بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۵۸۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲
دکتر یزدانیان در گفتگو با تدبیر24 :
بزرگداشت چنین روزی ابعاد مختلف مثبت داخلی و خارجی اقتصادی، سیاست خارجی و فرهنگی دارد که تا کنون مغفول مانده است
تدبیر24:دکتر حمید یزدانیان مشاور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در خصوص سالروز ازدواج پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س) به خبرنگار تدبیر24 گفت : علیرغم اهمیت سالروز ازدواج سرور کائنات، پیامبر مهر و خاتم النبیین تا کتون فعالیت های چشم گیری از سوی مراکز و مسئولین فرهنگی کشور شاهد نبوده ایم و کانون توجهات به سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده است.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 وی با اشاره به لزوم گسترش فعالیت های تبلیغی و بیان کردن مفاهیم نهفته در این روز بزرگ افزود : پاس داشتن این روز از چند جهت مهم و قابل توجه است :

1. شیعیان همیشه در اینکه به حضرت رسول (ص) کمتر از ائمه معصومین علیهم السلام توجه می کنند مورد سؤال هستند و برگزاری چنین برنامه هایی این اشکال رفته شده را کم رنگ می کند.

2. پیامبر اکرم (ص) با خانمی ازدواج کردند که حدود 15 سال از خودشان بزرگتر بود و این هم نکته ای است که بالارفتن سن ازدواج در این عصر و زمان و عدم وجود فرهنگ ازدواج کوچکتر با بزرگتر مشکلاتی ایجاد کرده و  رسانه ای شدن این مراسم می تواند تاثیر فرهنگی مطلوبی بگذارد.

3. پیامبر عظیم الشان ما با خانم ثروتمندی ازدواج کردند که شاید این نکته نیز در فرهنگ امروز ما اگر نگوییم بد لااقل خوب تلقی نمی شود.

4. ثروت حضرت خدیجه سلام الله علیها نقش ویژه ای در گسترش دین مبین اسلام داشت که بازگویی و بازخوانی این نکته در این قبیل بزرگداشت ها هم می تواند، آثار فرهنگی مثبتی در شرایط فعلی کشور داشته باشد.

یزدانیان همچنین در پایان از برگزاری مراسمی در همین رابطه در روز سه شنبه 1 دی ماه 94 در ساعت 14 لغایت 17  در دانشگاه دانشکده دخترانه شریعتی سالن مفرح به آدرس اتوبان تند گویان خیابان میثاق جنوبی خبر داد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
1
با درود و عرض ادب خدمت جناب آقای دکتر یزدانیان.

خدمت شما بزرگوار عارضم که خوشبختانه با توجه به

وجود مراکز فرهنگی و مذهبی و بویژه حوزه ی علمیه قم

و دیگر مراکز که متخصصان علوم دینی و مذهبی را در

خود دارند و نیز با توجه به رسالت و اولویت دانشگاه

فنی وحرفه ایی در شرایط کنونی، به نظر می رسد که

مباحث و مشکلات مربوط به این دانشگاه با حجم استاد

و دانشجوی بالا، اگر مورد بررسی قرار گیرد مناسب تر

می باشد.

با آرزوی بهروزی و پیروزی شما استاد فرهیخته
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها