیلی از کتابهای درسی را به هنگام به دست دانش آموز، برسانیم، چرا مرتب محتوای آنها را عوض می کنیم ؟
مهربان توسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
0
2
انشاا... تحولات سیستم کتب درسی نظام رتبه بندی پارلمان معلمان پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه فرهنگیان خدمت خانمهای فرهنگی در شهر محل سکونت نه محل تعهد برنامه های خوبیست که من فرهنگی امیدوارم دکتر فانی مدنظر قرار دهد
پاسخ ها
مهربان توسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
به عنوان یه فرهنگی دوست دارم به دولت جدید در حد توان کمک کنم باتشکر مهربان توسی
علي حسنوند
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
2
باسلام، ازآقاي روحاني مي خواهيم هر چه سريعتر در معرفي وزراي وزارت خانه هاي داراي سر پرست اقدام نمايد و مانند معرفي كل كابينه زرنگ باشد. به اميد موفقيت دولت تدبير و اميد.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
با سلام
در نخستین مرحله باید کاری کرد که هزینه آموختن در مدارس به پایین ترین حد برسد تا همه بتوانند درس بخوانند همانطور که میدانید درس خواندن در اروپا رایگان است . باید کاری کرد که همه بتوانند درس بیاموزند.
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
0
http://www.isna.ir/fa/news/92070100015/%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%84%D9%88-%D9%88-%DA%86%D9%88%D8%A8%DA%A9-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
2
سلام علیکم
جناب آقای فانی سرپرست محترم وزارت"آموزش و پرورش"
تقاضا دارم نسبت به تعطیلی پنجشنبه مدارس تجدید نظر نموده و این روز را به دامن آموزش و پرورش بازگردانید تا همه با هم به ارتقای علم و فرهنگ یاری نماییم.
(من ا... توفیق)
والسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
2
1
آدرس خبر :http://isfahan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=23248

یک آشپز شاغل در آموزش و پرورش خور و بیابانک یک شبه معلم مدرسه ابتدایی شد.

به گزارش ایسنا در خور و بیابانک، با وجود اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها بیکار هستند و بخشی از این بیکاران را فرزندان فرهنگی شاغل و بازنشسته تشکیل می‌دهند، آشپز آموزش و پرورش خوروبیابانک بدون گذراندن حتی یک ساعت دوره آموزشی، معلم مدرسه ابتدایی شهر جندق شد.

معترضان ‌که بیشتر شاغلان و بازنشستگان فرهنگی هستند در اعتراضی با درخواست‌های کتبی و شفاهی به مسوولان ذیربط، فرمانداری و دفتر نماینده شهرستان خواستار رسیدگی به این اقدام آموزش و پرورش شدند.

یکی از معترضان به این موضوع گفت: من فرزند تحصیل کرده دارای مدرک کارشناسی بیکار دارم که جویای کار است.

وی ادامه داد: این اقدام آموزش و پرورش درست نبوده و باید از بین فرزندان بیکار و فارغ التحصیل فرهنگی که جویای کار هستند نیرو جذب کند.

هم چنین یکی دیگر از معترضان نیز گفت: چرا باید بسیاری از معلمان در مدارس دفتر نشین باشند و سر کلاس درس حضور نداشته باشند و اگر آموزش و پرورش با انتقال معلمان به خارج از شهرستان موافقت نمی‌کرد کمتر دچار این مشکل می‌شد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک در این باره به خبرنگار ایسنا در خور و بیابانک گفت: برای انجام این کار چاره‌ای جز این نداشتیم و با وجود کمبود نیروی خدماتی در مدارس شهرستان خوروبیابانک مجبور به جذب خدمت‌گزاری که آشپز است شدیم.

رضا وهاب با بیان اینکه سال گذشته نیز یکی از آشپزهای خدماتی که دارای مدرک فوق دیپلم بود با گذراندن دوره آموزشی معلم شد، افزود: این کار ممنوعیت قانونی نداشته و بر اساس نیاز و کمبود نیروی آموزشی اقدام به جذب نیروی خدماتی برای اداره کلاس درس کردیم.

وی با بیان اینکه امسال براساس نامه ابلاغی از استان مبنی بر معرفی نیروهای خدماتی، دوره آموزش معلمی برگزار نشد، اضافه کرد: ما در این شرایط با کمبود نیروی خدماتی مواجه هستیم و حتی نیروی مازاد نداریم و با 15 نفر سرباز معلم نیروهای خود را برای سال تحصیلی جدید تامین کردیم.

وی افزود: کیفیت بخشی در کار آموزشی نیروهای خدماتی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان خوروبیابانک تعداد زیادی فرهنگی بازنشسته و شاغل دارای فرزندان جویای کار دارد که بیکار هستند.
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
0
2
با سلام و احترام خدمت شما
در آموزش و پرورش دهه 70 و 80 که من تحصیل کردم برای استعدادها و علایق سلیقه ای برخورد شده و من بعد از 24 سال زندگی به این نتیجه رسیدم که در انتخاب رشته به انحراف کشیده شدم و طبق نظری که بر جامعه حاکم بود برای رشته های انسانی و هنر ارزش قائل نبودند. اکنون بعد از این همه تلاش باید راهم را عوض کنم. این مشکل خیلی از هم دوره ای های من است. فرار علمی .........................
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
0
1
با سلام و احترام و آرزوی توفیق
1-پایه ششم ابتدایی لطمات فراوانی به دانش آموزان وارد می نماید لطفا نسبت به توقف طرح مذکور اقدام نمایید.
2- همکاران فرهنگی که از طریق طرح جامع مدرک گرفته و امروزه وارد سیستم آموزشی شده و سر کلاس ها تدریس می نمایند هیچ اطلاعی از روش تدریس نداشته و توانایی تدریس ندارند .ومتاسفانه در پایتخت کشور در مقاطع ابتدایی تدریس می نمایند در حالیکه در مناطق محروم کشور در 20 سال پیش هم چنین رسمی حاکم نبود و ما معتقدیم که معلم علاوه بر اطلاعات علمی باید روشها و فنون تدریس و یادگیری را نیز آموخته باشد .با آرزوی توفیق برای دولت تدبیر و امید و موفقیت برای جناب آقای دکتر فانی - جماعتی رفاه حوزه ستادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
1
1
با توجه به خبر ایسنا و اطلاعات و بهار نیوز هنوز کار غیر قانونی اداره آموزش و پرورش خوروبیابانک در بکار گیری آشپز در شغل معلمی ادامه دارد 1/8/1392
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
0
0
با درود بیکران// اقای وزیر ..درراستای تخصصی سازی وتوجه به کارایی ومدرک تحصیلی معلمان جهت تصدی مدیریت ومعاونت مدارس..تدبیری بیندیشید تا از همکاران با مدارک مدیریت اموزشی بیشتر استفاده شود...سپاسگزارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
0
1
جناب اقای وزیر واقعا تاسف دارد مدرسه ابتدایی ازادگان منطقه 9 در تهرانسر به دلیل بدهی 4 میلیونی گازش در فصل سرما قطع شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسن امرائی عبدولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
0
1
جناب وزیر سلام ضمن عرض خسته نباشید

در راستای تحقق آوزش و پرورش علمی و خردمندانه پیشنهادی داشتم که نتیجه بررسی های روانشناختی نیز آن را تایید می نماید.
مختصر بگویم شکل جمع شده آن از این قرار است که دوره راهنمایی را کلا به خانم معلمها واگذار نماییم البته برخی از پارامترها ی آسیب شناختی برای سه پایه اول این امر را کاملا بجا می داند در این دوره از نظر روانشناختی لازم است که دانش اموز به یکباره از لطافت خانواده دور نشود و حضور یک معلم خانم به نوعی عاطفه مادری را برای دانش اموز دور نشده می نماید و در این دوران آرامش خاطری را که لازمه و اقتضای این سن است مهیا می شود لذا سطح یادگیری و عدم تشویشی را که بطور ناخواسته حضور خشک و گاها زمخت یک معلم مرد باعث می شود را ندارد و بسیاری جزئیات دیگر از قبیل مدیریت نیروی انسانی در آموزش و پرورش و تعدیل منطقی در ابعاد مختلف که در این مختصر قابل ذکر نیست.

متشکرم حسن امرائی عبدولی
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
1
خدایی یکی از کارهای مفید دکتر احمدی نژاد، کاهش ساعت کاری ادارات در استان تهران بود. این موضوع اصلاً کم اهمیت نیست. من از مضرات وفواید این طرح بگویم؟ شما که خود کارمند دولت هستید از تمام آن ها آگاهید.
حضور در محیط کار تا ساعت 16:15 به جز خستگی، اتلاف وقت و انرژی، احساس کسالت، دامن زدن به افسردگی و اضطراب ، بدرفتاری با اعضای خانواده( به خطر انداختن سلامت روانی و جسمانی خانواده) و درنهایت انزجار و نفرت از کار و گاهاً مسئولین هیچ نتیجه ی دیگری ندارد.
خودمان را گول نزنیم، اضافه کردن ساعت کار باعث افزایش بهره وری نمی شود. یک فکری در این خصوص بنمایید. تشکر.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
1
با سلام
خسته نباشید .
به آقای فانی برسانید که در آموزش و پرورش استان قم جناح بازی و باند بازی و پارتی بازی و قانون گریزی و فساد اداری در اوج است . وقتی هم اعتراض میکنیم کسی پاسخگو نیست ... متاسفانه جو مدرسه و اداره بسیار فضای چاپلوسانه و ریاکارانه شده و مسئولان هم به این وضع دامن می زنند ... باتشکر
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
0
آقای وزیر خواهشمندیم ترتیبی اتخاذ نمایید که همه بتوانند به مدرسه بروند نه بخاطر بی پولی از خیر مدرسه بگذرند. همه اروپا مدارس مجانیند.
پاسخ ها
احمدي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
در ايلام ايجوري نيس!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
3
آقاي يوسف نوري مديركل آمار واطلاعات وزارت از نيروهاي طرفدار وحامي دوآتشه دولت دهم واحمدي نژاد واز افراد مخالف دولت تدبير واميد است لطفا ايشان را عزل نمائيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
1
3
آقاي شریفی مدیرکل آموزش وپرورش ایلام از نيروهاي طرفدار وحامي دوآتشه دولت دهم واحمدي نژاد واز افراد مخالف دولت تدبير واميد است لطفا ايشان را عزل نمائيد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
1
0
باسلام
لطفا در موارد مدارس غیر انتفایی نظارت شود چون علاوه بر حق ثبت نام {{ که بمردم اجحاف میکنند ومبالغ زیادتری میگیرند}} بابت حق سرویس و چیزهای دیگر از ذانش اموزان واولیای انان پول اضافی میگیرند برای مثال به مدرسه غیر انتفایی سعادت اباد مراجعه فرمایید
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
0
حناب اقای فانی با سلام
درست است شما با مدارس غیر دولتی مئافقید در این بحثی نیست ماهم موافقیم .به شرط اینکه نظارت شود. نه اینکه بمردم ظلم شود ومبالغ چند میلیونی ازدانش اموزانبگیرند سپس انها را ثبت نام کنند ودر طول سال به بهانه های مختلف جیب انها را خالی کنندبقول دوستماان به مجتمع سعادت اباد مراجعه و پرونده های مالی 91-92 را بررسی کنند پول ثبت نام .پول سرویس .پولهای بهانه های دیگر انوقت در خواهید یافت چند برابر از مردم اضافی دریافت میکنند اخر اموزش در قانون اساسی رایگان است
امیر حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
0
سلام بر وزیر محترم و با متانت وبانجابت .
واقعیت این است من خودم جز خانواده بزرگ اموزش وپرورشم فرزندم در کلاس چهارم دبستان در مجتمع سعادت اباد به تحصیل مشغول است .بابت ثبت نام مبلغ 6800000 تومان و بابت حق سرویس انهم حدود 300 متر مبلغ 1600000 تومان و هر هفته به مناسبتهای خاص مبلغ15000 تومانتا 30000تومان و به بهانه صبحانه مبلغی دیگر دریافت میکنند . البته تاحدودی کیفیت اموزش خوب است .تمنی دارم بر امور مالی مجتمع نظارت شود .ودریافتها ظابطه مند شود تا برای اولیا قابل تحمل شود واجحافی در حقشان صورت نگیرد . در اینصورت برای اولیا امکانپذیر نیست .
همکار 28سال خدمت شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
0
همکار عزیزجناب اقای فانی باسلام لطفادمورد احکام خبره همکاران درشرف بازنشستگی رادریابید متشکرم
همکار 28سال خدمت شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
0
همکار عزیزجناب اقای فانی باسلام لطفادمورد احکام خبره همکاران درشرف بازنشستگی رادریابید متشکرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
1
2
اقای فانی افراطی گری در مدارس دخترانه بیداد میکند کلیپس ممنوع پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
0
3
باسلام لطفا مجتمع هارازودتر بردارید روسای مجتمع خودشان را درحئوزیر میدانند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
0
0
مقام عالی وزاړت،د ړموړد حذف ړتبه عالی معلمان به محض بازنشستګی چه فکړ میکنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
2
آشپزی که در آموزش و پرورش خوروبیابانک معلم شده بود هنوز به کار خود ادامه می دهد چرا کسی رسیدگی نمی کند؟
در منطقه خوروبیابانک علت را یافته اند زیرا یکی از اقوام خانم ایشان به نام "م " ز " در گزینش وزارت خانه است و شکایات را رسیدگی می کند و شیره مالی می نماید خیانت اربابان دولت قبلی را !!!!!!!!!!!!!!
عزت اله حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
1
0
با سلام
این روزها کار کردن در آموزش و پرورش ضمن سختی های فراوان ،بسیار ظریف وحساس شده است .طرح وبرنامه ای که ابلاغ و اجرا می شودصرف نطر از درست یا نادرست بودن آن،اغلب تابع حاشیه ها ونطراتی است که مخاطب اصلی آنهادرآن مغفول می ماند.غرض از نگارش این مطلب تعطیلی روزهای پنج شنبه واصرار نظرات حاشیه ای براستمرار آن است که متاسفانه گاهی مسئولان وکارشناسان ما نیز ناخواسته تحت تاثیر این حاشیه ها ،از نطرات متقن وآثار سوء مشهود و...عقب نشینی نموده با جوعمومی همرنگ می شوندصد البته توجه به افگار عمومی ومخاطبان امری است مقبول و پسندیده ، اماانکاربدیهیات (مضرات محکم تعطیلی پنج شنبه ها)تحت تاثیر توجه به افکارعمومی وچشم پوشی از آثار نامطلوب اجرای این طرح درنگرشی جامع ،شائبه های دیگری را به اذهان متبادر می نمایدحقیر با سی سال تجربه کار صفی وسال ها مدیریت مجموعه های آموزشی از این تغافل شگفت زده شده ومتاسفم. امید وارم مسئولان فعلی در پرداخت هزینه های لغو طرح های عامه پسندکمی شهامت بخرج دهند .به امید آنروز
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
2
جناب آقای فانی وزیر محترم
در مورد : نیروی متخصص مورد نیاز مدارس/ تجهیزات مورد نیاز مدارس/ معیشت و منزلت معلمان / با استفاده از کارشناسان با تجربه و متخصص تا دیر نشده و این دوسه روزی که مسول شده اید کاری بکنید که در یاد ها زنده بمانید.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
2
جناب آقای وزیر محترم
مشکل وزارتخانه تعطیل شدن پنجشنبه ها نیست .
مشکل منزلت و معیشت فرهنگیان عزیز است که امید وارانه چشم به تدبیر جنابعالی و تیم کاریتان داریم.
دانش آموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
1
2
دانش آموزان و دبیران و مجموعه آموزش و پرورش محترم
خواهشمند است نظر خود را در مورد تعطیلی پنج شنبه با مخالف منفی و موافق مثبت مشخص کنید
تاج محمد گنجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
1
جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش
سلام علیکم :
آنچنان که مستحضرید دو نوع خانواده فرهنگی در جامعه وجود دارد 1- خانواده ای که زوجین هردو شاغل بوده و ماهانه دو حقوق دریافت میکنند 2- خانواده ای که فقط مردان شاغل بوده و همسرانشان خانه دار بوده و فقط با یک حقوق گذران زندگی می کنند .
جناب آقای فانی قطعا خانواده هایی که با یک حقوق گذران زندگی می کنند مشکلات معیشتی فراوان داشته و از طرفی مادر خانه دار خانواده عمر 30 سال خود را پا به پای همسر معلمش در گیر و دار ، شیرینی و تلخی زندگی سپری نموده و همیشه در مدت سی سال پشتیبان وافعی مرد بوده تا وی بتواند با ارامش به علم آموزی فرزندان این مرز و بوم مشغول باشد و حتی بعد بازنشستگی همسر معلمش باید پرستاری برای هسر بیمارش باشد.آنهم با مشکلات مالی فراوان خانواده !!! اینجاست که انصافا می بینیم همسران خانه دار در کنار شوهر معلمشان سختی های مالی و معیشتی زندگی معلمی را به جان خریده و با کمترین امکانات زندگی و رفاهی می سازد و دم بر نمی اورد و صبور است و یاریگر . و هیچ کسی قدردان او نیست و از زحماتش قدردانی نمی کند آیا این زن مظلوم خانه دار که بیکار بوده و عمرش را در زندگی و کنار معلم سپری می کند شایسته تقدیر و یا داشتن امکانات زندگی راحت نیست؟ براستی که اینان نادیده گرفته شده اند . اشتغال و داشتن درآمد حق هر شهروند ایرانی است و لی از آن نیز محرومند و فقط کارشان سی سال تمام تربیت و نگهداری فرزند معلم است تا معلم به پشتوانه همسر خانه دارش به راحتی به کلاس درس رفته و ایفای وظیفه نماید .
لذا برای قدردانی و ارج نهادن به زحمت این عزیزان و ساختن آینده ای روشن که در ایام پیری عصای دست انان باشد و بتوانند با کمتر درآمد ماهیانه گذران زندگی نمایند پیشنهاداتی حضورتان تقدیم می گردد .

1- اعطای تسهیلات وام اشتغال به همسران خانه دار و بیکار معلمان برای ایجاد شغل خانگی که علاوه بر مشغول بودن و نجات از بیکاری در آمد و پس اندازی برای آینده داشته باشند که با ضمانت همسر معلمشان می توان اقساط ماهیانه را از حقوق همسرشان کسر نمود تا مشکل ضمانت و پرداخت اقساط پیش نیاید.
2- در نظر گرفتن مبلغ ماهیانه بعنوان بیمه بازنشستگی که بعد 25 یا 30 سال چون همسر معلمشان بازنشسته و در آینده با کمترین حقوق بازنشستگی گذران عمر نمایند .
3-افزایش حق عائله مندی در فیش حقوقی ماهیانه معلمان تحت عنوان فو ق العاده حق مسئولیت یا حق همراهی و پشتیبانی زنان خانه دار معلمان که مرحمی بر زخم آنان باشد
4- دادن مبلغ عیدی حق زنان خانه دار معلم در پایان سال هر چند به مقدار کم .
در پایان اگر چنانچه با کار کارشناسی بند اول در نظر گرفته شود که زنان بیکار خانه دار که همسران معلم هستند از طریقی بتوانند صاحب شغل خانگی شوند و با درآمد ماهیانه هم حق بیمه بازنشستگی خود را بپردازند می توانند از نظر مالی یاریگر همسران معلمشان باشند که واقعا با یک حقوق معلمی با مشکلات معیشتی فراوان دست و پنجه نرم کرده و بعد بازنشستگی انگشت افسوس بر دهان نگیرند و دچار انواع مریضی نشوند در این صورت معلم با نداشتن دغدغه مالی می توانند در تدریس و تربیت فرزندانمان موفق باشد و آینده ای زیبا برای ایران اسلامی بسازد لازم بذکر است با تحقیقات انجام گرفته زوجینی که دو نفر کارمند هستند و دو حقوق می گیرند مشکلات مالی ندارنی و در عوض خانواده هایی که فقط پدر معلم بوده و مادر خانه دار و بیکار است با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند !!!!!! لذا شایسته و منطقی است که برای بیکاری همسران بیکار و خانه دار معلمان چاره ای اندیشیده شود . انشاالله
تاج محمد گنجی خراسان سمالی شهرستان اسفراین شهر صفی آباد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
1
حناب اقای فانی وزیر محترم لطفا دستور فرمائید این نظام تشکیل مدارک شامل cdو ....برای ارتقابه رتبه خبره وعالی که خحم کار سنگینی را به معلم و نظام اداری تحمیل نموده وهیج بازخورد مثبتی نداشته تعطیل وتلاش خود را به نظام رتبه بندی حدید معطوف البته با بازنگری واصلاح آن با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
3
آقایی فانی چرا شریفی مدیر کل ایلام باز هم ماندگار شد . مگر با مدیر کل ادارات دیگه فرق داشت . سخت اشتباه کردی انشااله به زودی پشیمان شوی ما فرهنگیان منتظر چه بودیم که بیشر کابینه آموزش وپرورش تغییر کند پس با این کار توان را از ما فرهنگیان ایلام گرفتی که یک حامی دوآتشه دولت دهم راانتخاب کردی
علی ظهیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
0
1
با سلام وخسته نباشید حضور شما آقای وزیر حداقل فکرکنم همکارانی که درامتحانات نهایی خرداد وشهریور همکاری داشتند با توجه به اینکه تا به حال حق الزحمه امتحانات رادریافتنکرده اند بایک تقدیر نامه از آنها تشکر شودتا دلگرمی برای هماران باشد.باتشکر
بدالله موحد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
2
وزیر محترم مشکل آموزش وپرورش موبایل دانش آموزان نیست مشکل تعطیلی پنج شنبه نیست اگر توانایی دارید بگرد دردها راپیدا کنید باتشکر
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
1
2
جناب آقای فانی وزیر محترم
با سلام و احترام
همانطور که اطلاع داریدمدیران و معاونان مدارس حداکثر حق مدیریتی معادل 200 هزار تومان در یافت می کنند. این در حالی است که یک دبیرمی تواند حد اقل 10 ساعت حق التدریس در هفته یعنی ماهانه بیش از 320هزار تومان بدون دردسرهای یک مدیر علاوه بر حقوق داشته باشد لذا گرایش به مدیریت و قبول مسئولیت بسیار کم شده و می طلبد برای جذب افراد در پست های مدیر و معاون فکری بشود تا این مشکل اساسی مرتفع گردد. با تشکر
آبدانانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
1
سلام -جناب آقای وزیر شما را به خدا خانم و آقایانی که آموزشیار نهضت بودند و بعد به آموزش و پرورش آمدند واقعا از نظر آموزشی فاجعه شد
عباس از دهلران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
1
جناب وزیر لطفا در انتخاب مدیران اموزش وپرورش شهرستانهاتذکر دهید که با دقت بسیار بالا گزینش نمایند که بعدا بعلت فساد مالی واخلاقی نهاد مقدس آموزش وپرورش زیر سوال نرود.
علی ایلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
0
0
جناب آقای وزیر انتظار ما فرهنگیان استان ایلام این است که هرچه زودتر مدیر کل آموزش وپرورش را عوض نمایید وبه دغدغه فرهنگیان این استان پایان دهید تا وضعیت ادارات ومدارس از این حالت ... بیرون بیاید
باتشکر
جابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
2
1
وزیر محترم باسلام خواهشمند است این مجتمع های آموزشی را جمع وجور کنید واقعا برخی از روسای مجتمعها نسبت ب زیر دستانشان خودرا از از وزیر هم بالاتر میدانند در حالیکه مثلا ی مدیر مجتمع بامدرک ابتدایی ک هیچ چیزی از راهنمایی نمیداند برا ی انها تصمیم گیری کند وغیره
لرستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
0
باسلام خدمت وزیر محترم لطف کنید این مجتمعها را زودتر جمع کنید چون شا کله آموزش وپرورش را بهم زده وقرب ومنزلت معلم را پایین آورده
fbehzad
|
-
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
0
من موندم وزیر در این 6 ماه چه کاری انجام داده
نصرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
0
0
سلام .آقای فانی ما فرهنگیان استان ایلام درراز این کار مانده ایم که چگونه مدیر کل آموزش وپرورش استان ایلام جناب شریفی ورءیس اد اره آموزش وپرورش شهرستان ایوان کریمی که ریس ستاد سابق ایشان بوده و رئیس جمهوری این دولت جناب آقای روحانی را ... به آنها از سوی حضرت عالی مسءلیت واگذار شد ه است .
پاسخ ها
دوستي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
اينا كه رفتند لطفابياين مديران فاقد صلاحيت مدارسو جمع كنيد.
محسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
0
0
چرا در انتصاب مدیران کل استان افراد نماینده را انتخاب می کنید
حصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
0
با سلام و آرزوی موفقیت لطفا پیگیری فرمایید قانون مشخصی در مورد تغییر وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی- آزمایشی به ادارات ارسال شود.
akbari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
0
2
حامی جریان انحرافی دروزارت آموزش و پرورش ابقاء شد

داود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی دیروز توسط معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش ابقا شد. سازمان دانش آموزی زیر نظر معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش هست و ریاست آن برعهده معاون وزیر می باشد
داود روستایی که از حامیان اصلی دولت احمدی نژاد است در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 مسئول ستادهای دانش آموزی احمدی نژاد بود و در انتخابات ریاست جمهوری 88 مسئول ستادهای دانش آموزی و رای اولیهای احمدی نژاد بود و زیر نظر کمیته اقشار که ریاستش برعهده ابوالحسن فقیه بود
بعد از وزارت آقای حاجی بابایی بخاطر بعضی مسائل ...؛ داوود روستایی عزل می شود ولی ...رابطه نزدیکی که با آقای .... داشت بعد از سه روز و با فشار شخص ... وپشتیبانی اش؛ داود روستایی به سمت خودش بازگردانده می شود و از حمایت ویژه ... در وزارت بهره مند می شود
داود روستایی در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز سخنگویی ستادهای حاج بابایی را برای ریاست جمهوری برعهده گرفته بود.
http://kambizeini.blogfa.com/post-970.aspx
جهانبخش شفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
2
وزیر محترم اموزش و پرورش دولت ج.ا.ا
در راستای شعار دولت تدبیر و امید برای بازنشستگان کشوری خصوصا بازنشستگان آموزش و پرورش که در حال حاضر با انباشته ای از مشکلات و نابسامانی های زندگی که بهترین اوقات عمر خود را صرف تعلیم و تربیت نونهالان و جوانان این مرز و بوم نموده اند در این سن بازنشستگی با این حقوقهای ناچیز که فرزندان آنها هم در آستانه ازدواج و هم مشغول به تحصیل در دانشگاه های مختلف خصوصا دانشگاه آزاد با هزینه های گزاف می باشند و هیچ منبع درامدی جز حقوق ناچیز بازنشستگی ندارند چه فکری اندیشیده اید آیا سزاوار است در این سن بازنشستگان اموزش و پرورش جهت تامین مخارج زندگی حتی به مسافر کشی روی بیاورند.که پیامد آن بیزاری فرزندان آنها و دیگر افراد جامعه از شغل معلمی باشند. کدام عدالت ایجاب می کند که تفاوت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش با بعضی از بازنشستگان دیگر سازمانها اینقدر تفاوت باشد.
جناب وزیر اگر می خواهید نام شما به عنوان چهره ای دلسوز و خدوم در تاریخ تعلیم و تربیت ایران باقی بماند به نظر اینجانب و اکثریت قریب به اتفاق افراد جامعه باید فکری به جایگاه معیشتی بازنشستگان و معلمین داشته باشید مطمئن باشید ان روز نام شما و یاد شما در قله های افتخار تعلیم و تربیت ایران می درخشد و در نزد پروردگار متعال بی اجر نخواهد ماند. بازنشسته فرهنگی 30 سال خدمت جهان بخش شفیعی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
1
مطابق قانون مديران ومعاونان بايددرصورت نبودمعلم كلاس رااداره كنندهمه قبل ازمديرومعاون شدن بايدابتدامعلم شوندبعضي هاازابتداي خدمت به واسطه پارتي وروابط مديرشده اندبهتراست كه تجديدنظري براي مديريت هابشودمديري كه كلاس باكلاس وكلاس داري بيگانه است چگونه مي تواندمعلم راارزشيابي كند؟باراموزشي بردوش معلم است وراحتي ازآن مديران ومعلمان كه حاضرنيستند1ساعت كلاسداري كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
این پارتی دارها چه ظلم ها و بی تربیتی ها می کنند و معلمها هم از نگرانی ارزشیابی تن به حقارت تحمل می دهند
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
0
0
برای جبران کمبود نیرو میتوانید از برخی از نیروهای آموزش دیده ی مدارس غیر انتفاعی استغاده کنید هم مشکل شما حل میشود هم در حق آنها اجحاف نمیشود که با ماهی 100 تومان دارند کار میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
0
1
سلام تعطیلی پنج شنبه کمک بسیارخوبی به بودن بچه ها کنارخانواده وکم شدن ترافیک کرد به خصوص به زنان فرهنگی کمک کردبیشتربه امورخانواده برسند خداوندخیردهدبه کسی که ما را از استرس رهاند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
0
0
ضمن تشکر از آقایی فانی به خاطر تغییر مدیر کل استان ایلام .. .. وبا آرزوی موفقیت برای آقایی بیراوند از ایشان تقاضا داریم که مدیر آموزش وپرورش ایوان را عوض کند چون با این دولت ... وفقط وفقط......
بی پناه و پارتی ندار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
0
0
آقای فانی سلام من اول یک ایرانی و بعد یک نیروی فوق دیپلم و دانشجوی لیسانس هستم که با بدبختی هزینه دانشگاه زندگی و بیماری همسر و قسط وامها را می پردازم در کار با کامپیوتر مهارت کافی و لازم را دارم و بعنوان متصدی سایت هستم هر که در منطقه ما پارتی دارد به معاونت اجرایی تغییر پست داده همانطور که میدانید حق معاونت برای پولدارها چیزی نیست اما لااقل برای من خیلیه و رئیس اداره ما با من فقط با من موافقت نمیکند مدارک زیادی هست که به هرکه دوست دارد حتی بدون آشنایی با کامپیوتر و حتی با دیپلم معاونت گرفته اند اگر تدبیری قراره باشه تورو خدا کمکم کنید ایمیلم را درست نزدم اسمم را درست نگفتم چون میترسم این لقمه نانم هم از من گرفته شود . از زحمات و تلاشهای مطمئنا صادقانه شما برای کشورن هم تشکر میکنم
دبیرستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
0
0
آقا جوري كه من در اثرامتحان نهايي از ديني متنفر شدم...اگه رژيم صهيونيستي ٢٥٠٠سال تلاش ميكرد نميتونست همچين تأثيري روم بزاره!
واقعا جا داره از تمام مسؤلين زحمت كش آموزش پرورش كه تا اين حد باعث صميميت من با ... شدن تشكر كنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
0
0
کی دیگه این ریس اداره آموزش وپرورش ایوان عوض میشه تا خیال ما فرهنگیان راحت بشه ..از آقایی بیرانوند درخواست میکنیم ایشان را زودتر عوض کند.
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
به سلامتي آقاي پناهي مدير كل شده خبر نداري؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
0
0
با سلام و عرض ادب لطفا کمک هزینه های ازدواج سال 92رو پرداخت نمایید.
ناشناس وآشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
0
0
سلام علیکم آقای وزیر نمی دونم تا چه حد اخبار مرکز امور بین الملل ومدارس خارج از کشور داری ما تعداد زیادی فرهنگی با خانواده به باکو اعزام شدیم مدت دو سال مشکلات زیادی داشتیم حتی بعضی از همکاران دچار بیماری شدند البته همه گرفتاری ها ما مدیر مدرسه و خانم ایشان با پشتوانه ای که داشتند بودن هر چند با اقای بابالو به صورت جمعی نامه نوشتیم وحضوری آمدیم اما هیچ اقدامی نشد سال دوم که تمام شد متاسفانه مدیر تمدید سد برای سال سوم واین مشکل مان برای ما وجز تحقیر وتهدید در این یک سال چیزی ندیدیم هرچند ای آخر سالاز ارزیابی عملکرد آمدند ولی باز اقدامی ندیدیم اشان باز با همان قدرت قبلی گفت که این حاج آقا که امدن زیاد دل خوش نباشید قبلا ایشان مرا میشناختند ودانشجو وهم استانی من بوده هر چند که ما حاج آقا را میشناختیم که ایشان اهل اینجور موارد نیست به هر صورت ما وانهایی که درزمان ایشان مدیر بودن سوال کنید ببینید کدام یک از آنها خاطره خوشی از باکو ومدیر آن دارن بجز سه الی چهار مورد که دور قبل آنها را برای یال سوم پیشنهاد کرده و دو نفر که امسال پیشنهاد کرده آقای بابالو چرا این همه شکایت به ارزیابی ندادید چرا این همه زجر ونگرانی تعداد بیست الی بیست وپنج خانواده فرهنگی شکایت کردن التماس کردن گوش ندادید ما مجبوریم به نمایندگان مجلس مان دراستلن های مختلف شکایت ببریم شاید به گوش شما وزیر محترم برسانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
0
2
خدمت جناب وزیر و معاونت نیروی انسانی : تو را بخدا بخشنامه بازنشستگی با 25 سال را بفرستید تا هرکسی که میخاد بره بازنشست بشه. واقعا دیگه بعد 25 سال بعضیها دیگه نمیتونن کارکنند. بگذارید اینهمه جوون بیکار بیان سرکار . به ما رحم کنید بگذارید بازنشست شویم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
0
2
چرا وقتی اینقد لیسانسه در خور هست باید ی آشپز بره تو آموزش و پرورش.
این دلیلی ندارد عیر از پارتی بازی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
0
0
با سلام خدمت وزیر محترم من 24 سال است

دریکی از مناطق پایین تهران در شغل شریف آموزگاری هستم تورا به خدا فکری به حال بچه های ما بکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
0
0
با سلام برای معلمین دیپلم که نتوانسته اند ادامه تحصیل بدهند از شما خواهش می کنم کاری کنید که آن ها هم بتوانند از مزایای تحصیل برخوردار باشند با تشکر از شما
شاکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
0
0
با سلام...نسیم دولت تدبیر و امیدپس از یک سال هنوز در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری نوزیده و اجحاف ها و نابسامانی ها و سلیقه مداری ها خصوصاً در معاونت پرورشی برقرار است...
ایوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
1
0
چرا این مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایوان عوض نمیشه واقعا از این فرد خسته شدیم .ایشان از مخالفین این دولت روحانی است .که هیچ علاقه ی بعد ازروی کار آمدن دولت جدید ندارد.از آقایی بیراوند درخواست میکنیم هر چه سریعتر ایشان راعوض کند.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
0
0
باسلام خواهشا درمورد مديران ومعا ونان هنرستانها فكري بكنيد واقعا بيشتر از همه مديران زحمت ميكشن سختي كارشون خيلي زياد ساعات كارشون زياد مزايا شون كمتره هدايت ٥٠/ درصدي به هنرستانها بأيد توام با افزايش باشه باتشكر
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
0
اقاي وزير روساي عزيز در كرج فاز 4 مهرشهر دبيرستان اميرالمومنين هست كه اصلا مسولان ان هيچ به درد دل مردم گوش نمي دهند از دانش اموزان بپرسيد هر چي گفتند قبول است رييس ان جواب گو نيست عده اي بيكار بان رييس در مدرسه براي دانش اموزان عرض اندام ميكنند و.......... مسايلي كه كه نميشه حرف زد اينها همه از داعش هم بدتر هستند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
0
0
جناب وزير مدرسه بلال حبشي منطقه 9 تهران در صورت عدم پرداخت پول كمك به مدرسه از ارائه كارنامه خودداري كرده و هزينه كمك به مدرسه 350 هزار تومان است و بعضي ها توان پرداخت آن را نداشته و كارنامه ها با گذشت يك ماه هنوز در دست مدرسه است
کاظم ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
0
1
سلام
جناب آقای فانی
معلم هستم و در مدرسه غیر انتفاعی تدریس می کنم چند ماهی است که پولم را نمی دهند و فقط بگم:
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن بیکارم
کمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکم کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
0
0
باسلام 5ساله دررشته لیسانس ریاضی فارغ التحصیل شده ام در این مدت هیچگونه استخدام درآموزش پرورش برای این رشته صورت نگرفت من علوم پایه خوندم جای دیگه جز آموزش پرورش نمیتونم مشغول بشم تورابه خدا به فکراستخدام ما هم باشید الانم که قراره مربیان پیش دبستانی رو استخدام کنید پس ماحقی نداریم که حداقل آزمون بدیم واقعا بی عدالتی بیداد میکنه ازاین دولت انتظار بیشتری داشتیم ولی....................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
0
0
لطفا برای معلمان مدارس غیرانتفایی هم امتیازی در آزمونهای استخدامی قائل باشید من 4ساله بامدرک لیسانس ریاضی در مدرسه غیرانتفایی درس میدم باکمترین حقوق وبدون بیمه درهیچ آزمون استخدامی از نیروهای مدارس غیرانتفایی استفاده نمیشه ماهم بخدا زحمت میکشیم چرا باید مورد بیمهری قراربگیریم
مهدى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
0
باسلام مسولين محترم وزارت اموزش وپرورش
خواهشمنديم به كاركنان اموزش وپرورش استانها وشهرستانها اخطارى بدهيد جواب ارباب رجوع ومردم را خوب بدهند چهار روزه تلفن ميزنم اموزش وبرورش بروجن اقاى ابراهيمى جواب نميدهند تلفن بر نميدارند ايا جواب تلفن دادن هم سرمايه ميخواهد
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
با عرض سلام وخسته نباشيد بسرمن ٥سال دارد وتسلت تمام به كتابهاي دوره ابتداي دارد ايا مي تواند قبل از ٧ سالكي دورهاي ابتداي را امتحان بدهد ممنون.
باسلام خدمت وزیر محترم وتمامی دلسوزان فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
0
1
باعرض سلام وقبولی طاعات وعبادات مسئولین دلسوزفرهنگی
بنده لیسانس علوم اجتماعی با12سال سابقه دبیری بنابرضرورت ومشکلات خاص زندگی انتقال گرفتم ودرپست آموزگاری به خدمت گرفتند اگر به منطقه خود برگردم خانوادم از هم میپاشد وگرنه مشکلات تدریس در ابتدایی ومظلومیت دانش آموزان سخت اذابم میدهد جواب مسولین:ما برای تو دعوت نامه که ندادیم بیایی اینجا واین تنها تو نیستی که این مشکل وداری حالا فقط انتظارحل مشکلات ما ازمقامات بالاست که به دادحدااقل دانش آموزان برسند
پاسخ ها
نسرين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
عزيزم كاش خودت هم مثل پسرت كمي به املاي فارسي تسلط داشتي نه تسلت!!!
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
0
0
سلام اقای وزیر پس این افزایش فوقالعاده شغل چی شد ؟لطفا سریع تر پیگیری نمایید که ما معلمان ابتدایی کمی خوش بین تر شویم
فرهنگی بی پناه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
0
0
با سلام و خسته نباشید حضور یکایک برادران مسئول در نظام مقدس اسلامی اللخصوص آموزش و پرورش
من در سال 89 بعد از 12 سال کار در آموزش و پرورش به لطف خدا قراردادی و بعد پیمانی شدم با سختی و گرفتن کار اضافه مانند تایپ و کاردفتری دیگر مدارس در منزل بعد از ساعت کاری توانستم شهریه دانشگاه را بدهم و مدرک فوق دیپلمم را بگیرم با آرزوی اینکه بتوانم از متصدی سایت به معاون اجرایی تغییر پست بدهم و خدا میداند که تسلط کامل به کامپیوتر و برنامه های دانش آموزی سناد و دانا را دارا میباشم ودارای مدارک کامپیوتر نیز میباشم بصورت کامل که برای گرفتن این مدارک هم سختی هایی کشیدم که فکر کردن به آنها الان جزء اشک ریختن به حال خودم چیزی ندارد حالا با گذران این همه مشکل ... به معاونت اجرایی که نرسیدم هیچ از منطقه خودمان هم باید به یکی از مناطق 15 16 19 17 18 بدلخواه برویم من هیچ تجربه ای از تدریس ندارم منطقه خودمان به نیروی دفتری نیاز شدید دارد حالا من باید بروم سر کلاس بدون هیچ تجربه ای و یک نیرویی که هیچ از دفتری نمیداند جای من را بگیرد شما را به خدا برای من و امثال من کاری کنید به خدا هزینه کرایه ماشین و دوری از منزل و داشتن دختر بچه تنها در منزل مشکلات زیادی برای من و امثال من ببار میاورد شما را به خدا بیاندیشید و فکری به حال فرهنگیان بی پناه و گرفتار کنید ممنون که وقت گذاشتید و متن پر از دلنگرانی من را خواندید موفق و پیروز باشید
علی الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
0
با عرض سلام خدمت وزیر محترم وبادرایت
لطفایک فرصتی برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که تمایل به تغییر رشته دارند فراهم نمایید تا دانشجو در اینده با علاقه بیشتری به کلاس درس حاضر شود.با تشکر فراوان.لطفا در معرض نباشد.فقط اطلاع رسانی شود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
0
باسلام
رضایت که شرط اصلی موفقیت در هرکاریست ولی متاسفانه بدون رضایت دبیران راهنمایی ودبیرستان آنها را به کلاس درس ا بتدایی میفرستند کلاسی که سرنوشت دانش آموزان وکشور را درآینده رقم میزند!
محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
1
0
آقاي بيرانوند مرسي از اين همه تغيير و تحول ذر آموزش و پرورش استان و مناطق ايلام.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
0
جناب فانی سلام
نماینده شهرستان ورامین قرچک وپیشوا رئیس ستاد شهرستانهای آقای جلیلی بود شما بر چه اساسی در دولت تدبیر وامید با چنین فردی تعامل می کنید وبه ایشان قول می دهید که روسای آموزش و پرورش این سه شهرستان عوض نمیشوتد مگر آنکه ایشان بخواهند .آقای فانی لطفا بازرسان خود را به این مناطق بفرستید که ببینند مدیران آموزش وپرورش چه برسر این شهرستانها آورده اند در ضمن نماینده این شهرستانها می خواهد که روسای مناطق در نزدیکی انتخابات انجام شود تا بهره برداری سیاسی خود را ببرد خواهشمندیم در خصوص تغییر روسای این مناطق دستور وهماهنگی لازم با مدیر کل محترم را انجام دهید تا امید فرهنگیان دوباره با تدبیر برقرار شود
کامیاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
با سلام جناب اقای فانی من به عنوان یک مربی پیش دبستانی که 10 سال عمرم و تلاشم را برای کشور و بچه های عزیز گذاشتم نمی دانم با وجود تصویب قانون استخدامی مربیان چرا هنوز هیچ اقدامی برای ما نکرده اید ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
0
سلام تمام روستا ها مسجد و مدرسه دارند ولی روحانی ندارند
پیشنهاد دارم معلم مدارس را با کمک حوزه های دینی از روحانیت قرار دهید تا هم نماز جماعت بر پا شود و هم مسایل دین را به مردم یاد بدهند
رجبعلی امامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
با عرض سلام خدمت وزیر محترم اقای دکتر فانی.لطفا برای تغییر رشته در دانشگاه فرهنگیان بین خود دانشجویان یک تصمیمی ل
حاظ بفر مایید.با تشکر از عالی مقام فقط اطلاع رسانی شود.
ساعد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
0
باسلام
متاسفانه دبستان شایسته در زرگان(ناحیه 2 اهواز) 880 نفر دانش آموز دارد که سبب بروز مشکلات فراوانی شده بود از جمله بدلیل کمبود نیمکت در کلاسها، برخی دانش آموزان حتی در اوج زمستان ناچار بودند که روی زمین سرد بنشیند و این در حالی است که شیفت مخالف آن که راهنمایی است فقط 100 نفر دانش آمورز دارد و حدود 15 کلاس آن بدون استفاده مانده است.
لذا پیشنهاد میشود که امسال پایه چهارم تا ششم به شیفت مخالف منتقل شوند ،متاسفانه سازمان آموزش و پرورش استان خوزستآن علیرغم پیگیری مدیر و والدین،با این موضوع موافقت نمی نماید.
لازم به ذکر است که زرگان از مناطق محروم شهر اهواز می باشد و اکثر دانش آموزان آ نجا دارای فقر مالی و حتی فرهنگی می باشند و این به دور از انصاف است که در چنین شرایطی درس بخوانند در حالیکه به راحتی میتوان این مشکل را برطرف نمود.
م ا ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
0
وزیر محترم آموزش وپرورش
با سلام وتحیات الهی
احتراما به عرض می رسانددر حال حاضر ارزشیابی
واقعی صورت نگرفته وفقط با گذراندن سال تحصیلی نمره قبولی داده تا به پایه بالاتر ارتقا یابند
اجرای سند تحول بنیادین با این همه شتابزدگی وعدم کارهای زیر ساختی مشکلات جبران ناپذیری به همراه دارد که نسل کنونی متوجه ی آن هستند.
در خصوص شان ومنزلت معلم درمحل کار وجمع همکاران که اختلاف نظر با قبول شدن بی قیدوشرط دانش آموز را جزء سیاست آموزش وپرورش می دانند جای تامل دارد.
تکلیف ما در برابر صاحب اصلی (آقا امام زمان) رادرست انجام میدهیم با این خروجی های بی سواد؟
لطفا راهنمایی فرمایید آ.پ کجا قرار دارد؟
علی الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
0
با عرض سلام وخدا قوت به شما وزیر دلسوز
آقای دکتر فانی لطفا یک فکری وتصمیمی
برای تغییر رشته در دانشگاه فر هنگیان عنایت نمایید .با تشکر از عالی مقام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
0
0
با سلام
ببخشید من دانشجوی تربیت معلمم با وجود اینکه میگن تربیت معلم بورس وبهمون حقوق میدن ولی هر ما از حقوقمون کم میکنن که هیج العانم میگن یه چیزی نزدیک دو نیم -سه میلیون باید بدیم اخه چرا چنین مبلغی رو باید بدیم
فاطمه عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
0
سلام آقای وزیر لطفا در مورد تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی در مجلس دفاع کنید متشکرم
حسین دریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
0
0
سلام آقای وزیر.با توجه به تغییر کتاب درسی زبان خارجه در متوسطه اول پیشنهاد می شود که از آموزشگاههای زبان با توجه به رویکرد ارتباطی کتاب و در راستای بهبود کیفیت آموزشی کمک بیشتری گرفته شود.
بمانی عبدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
0
جناب وزیر واقعا برای خودم متاسفم چرا سی ویک سال با دل جون کار کردم و وقتی باز نشسته شدم به جای این که حقوقم زیاد شود دویست وهشتاد هزار تومان کم شد رتبه عالی من نه من بلکه ما حذف شد چرا حامی ما کیه مابریم پیش ان دو سال با ان حقوق زندگی کردم حالا موقع بازنشستگی این همه تبعیض برای چه
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
0
0
قانون خدمات کشوری بدترین بند را در احکام کارگزینی فرهنگیان به نام تفاوت تطبیق افزود متاسفانه برای بسیاری از همکاران به صرف یکسال کار اجرایی یا خدمت در اداره آن هم برای فرار از رفتن به مناطق محروم یک منطقه بدلیل امتیاز پایین بیشترین مقدار تفاوت تطبیق را قائل شد من خود یکی از متضررین این بند هستم چرا که همکار اینجانب با مدرک ،سنوات به دلیلی که در بالا مطرح کردم یک سال در اداره خدمت کرد با اجرای این بند تفاوت تطبیقش شد 165000تومان بانضمام بندی به نام سایر به مبلغ 88000تومان ، ولی من در همان بند تفاوت تطبیق 46000تومان و بس ثابت مانده که این یکی از جلوه های بارز بی عدالتی در حقوق فرهنگیان بوده است . در حالی که در سالهای گذشته نیز شاهد اعتراض فرهنگیان عزیز نیز بوده ایم . امیدواریم که دولت تدبیر وامید ضمن ضمن توجه به معیشت فرهنگیان در خصوص رفع نابرابری های موجود در احکام فرهنگیان نیز اقدام نمایند
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
0
0
مگر قرار نبوداموزش وپرورش ازدانش اموزان خارجی شهریه دریافت نکننداما باگذشت 3ماه درخواست واریز دویست وپنجاه هزارتومان به ازای هر دانش اموز کرده اند ان هم به صوورت یکجاودرمدت یک ماه'برای ماکه چند دانش اموز داریم خیلی سخت است
محمدجواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
0
0
بسم الله الرحمن رحیم
وزارت محترم آموزش و پرورش
سلام علیکم
اینجانب: محمدجواد نادرنیا دانش اموز کلاس: 103
از دبیرستان:شاهد استان:سیستان و بلوچستان
طبق بخشنامه ی اداره کل اموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان،تاریخ امتحانات نوبت اول از 1,10,93تا 30,10,93 تعین شده است.که این تاریخ نسبت به سال های قبل ده روز زودتر شروع شده است.لذا خواهش مندیم که;
1:برنامه ده روز زودتر شروع شده است،و ما هنوز هیچ کتابی را به نصف نرساندیم.
2:چون در بخشنامه ذکر شده است که بعد از امتحان کلاس های درس برگزار شود و ممکن است که در یک روز دو یا چند امتحان داشته باشیم.ما دانش آموزان به دلیل خستگی از کلاس، وقت کافی برای مطالعه ی امتحان را نداریم،و نمرات نوبت اول را حتما و شدیدا افت خواهد کرد.واین برنامه همه ی دانش اموزان را نسبت به امتحانات نویت اول نگران کرده. ی است.خواهشمند است دستورر فرمایید نسبت به برنامه ی امتحانات نوبت اول تجدید نظر فرمایند.و برنامه مانند سال های قبل باشد.
نصرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
0
سلام. این دولت کارش عجیبه .آقای فانی هنوز افراطی ها در ظاهری پسیو حضور دارند .
محمود پارساجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
0
با عرض سلام و خدا قوت به تمامی کارکنان شریف آموزش و پرورش.
مسدله ای را که مطرح میکنم به نظر بنده یکی از مشکلات تاستسی آموزش و پرورش است که باید هر چه سریعتر در مورد رفع آن اقدام گردد .
و این مشکل کیفی نمودن آموزش است و این کیفی نمودن چه صدماتی را به دانش آموزان وارد نموده است:
1- رقابت بین دانش آموزان از بین رفته است: در گذشته وقتی شاگردی نمره دریافت می کرد خود را با دیگران مقایسه می کرد و تلاش مینمود نمره خود را به دیگران برساند ولی حالا که خیلی خوب گرفته ، معلوم نیست این خیلی خوب ایا با خیلی خوب دیگری یکسان است یا فرق می کند، لذا رقابتی برای بالا بردن درس خود نمی نماید.
2- والدین نمی دانند که سطح درسی بچه شان در چه حدی است. اگر خیلی خوب گرفته در چه سطحی از خیلی خوب قرار گرفته ، ولی نمره کمی نشان می داد که این بچه 18 نشده بلکه 16 گرفته ، پس والدین تلاش می نمودند به بچه کمک نمایند تا نمره بالاتر بگیرد.
3- زمان امتحان برای دانش آموزان در روش کیفی مشخص نیست ، اصلا آزمایش در این روش ملاک نیست و معلم یک خیلی خوب یا خوب به بچه در طول سال می دهد، لذا این موضوع انگیزه برای فراگیری را از بین برده است. در گذشته ما برای روز امتحان آنقدر درس می خواندیم که حالا پس از سال ها هنوز روزهای امتحان در ذهن ماست.
4- اگر می خواهید بدانید که این سیستم موفق بوده ، از شما سوال میکنم کدام شاگرد است که حالا بتواند شعرهای کتابش را حفظ باشد، در صورتیکی ما پس از گذشت سال ها هنوز شعرهای کتاب های ابتدایی درا یاد داریم.
در پایان ضمن تشکر مجدد ، اظهار مینمایم این روش کیفی ، روش صحیحی برای شیوه فراگیری نیست و استفاده از روش کمی ، که جهان جهان کمیت است برای آموزش موثرتر است. والسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
0
اقای وزیر من امروز خودم در ازمون تیزهوشان شرکت کردم طراحان اگر نمی توانند ازمنابع ذکر شده سوال بدهند چرا سوالاتی میدهند که حتی یک خطهم از ان ها در کتاب درسی نیامده مثل فیب وزکند این چه طراح عقده ای که خیلیارو به گریه در میاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
1
سلام
من بازنشسته آموزش و پرورش هستم.
در اسفند 93 جهت دریافت رفاه کارت به مبلغ دو میلیون تومان ثبت نام نمودم.
و در فروردین 94 کارت اعتباری را دریافت کرده ولی موفق نشدم کالای مورد نظر خود را از فزوشگاه های مورد تایید خریداری نمایم.و سه ماه از حقوق اینجانب کسر شده ... خواهشمندم رسیدگی فرمایید.
حسین کمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
0
0
آقای وزیر آموزش وپر ورش چرااستخد ام این همه نیروی باتجربه د اریدمگریک پزشک استاد د انشگاه یک بنا قناد نانوا مکانیک بازنشستگی د ار د که وزار تخانه معلم باتجر به ر اباز نشست میکند وبجایش نیر وی جد ید جوان خام بی تجر به اما د راین دوره مشتاق بر ای درآمدوالا این کاسه وکوزه شکستن بعضی چه بهانه ای می تواند د اشته باشد کاد راد ار ی مد ارس واد رات ازبازنشسته هانه نیروی فعال ازز یر کار د ررو که برو.ند به کاسبی چون د ر محل کارکار ی ند ارند بروید بر رسی کنید به نتیجه میرسید پرورشی ومشاوران نیز ازبازنشسته هاچرابازنشسته درخانه بمکاند پاد اشش بماند بر ای سالهایی که معلوم نیست کمی اگر فکرکنید د یگراستخد ام رانیازی نمی باشد تازه نیروی مازاد نیز پید ا میکنید آموزش وپرور ش کنونی بمانند باتلاق نیر وی مازاد واستخد ام ها ی جد ید زود بفکر نباشد می شود مر د اب نیروهای بیکار د ار ای منبع د رآمد ومشتاقان استخد ام های جد د ید وشما د ر گیر چکنم چکنم با اینها
حید ری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
به بازنشستگان پیش از موعد تا شصت سال امتیاز داده شود که ادامه تحصیل دهند.50سالمه دوست دارم درس بخوانم.چون زود باز نشسته شدم .دولت باید امتیاز دهد تا انگیزه داشته باشیم تادرس بخانیم.
احمد زرگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
0
سلام کلاس هشتم شهرستان خوروبیابانک تعداد زیادی دارند و اذیت زیادی به بنده میکنند. . تقاضا دارم این کلاس را به دو قسمت کنید ممنون زرگر معلم ریاضی.
رضابابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
0
برای حل انبوهی ازمشکلات موجوددرجامعه ،شاید تغییرسیستم اموزشی به سبک زیر راهگشاباشد. انچه مبرهن است نااشنایی بسیاری بامهارتهای زندگیست. ازطرفی دیگر،دامنه دانش بشر،انقدروسیع شده که اموختن حتی یک رشته کاملاتخصصی از علوم ،حداقل 30سال وقت میبرد.چاره ای جز کوتاه کردن زمان تحصیل وافزایش بهره وری، باارتقاء کیفیت اموزش،به روش زیر وجودندارد: شروع تحصیل از6سالگی؛ 3سال فقط اموزش زبان رسمی کشور وریاضی درحد نیاز برای زندگی؛4سال اموزش مهارتهای زندگی واموزش تاریخ (تاریخ باستان ودویست سال تاریخ گذشته کشور وتاریخ ادیان پرطرفدار) وازان به بعد ورودبه انواع حرفه ها وتخصصها ومشاغل بااموزش کامل ودقیق وعلمی انها،براساس تعیین ضریب هوشی وتوانمندی لازم برای تصدی شغلهای مختلف. بدیهی است اموزش مهارتهای زندگی تحت مدیریت بهترینهای رشته های روانشناسی،علوم تربیتی،جامعه شناسی،علوم سیاسی،طب،تغذیه،تاریخ،فلسفه و..انجام خواهدگرفت . اجازه ورودبه هرشغلی منوط به قبولی درامتحان عملی وعلمی ان رشته وتاییده کمیته سلامت خواهدبود.ضروریست همه مردم برای ادامه شغل وزندگی،هرسال حداقل یک هفته تحت تعلیم متخصصین اموزش مهارتهای زندگی قرارگیرند تابا مطالب علمی جدیداشناگردند.کمیته سلامت پایش مداوم مشاغل( بخصوص مهم نظیر متصدیان حکومت ومشاغل حساس مانند پزشکی،شهرسازی،تجارت و...) را ادامه خواهدداد تاافرادبیمار ولاعلاج ازحرفه های مهم حذف شوند.
ليلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
آموزش و پرورش به تنها چيزي كه نمي پردازد آموزش است همش كار اداره ها شده بخشنامه هايي كه دائم و مكرر به طوري كه مديران مدارس همش بايد جوابگوي بخشنامه هايي باشند كه تكراري مي باشد و هنوز كه هنوز كاغذ بازي در آموزش و پرورش بسيار زياد مي باشد به طوري كه بازدهي ندارد
علیرضا صفار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
سلام:
باعرض سلام وخسته نباشید:
من یک جوان روستایی با زحمت فراوان با سه فرزند .کار من مستخدم مدرسه هستم.مدیر مدرسه من را تشویق به درس خواندن کرد. و رفتم .لیسانس حسابداری از دانشگاه علمی کاربردی گرفتم.بجای تغییر کاربری من اول گفتن مدرک علمی کاربردی مورد قبول نیست .بعد گفتن مجوز نیامده . حالا که فهمیدم بجای من یک دیپلمه که از خودشان بوده را بجای مت تغییر کاربری داده اند.این درست است .من از سال 86دراموزش وپرورش مشغول به کار هستم.متشکرم شهرستان خور وبیابانک
ابوالفضل امیری دهاقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
قوانینی که برای نقل و انتقال فرهنگیان وجود دارد که نظر مدیران شرط گردیده و امتیازات ی چیز سوری قرار گرفته است و هر مدیری نیروی ضعیف خود را برای انتقال بهتر میداند تایید کننده همان بیان برخی از با سابقه ها و بازنشسته های فرهنگیست که معتقدند اگر در آموزش و پروزش خدمت کمتری کنی برد بیشتری کردی اینکه دولت قانون مند است خیلی خوب اما قانون رادرست بنویسیم مهمتر است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
با سلام و عرض ادب و احترام
بنده برای دریافت مدرک اصل دیپلم و پیش دانشگاهی نامه ای از دانشگاه گرفتم و حالا دبیرستان از دادن مدرک اصل پیش دانشگاهی و دیپلم خودداری میکند خواهشمندم رسیدگی نمایید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها