بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۸۲۳۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
چالشی جدید در تلگرام که حریم خانواده را هدف گرفته است:
بیان عادی زنا در این حرکت و رفتار بی شرمانه تر والدین در پاسخ به آن، یکی از سخیف ترین لحظات خانواده را به شنود می گذارد

تدبیر24 : با گسترش و توسعه لحظه به لحظه فناوری، ابداع محصولات و نیاز سازی، همچنان در کنار استفاده صحیح و کارآمد از تکنولوژی شاهد بروز انحرافات و آفت های آن نیز هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی تدبیر24 چندی است چالش های جدیدی در فضای تلگرام به شیوه ضبط صدا ( ویس رکورد ) ایجاد شده است و هربار موضوعی جدیدی را بازیچه خانواده های ایرانیان قرار می دهد.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط خبرنگار ما، این چالش که با موضوع " رفتن از خانه و مستقل زندگی کردن " آغاز شد، این بار حریم ها را زیر پا گذاشته و با هدف عادی سازی و قبح شکنی رابطه نامشروع که در بدترین و رنج آور ترین آن منجر به فرزند آوری شده است، درحال گسترش است.

در این رفتار به اصطلاح چالش وار! از پسران و دختران خواسته شده که در برابر والدین خود دیالوگی را بیان کنند و این گفتگو را ضبط و در گروه تلگرامی خود توزیع کنند. در این حرکت، فرزندان در برابر والدین خود می گویند که رابطه نامشروع با دوست دختر ( دوست پسر ) خود باعث شده حاملگی شده است !

بیان عادی زنا در این حرکت و رفتار بی شرمانه تر والدین در پاسخ به آن، یکی از سخیف ترین لحظات یک خانواده - بظاهر ایرانی - را به شنود می گذارد. این حرکت از پیش طراحی شده، به دلیل ماهیت صدایی بودن آن تمام خواص یک برنامه ساختار شکنانه را دارد. در این طرح همین بس که مدل صدا بودن آن، منجر می شود فرد شنونده محیط خانواده خود را در آن لحظه تصویرسازی ذهنی نماید و خود را در آن موقعیت قرار دهد و یا با خنده تلخی از کنار آن عبور کند.

متاسفانه شاهد رفتار های غیرعاقلانه، تقلیدوار و کورکورانه برخی هموطنان در توزیع این صدا ها هستیم. شاید با کمی تامل در کوچکترین رفتارهای خود در فضای مجازی که تنها با دوبار لمس یک مطلب اتفاق می افتد ( فوروارد کردن ) بتوانیم بخش کوچکی از برنامه ریزی های دشمنانمان را خنثی کنیم.

بیان تصویر خانواده ایرانی توسط غرب و جهت دادن زندگی ایرانی به گرایشات و تمایلات غربی، سالیان سال است که در دستور کار دشمنان قسم خورده کشورمان است. بایستی با هوشیاری در مقابل این قبیل تهدیدات ایستادگی و از با تبدیل آن به فرصت، برنامه شان را نقش بر آب کنیم. 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۸
محمدرضا مافی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
1
5
آخه این چه طرز تیتر زدنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
2
3
نمیدونم شماها چرا به اینجور مسائل علاقۀ بیشتری دارید؟
مشکل دیگه ای تو کشور نیست؟
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
2
3
با سلام
گزارش ارزنده ای تهیه کرده اید. تشکر
متاسفانه غرب توانسته در طی چند دهه گذشته در سایر کشورهای آسیایی فرهنگ بی اخلاقی خود را به طرق مختلف رواج دهد. اگر زشتی های هم اکنون اخلاقی ژاپنی ها را با دو دهه قبلشان قیاس کنیم ، دقیقا به حرف شما می رسیم.
البته هستند خانواده های ژاپنی در شهر های کوچک که بسیار به فرهنگ غنی خود پایبند و می بالند. در حالی که از نظر اعتقادات ، بت پرست محسوب می شوند.
مشکل جامعه ما و به ویژه نسل جوان این است که برای انتقام گیری از همه فسادهای حاکم و مشکلات ، دست به بی اخلاقی های کوچک و بزرگ زده اند و بدین طریق می خواهند دهن کجی کنند و خود و هموطنانشان را در معرض تهاجم فرهنگی کثیف غرب گذارده اند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
2
1
شما چقدر ساده اید.این صدا ها همش ساختگی و برای خندس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
همینجوری خنده خنده دارن ...
این توهین ها رو کسی نمیبینه انوقت یه لهجه آذری رو طوری برداشت می کنن کهه داره آسمون به زمین میاد!
دوستدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
1
0
این داستان سرائیها قدیمی شده شبیه روضه خوانی است
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
1
با این به اصطلاح چالش ها حرمت وقبح خیلی از کار هاشکسته شده و جامعه بسوی هدفی مشخص کشیده می شود
بهزادهدایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
1
سلام عالی بود
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها