بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
تدبیر24 :جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز در استانداری تهران حال و هوای دیگری داشت. درست عین حال و هوای شهر دودزده تهران که چند روزی است معضل آلودگی هوا بین مسئولین دست به دست می‌شود.

شنیده شده که یکی از مراکز شهری با خط دادن به بعضی رسانه‌ها علیه پلیس موضع گیری کرده است اما امروز رییس پلیس پایتخت با جمله «خودم به جلسه آمدم تا پاسخ درافشانی‌ها را بدهم» در جلسه حاضر بود.

وی در گفت و گو با تابناک تهران درباره برخورد با معضل خودروهای معیوب داراری برگه معاینه فنی گفت: در این نه ماهه بالغ بر 525 هزار وسیله نقلیه معیوب و دودزا اعمال قانون شده است یعنی با جریمه و یا متوقف شده است.

سردار حسینی درباره خودروهایی که علی رغم داشتن معاینه فنی معیوب هستند و باعث آلودگی هوا می‌شوند گفت: تعداد این خودروها بسیار زیاد است که به نظر می‌رسد خارج از ضوابط دارای برگه معاینه فنی هستند و راهکار این است که مراکز معاینه فنی در کل کشور مورد نظارت یک سیستم نظارتی قوی قرار گیرند.

رییس پلیس تهران افزود: من پیشنهاد می‌دهم اگر یک مورد و مصداق پلیس خودرویی را متوقف گرد و آن خودرو علاوه بر داشتن معاینه فنی دچار نقص بود سیستم نظارتی با رییس آن مرکز برخورد قانونی کند و آن مرکز از صلاحیت صدور معاینه فنی خارج شود و حتی دادگاهی شود.

وی افزود: در این صورت است که این افراد و مراکز متوجه حساسیت کار خواهند شد و ما نیز با خودروهایی که به این صورت برگه معاینه فنی دریافت کرده‌اند برخورد خواهیم داشت و تخلف آنها را اعمال قانون خواهیم کرد و برگه معاینه فنی انها را نیز باطل خواهیم کرد و موارد را به استانداری و یا یکی از مبادی مربوط گزارش خواهیم داد.

منبع : تابناک تهران

برچسب ها: تدبیر24 ، تابناک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها