بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۸۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
ثبت نام ایران خودرو و سایپا تا عصر روز پنجم اجرای طرح وام ۲۵میلیون تومانی خودرو به بیش از ۱۱۰ هزار نفر و واریز وجه به حدود ۱۰۱ هزار نفر رسید.
تدبیر24 : براساس اطلاعیه دو شرکت ایران خودرو و سایپا نمایندگی‌های فروش این دو شرکت در روز جمعه (22 آبان ماه ) هم به ارائه فروش محصولات خود درقالب طرح وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو پرداختند.

مطابق آخرین آمار ایران خودرو تا ساعت 13:30 امروز حدود 53 هزار ثبت نام اولیه را انجام داده که ازاین میان 43 هزار متقاضی وجوه خود را واریز کرده‌اند.

پژو405، پژو 206 و سمند تاکنون در لیست پر فروش‌ترین محصولات این شرکت قرار دارند.

شرکت سایپا نیز تا ساعت 15 پنجمین روز اجرای طرح وام 25 میلیون تومانی 57هزار و 844 خودرو را فروخته, این شرکت تاکنون 31هزار و 719 دستگاه پراید, 11هزار و 554 دستگاه تیبا, 8هزار و 193 دستگاه تندر و 5هزار و 284 دستگاه وانت نیسان را به فروش رسانده است.
برچسب ها: تدبیر 24 ، وام خودرو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
با درود
امیدوارم که مسئولان بزرگوار خودرو ساز در آینده با تلاش و کوشش ستودنی کیفیت خودروها را افزایش داده تا سبب افتخار ملی شده و همچنین مردم عزیز نیز متمایل به خرید تولیدات داخلی گردند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها