بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
پس از نشنال جئوگرافیک و یورونیوز صورت گرفت؛
هیچ مکانی به اندازه ایران تصورات شما را تغییر نخواهد داد؛ به اسکی بروید یا به ساحل، مساجد نفیس را ببینید، به بازار بروید، شعر های فارسی را بشنوید و چاشنی های موجود در غذاها را مزه مزه کنید.
تدبیر24 :بعد از وجود نام ایران در فهرست مقاصد گردشگری نشنال جئوگرافیک و یورونیوز، این بار سی ان ان نیز ایران را فهرست مقاصد گردشگری خود قرار داد و در توضیح علت انتخاب خود نوشت:

ایران

هیچ مکانی به اندازه ایران تصورات شما را تغییر نخواهد داد؛ به اسکی بروید یا به ساحل، مساجد نفیس را ببینید، به بازار بروید، شعر های فارسی را بشنوید و چاشنی های موجود در غذاها را مزه مزه کنید.

شیراز و اصفهان شهرهایی که به خاطر حکایت های عاشقانه شان محبوب هستند، پوشیده از روستاها و زمین های نیمه عشایری هستند. همچنین معمولا مسافرانی که به ایران رفتند از مهمان نوازی مردم می گویند.

19 میراث ثبت جهانی یونسکو، مانند تخت جمشید و بیابان لوت که به تازگی به این فهرست اضافه شده از جاذبه های دیگر این سرزمین باستانی هستند.

تعداد توریست های ایران روبه افزایش است و مسئولان این کشور پیش‌بینی می کنند تا سال 2025 تعداد توریست ها به 20 میلیون نفر برسد.

چه چیزی در رابطه با ایران جدید است ؟!

بهتر شدن ارتباطات دیپلماتیک نتایجی مانند راحت تر سفر کردن به ایران در پی دارند. باز شدن سفارت انگلیس هم برای گردشگری مهم است.

یکی از کارمندان یک مرکز گردشگری گفت: با لغو شدن هشدار انگلیس برای سفر به ایران، این گنج بیشضتر قابل دسترس خواهد بود.

بهترین زمان برای سفر: مارس تا می-سپتامبر تا نوامبر است.


منبع:برنا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها