بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
مشاور مقام معظم رهبری :
: ایران از خواست مردم قهرمان سوریه برای حفظ استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشورشان همواره حمایت می کند.
تدبیر24 :دکتر ولایتی که صبح امروز (یکشنبه) وارد سوریه شد، در فرودگاه بین المللی دمشق در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران اظهارداشت: ایران از خواست مردم قهرمان سوریه برای حفظ استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشورشان همواره حمایت می کند.
دکتر ولایتی با اشاره به روابط برادرانه و بسیار نزدیک ایران و سوریه ، تصریح کرد: در این شرایط حساس و حیاتی که دولت و ملت سوریه در مقابل دشمنان قسم خورده خود ،ایستاده اند، جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می داند از این کشور قهرمان، دولت مقاوم و شخص بشار اسد رئیس جمهوری سوریه حمایت کند.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: در چهار سال اخیر که یک جنگ محدود جهانی از سوی غربی ها و بعضی کشورهای منطقه علیه سوریه شکل گرفته، روابط تهران و دمشق نزدیکتر شده است.
دکتر ولایتی در پاسخ به سئوالی در باره علت سفر خود به دمشق، خاطرنشان کرد که در دیدار با مقامات ارشد سوریه ، پیروزی های مستمر ارتش و نیروهای مردمی این کشور بر دشمنان ملت سوریه را به بشار اسد رئیس جمهوری و مردم سوریه تبریک خواهم گفت.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی بعداز ورود به دمشق بلافاصله با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار وگفت وگو کرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها