بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۸۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
محسن رضایی:
جبهه فقط رزمنده ها نبودند که فداکاری می‌کردند و می‌جنگیدند. خانواده رزمند‌ه‌ها جهاد کمتری از همسران خود نداشتند. چون ما بعضاً شش ماه یک بار هم فرصت سرکشی به خانه را پیدا نمی‌کردیم. همسران رزمنده‌ها هشت سال به صورت یک تنه بار تربیت فرزندان بدون حضور شوهرانشان را به دوش می‌کشيدند . این بخشی از جنگ است که به ان توجه نمي شود . آیا یک بچه 7-8 ساله انتظار ندارد با پدرش به پارک ويا بازار برود؟

تدبیر24 :او در سال 84 به کشور بازگشت و سال ها به فعالیت های اقتصادی و تجاری مشغول بود تا اینکه در سال 90 در یکی از اتاق های هتل گلوریای دوبی به شکل مشکوکی درگذشت و تحلیل خانواده و مسئولان ایران از قتل او توسط سرویس های امنیتی صهیونیستی حکایت دارد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت سالگرد فوت فرزند ارشد خود،مرحوم حاج احمد رضایی را با ارسال یادداشتی اینستاگرامی جزییاتی را شرح داده و افزود به زودی جزئیاتی از ضربه زدن آن مرحوم به منافین در آمریکا را شرح خواهد داد.

به گزارش عصرایران، متن این پیام به شرح ذیل است: جبهه فقط رزمنده ها نبودند که فداکاری می‌کردند و می‌جنگیدند. خانواده رزمند‌ه‌ها جهاد کمتری از همسران خود نداشتند. چون ما بعضاً شش ماه یک بار هم فرصت سرکشی به خانه را پیدا نمی‌کردیم. همسران رزمنده‌ها هشت سال به صورت یک تنه بار تربیت فرزندان بدون حضور شوهرانشان را به دوش می‌کشيدند . این بخشی از جنگ است که به ان توجه نمي شود . آیا یک بچه 7-8 ساله انتظار ندارد با پدرش به پارک ويا بازار برود؟

خانواده من یکی از ده‌ها هزار خانواده‌ای بود که این مشکلات را تحمل کردند.این مشكلات روی احمد هم اثر داشت و يك بار به مادرش گفته بود کاش یا پدرم شهید می‌شد که می‌گفتیم پدرمان شهید شده و یا می‌آمد و یک بار با هم به پارک و بازار می‌رفتیم.

احمد بخاطر روحیات خاصي كه داشت و شجاعتي كه در وجودش بود، سر پر شوري داشت و دچار اشتباهي در زندگيش شد ولي چيزي نگذشت كه متوجه شد و با مشورت من نقشي را بر عهده گرفت . و به تلافي اشتباهش ضربه اي هم به منافقين در امريكا زد كه در موقع لازم جزييات آنرا خواهيم گفت.

زوایای قتل احمد مشخص نشده است. پلیس امارات در این زمینه با ما همکاری نكرد حتی موبایل و کامپیوتر وی را هم به ما ندادند تا ببینیم آخرین تماس‌های وی با چه کسانی بوده است. احمد ما بالاخره به اصل خود بر گشت واحتمالا به همين دليل هم به قتل رسيد.

يك سال با ما به خانه خدا مشرف شد و ساعتها در كعبه نماز مي خواند كه همراهان او خسته شده و به هتل بر گشته بودند. به او مي گفتند شما زانو درد نمي گيريد؟

احمد بسيار قرآن مي خواند و ذكر مي گفت. در كنار جنازه اش پارچه سفيدي پيدا كردند كه هزار اسم الله را نوشته بود. برايش دعا كنيد.

به گزارش عصرایران، احمد رضایی فرزند ارشد محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که در سال 77 بعد از رفتن به آمریکا در ابتدا مواضع تندی علیه برخی مقامات اتخاذ کرد اما در نهایت در سال 84 به کشور بازگشت تا اینکه در سال 90 در یکی از اتاق های هتل گلوریای دوبی به شکل مشکوکی درگذشت و تحلیل خانواده و مسئولان ایران از قتل او توسط سرویس های امنیتی صهیونیستی یا وابسته به آن حکایت دارد.
برچسب ها: تدبیر 24 ، محسن رضایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
1
بعنوان همكلاسي و دوست احمد عرض ميكنم محسن خان تمومش كن. اگر كسي باور داشت حرف هاتو دو تا راي مياوردي. داشت برات داستان ميشد. به صورت جهادي جمع و جورش كردي.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها