بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
تدبیر24 :نخستین نشست شورای اطلاع‌رسانی ترویج و توسعه  فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مدیران روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه، ستاد کل نیروهای مسلح، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خبرگزاری جمهوری اسلامی و جمعی از رسانه‌ها در دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی فقیهی، معاون شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در این نشست با تسلیت اربعین حسینی، گفت: ریشه و خاستگاه فرهنگ مقدس ایثار و شهادت، اهل‌بیت (ع) و عاشورای حسینی (ع) است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین فقیهی با قرائت بندهای 12 گانه سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در امور ایثارگران و تأکید بر بند سوم این ابلاغیه در خصوص بسترسازی، ایجاد و توسعه ظرفیت‌های لازم در رسانه‌ها در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرمایشات و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری فصل الخطاب ما است و این دبیرخانه طبق نظر حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خود را مجری و پیگیر این سیاست‌ها می‌داند.
 
معاون شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با تأکید بر لزوم مشخص شدن وظایف رسانه‌ها در این حوزه مهم و تأثیرگذار به‌عنوان پشتوانه امنیت ملی تصریح کرد: دستورالعمل راهبردی رسانه‌ها در فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به ابلاغ مقام معظم رهبری تدوین می‌شود و در شورای عالی باید بازتعریفی بر فرهنگ ایثار انجام شود و این فرهنگ در سبک زندگی ایرانی اسلامی و رفتارهای عمومی مردم تجلی یابد.
 
گفتنی است، در این جلسه مصوباتی از جمله برگزاری ماهیانه شورای اطلاع‌رسانی، عقد تفاهم‌نامه با دستگاه‌ها، تدوین پیش‌نویس دستورالعمل اجرایی شورای اطلاع‌رسانی و دستورالعمل راهبردی رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصویب شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها