بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰
تيم فوتبال استقلال مقابل نفت متوقف شد و دو امتياز را از دست داد.
تدبیر24:  آخرين ديدار هفته سيزدهم ليگ برتر بين دو تيم نفت و استقلال در ورزشگاه تختي تهران از ساعت 15 و 45 دقيقه برگزار شد که بازي با نتيجه يک بر يک مساوي به پايان رسيد.


فرهاد مجيدي در دقيقه 66 با يک ضربه سر روي ضربه کرنر  گل استقلال را به ثمر رساند.

ووريا غفوري در دقيقه 89 با يک شوت از راه دور به زيبايي گل نفت را به ثمر رساند و بازي به مساوي کشيده شد.

عليرضا فغاني داور مسابقه به بهمن کامل، حسين ابراهيمي  و وحيد حمدي‌نژاد  از نفت تهران  و جواد نکونام از استقلال کارت زرد نشان داد.

مهم‌ترين اتفاق نيمه اول ضربه کاشته جواد نکونام بود که دروازه‌بان تيم نفت به زيبايي آن را مهار کرد و به کرنر فرستاد. در نيمه اول شاهد بازي چندان جذابي نبوديم.

در نيمه دوم بازي وضعيت بهتري پيدا کرد و دو تيم حملات بيشتري روي دروازه يکديگر انجام  دادند.

امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال با حکم کميته انضباطي محروم است و روي نيمکت استقلال حضور ندارد و بين تماشاگران نشسته است. مجيد صالح در غياب او هدايت استقلال را برعهده داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها