بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶

تدبیر24 :جوان ترین مشاور رئیس دولت اصلاحات و تهیه کننده ملی در اقدامی قابل تقدیر مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای احداث پلاتوی اجرای تئاتر شهرستان " گچساران "  اهداء کرد .

به گزارش نفت ما ،" احسان دلاویز " جوان ترین مشاور سید " محمد خاتمی " و تهیه کننده شهیر کشورمان که از فرزندان شایسته استان " کهگیلویه و بویراحمد " است در اقدامی شایسته در مراسم تقدیر رئیس کمیسیون برنامه های و بودجه مجلس شورای اسلامی از هنرمندان هم استانی که در تهران برگزار شده مبلغ مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای احداث پلاتوی اجرای تئاتر شهرستان " گچساران "  اهداء کرد .

وی سال گذشته هم با تامین اعتبار اورژانس بین راهی " دیل " سبب شد تا یکی از مشکلات مردم این منطقه محروم مرتفع شود .

دلاویز در این مراسم در سخن کوتاهی با تشریح ویژگی های " تاج گردون " نماینده مردم شهرستانهای " باشت و گچساران " و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی وی را سرمایه ملی ، تکرار نشدنی ،مایه مباهات و قابل تکریم و احترام بسیار دانستند .

تاج گردون نیز با اشاره به توانمندی و ویژگی های شخصیتی ، اخلاقی و خانوادگی " دلاویز " گفت : ارتباط ما به این عزیزان عمیق ، دوستانه و همیشگی بوده و امیدوارم این حرکت شایسته تقدیر ایشان الگوی برای سایر چهره های فرهنگی شود .

گفتنی است در این مراسم معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت که قول داد به اندازه کمک دلاویز به سینمای گچساران کمک نماید .

" احسان دلاویز " در 17 سالگی مشاور خاتمی شد تا لقب جوان ترین مشاور را با خود همراه کند .

وی هم اکنون به عنوان یکی از سرمایه گذران و تهیه کنندگان خوشنام کشور در میان بزرگان هنر ایران جایگاه محبوبی دارد .

سرمایه گذاری فیلم لامپ 100 ، شاهگوش ، فردا و ... از مهم ترین حضورهای موفق این سرمایه گذار فیلم سازی این جوان شایسته هم استانی است .

وی چندی پیش در اقدامی ماندگار برای قوم لر و استان کهگیلویه و بویراحمد تمام عواید فروش از فیلم فردا را به بازیگری که در خیابانهای تهران دستفروشی می کند اختصاص داد تا تحسین همگان را برانگیزد .

وی در مراسمی که برای کمک به "احمدرضا اسعدی"، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران که در خیابانهای تهران دستفروشی می کرد در نظر گرفته شده بود گفت :   زمانی که این خبر را خواندم بسیار شوکه شدم و دلم می‌خواست که کوچکترین کاری را برای شما انجام دهم. امیدوارم که هنردوستان در سینماها فیلم را ببیند تا مردم علاوه بر حمایت از سینمای مستقل و تماشای یک فیلم شریف، در حمایت از یک هنرمند پیشکسوت گام بلندی بردارند.

وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با امیر حسین اعلم الهدی، مدیر گروه هنر و تجربه انجام شده است، تمام عواید فروش فیلم « فردا» به این هنرمند پیشکسوت تعلق خواهد گرفت.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها