بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۵۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
در حرکتی عجیب مسئولین وزارت کشور از ورود مدیران رسانه ها به محل ثبت نام ستاد انتخابات وزارت کشور جلوگیری به عمل آورد.
تدبیر24 :منتقدین - دکتر محمد جواد اطاعت به همراه الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد و محمد علی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی وزارت کشور شدند.
در این میان جمعی از مدیران مسئول روزنامه ها و سایت های خبری هم این چهره های اصلاح طلب را در اقدامی صنفی همراهی می کردند؛ اما در حرکتی عجیب مسئولین وزارت کشور از ورود مدیران رسانه ها به محل ثبت نام ستاد انتخابات وزارت کشور جلوگیری به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار رویداد24 با وجود پیگیری های لازم این افراد نتوانستند وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شوند.
از جمله مدیرمسئولان روزنامه ها و سایت های خبری که در آنجا حضور داشتند آقایان: رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، وصال مدیر مسئول روزنامه شهروند، بختیاری مدیر مسئول روزنامه دنیای اقتصاد، مظفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد، تقی پور مدیر مسئول روزنامه جهان اقتصاد، یزدانی مدیر مسئول روزنامه عصر اقتصاد، سعدی مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت، نکویی مدیر مسئول روزنامه قانون، بربریان مدیر مسئول سایت خبری اعتدال، حیدری مدیر مسئول سایت خبری رویداد24 و کرمی سردبیر روزنامه فرهیختگان بودند که نتوانستند به همراه آقایان حضرتی، وکیلی و اطاعت داخل وزارت کشور بروند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها