بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
حمید یزدانیان در گفتگو با تدبیر24 همایش بزرگ گرامیداشت پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور که در 24 آبان ماه در مرکز همایش های هتل المپیک تهران برگزار میگردد را نقطه ی عطفی در تاریخ آموزش های مهارتی در کشور دانست.
تدبیر24 :دکتر یزدانیان مشاور رئيس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در حاشیه ی بازدید از نمایشگاه مطبوعات در غرفه ی تدبیر24 با اشاره به مصوبات جلسه اخیر هیت امنای دانشگاه افزود: مصوبات این جلسه روح تازه ای در کالبد دانشگاه دمید و به نظر میرسد با افزایش سطح امیدواری مدرسین و کارکنان دانشگاه به آینده ی درخشان حوزه ی آموزش های مهارتی، گام های بلندی در جهت اهداف عالیه ی آموزش عالی در بخش تربیت تکنسین برداشته شود.
دکتر یزدانیان در ادامه با تبیین شرایط دوران پسا تحریم و جمعیت قریب به 200 هزار نفری دانشجو در این دانشگاه، نقش آموزش های فنی و حرفه ای را در روند روبه رشد توسعه ی کشور در سال های آتی، بی بدیل توصیف کرد.
مشاور رئيس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران دانشگاه که در هفته های گذشته متحمل زحماتی برای برگزاری مناسب و کیفی همایش شدند، افزود: از همه متخصصین بخش آموزش های مهارتی در کشور استدعا داریم در روزهای باقی مانده تا این همایش، با ارایه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود از طریق پورتال اینترنتی دانشگاه؛ در تعمیق ، گسترش و تخصصی شدن این بخش در شرایط حساس پس از تحریم ، سهیم شوند

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها