بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
تدبیر24 :چقدر پول می گیری برای دولت کار می کنید از برجسته ترین سوالاتی است که مردم از مسئول غرفه تدبیر 24 در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها پرسیده اند.

محمد مهدی محمدی مسئول این غرفه در دومین روز از برپایی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سوالات در حالی پرسیده می شود که ما نیز همانند دیگر رسانه ها تنها مورد حمایت صنفی دولت قرار می گیریم و این مهم از جمله عدالت هایی است که دولت یازدهم برای رسانه ها به ارمغان آورده است. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نمایشگاه فرصتی مغتنم برای آشنایی هر چه بیشتر رسانه ها با مخاطبان است، اظهار داشت: نمایشگاه بزرگترین گردهمایی صنفی کشور به منظور آشنایی با رسانه ها ، هماهنگی و ارتباط است. 
وی با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه موجب ارتباط تنگاتنگ مسئولان و مردم می شود، گفت: حضور نداشتن برخی رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات که از بیت المال استفاده می کنند قابل پذیرش نیست. 
وی همچنین با انتقاد از اینکه نباید فضای فرهنگی را تبدیل به فضای سیاسی کرد، اظهار داشت: عدم حضور در نمایشگاه نشانگر عدم رعایت حق الناس است. 
منبع : خبرگزاری ایرنا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها