بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۸۰۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
ابراهیم اصغرزاده:
مساله دلواپسان فقط تحریم نمایشگاه مطبوعات نیست بلکه از صبح تا شب در حال توهین به افکار عمومی هستند و سعی دارند طرفداران دولت را خائن به مملکت معرفی کنند.
تدبیر24 :عضو حزب همبستگی ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری تدبیر 24 در مورد علت تحریم نمایشگاه مطبوعات از طرف دلواپسان  گفت:
تحریم نمایشگاه مطبوعات معلول خیلی چیزهاست اما من معتقدم این تحریم کنندگان بندنافشان به مراکز قدرت وصل است و این ها هر زمانی هرکاری بخواهند می کنند و با زبان بسیار تند و بی ادبانه ای مخالفین خودشان را می نوازند و آن ها را توطئه گر و جاسوس می نامند و مدام دچار توهم توطئه هستند و مساله آن ها فقط تحریم نمایشگاه مطبوعات نیست بلکه از صبح تا شب در حال توهین به افکار عمومی هستند و سعی دارند طرفداران دولت را خائن به مملکت معرفی کنند.
وی افزود:تحریم کنندگان به مطبوعات با فرار به جلو دارند از این سئوال مقدر فرار می کنند که چرا مملکت را به اینجا رساندند و چرا در این چند سال گذشته به خاطر سیاست های افراطی آن ها کشور به این وضعیت فلج کننده رسید که ما مردم ناچار به عبور از اینچنین بحرانی شدند.

برچسب ها: تدبیر 24 ، اصغرزاده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
دوستدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
0
شما هم سفارت اشغال کردی وهم در اولین دوره شورای اسلامی تهران ..زدی که احمدی نژاد شد رئیس جمهور
نفوذناپذیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
3
0
مملکت را خودفروشان سیاسی در فتنه 88 فلج کرده اند و حالا طلبکار شده اند؛ اللهم العنهم جمیعــا
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
1
0
تحريم نمايشگاه توسط چند رسانه خاص واقعا حرکت چيپى بود.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها