بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
دبیرکل حزب آزادی :
اگر تصمیم جامع، سریع و صریحی در مقابل تروریسم صورت نگیرد، شاهد خشونت های سخت تری در اروپا خواهیم بود.
تدبیر24 :از روزی که طالبان با یک چهره جدید از افغانستان به منطقه شامات و سوریه انتقال یافت، تحلیل ما این بود که این کار تنها یک انتقال فیزیکی نیست بلکه صدماتی را برای ملت های عرب مسلمان به دنبال خواهد داشت.
وی اضافه کرد: طالبان در چهره جدیدی به نام داعش به سواحل شرقی دریای مدیترانه آمد؛ انتقال از افغانستان به عنوان طالبان به شامات و شرق مدیترانه انتقال ایدئولوژی افراطی و نیروهای افراطی به این منطقه و تهدید بالقوه ای برای اروپایی هاست.
محتشمی گفت: اروپایی ها اقدام های وحشیانه داعش را دیدند و سکوت کردند و به عنوان تماشاچی شاهد وقوع جنایات بزرگی بودند که توسط داعش و جبهه النصره عنصر دوم وابسته به القاعده رخ می داد.
وی اظهار کرد: القاعده، داعش و جبهه النصره زائیده تفکر سلفی و وهابیت است و کشورهایی همچون عربستان سعودی، قطر و امارات به عنوان عقبه مالی و ترکیه به عنوان عقبه سرزمینی، آموزش، انتقال و هدایت این گروه ها را به عهده دارند.
دبیرکل حزب آزادی ادامه داد: اروپایی ها ناظر خشونت های داعش بودند و فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه خشونت را در سوریه مشاهده کرد و تمام تقصیرها را به گردن بشار اسد انداختند و تشخیص ندادند که جریان افراطی از افغانستان به شرق مدیترانه انتقال یافته و این جریان وحشی می تواند حوادث و جنایات خونباری را در قلب اروپا و فرانسه به وجود آورد. 

محتشمی افزود: این انتقال، انتقال طالبان در قالب جبهه داعش بود و وجه دوم انتقال، ترانزیت مواد مخدر بود؛ 80درصد مواد مخدر دنیا تحت سلطه طالبان در افغانستان تولید می شود که با انتقال نیروهای افراطی علاوه بر جنگ مسلحانه، توزیع مواد به شرق مدیترانه هم صورت گرفت و اروپایی ها باید شاهد کشتار و جنایت های گسترده تر جبهه داعش و همچنین النصره باشند.

وی با یادآوری این که همه این جنایت ها ناشی از سکوت و تماشاچی بودن اروپایی ها رخ داده است، تصریح کرد: در برخی مواقع حمایت های تسلیحاتی و معنوی از داعش صورت گرفت و ترکیه هم در جبهه واحد حامیان داعش یعنی عربستان، قطر و امارات قرار دارد.
دبیرکل حزب آزادی افزود: اروپایی ها به قدری غرق در غرور و استکبار داخلی خود بودند که احساس نمی کردند داعش روزی جریان افراطی و توحش خود را به سمت غرب دریای مدیترانه بکشاند. 
محتشمی ادامه داد: حزب آزادی از هر گونه خشونت، درگیری و توحش شدیدا اعلام بیزاری کرده، جنایت های داعش در سوریه، عراق، لبنان و اروپا در مورد هر انسانی را محکوم می کنیم و اعمال خشونت آمیز و افراطی گری را مردود می دانیم چرا که اسلام دین دعوت و نه تحمیل، دین رحمت و آزادی است.
وی با بیان این که اسلام رحمانی به خوبی برای جهانیان تبیین نشده است، تاکید کرد: بر نظام ما فرض است برای تهیه منشور و منظومه فکری اسلام، به جهانیان نشان دهیم که حقیقت اسلام، داعش، وهابیت، جبهه النصره و القاعده نیست و اینها قرائت های خشن از اسلام با سردمداری وهابیت به مرکزیت سعودی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها