بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
در پیش کنگره چهاردهم حزب مردم سالاری مطرح شد:
گرچه برای اصولگرایان آرزوی ائتلاف داریم و خوشحال می شویم که آن‌ها موفق بشوند و ائتلاف کنند و ما با رقیبی قوی رقابت کنیم اما چه کنیم که آن‌ها به نتیجه نخواهند رسید!

تدبیر24 :در همایشی که روز گذشته در مجتمع پذیرایی حیدربابا با عنوان "همایش سراسری انتخاباتی حزب مردم سالاری و پنجاه و نهمین نشست فصلی حزب" با حضور 200 تن از اعضای حزب اعم از شورای مرکزی و اعضای دفاتر استانی و مسئولین شاخه های این حزب برگزار شد، نامزدهای طلایی حزب مردم‌سالاری که 60 نفر هستند،معرفی شدند.گفتنی است در این همایش دکتر مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری و آقایان دکتر رضا جلالی،انوشیروان محسنی بندپی،آرش حبیبی و ایرج رضایی از اعضاء شورای مرکزی و آقایان جواد گیاه شناس،حسین عسگری، علی میرباقری ، امیرطاهرخانی، محمدی و رضا شمسی پور سخنرانی کردند. همچنین دکتر کواکبیان در صحبت های خود از برگزاری چهاردهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری با حضور 1200 نفر از اعضای این حزب و همچنین مهمانان برجسته از سراسر کشور در هشتم بهمن خبر داد.


غفلت نسبت به مسائل اجتماعی در گذشته

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 در این نشست انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کل کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رای گفت : حزب مردم سالاری هیچ گاه با صندوق های رای قهر نکرده است.

بندپی با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مقطع کنونی اظهار کرد: وضعیت کشورهای منطقه، نیاز کشور به رونق اقتصادی با وجود کنترل تورم و همچنین عدم همکاری و تعامل مجلس با دولت در کارهای اساسی از جمله مواردی است که انتخابات پیش رو را نسبت به انتخابات های گذشته متمایز کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: مردم و نخبگان سیاسی با درک عمیق خود نسبت به این مسائل و مشکلات در نخستین مرحله انتخابات که ثبت‌نام بود، با استقبال بی نظیر خود نشان دادند که درک عمیقی نسبت به شرایط کنونی کشور دارند و برای برطرف کردن مشکلات به صحنه آمده اند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه مردم در سال 92 به بی تدبیری،‌ بی نظمی ها و بی برنامگی ها رای ندادند، گقت: مشاهده می‌کنید که دولت پس از رای مردم چه موفقیت هایی کسب کرده است. در موضوع سیاست خارجی می بینیم که دیپلماسی موفق شرایطی را فراهم کرد که توانستیم موضوع پرونده هسته‌ای خود را با اثبات حقوق حقه مردم به تایید برسانیم. همچنین در داخل نیز مشاهده کردیم که طی دو سال اخیر دانشگاه ها با چه شور و نشاطی مواجه بودند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: در16 آذر سال‌های 94 و 93 شاهد جنبش ها و حرکت های دانشجویی بودیم که از سوی همه تشکل‌های دانشجویی انجام شد.

رئیس سازمان بهزیستی همچنین خاطرنشان کرد: در مسائل اجتماعی که در گذشته با غفلت تاریخی و علمی مواجه بودیم و شاهد افزایش آمار طلاق، اختلافات روحی و روانی و اعتیاد در جامعه بودیم،‌ در دولت یازدهم شاهد عزمی جدی در این زمینه هستیم و می بینیم که برای نخستین بار در این دولت در برنامه ششم توسعه نسبت به آسیب های اجتماعی اقدامات همه جانبه ای پیش‌بینی شده است.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره و با تاکید بر اینکه هیچ گاه حزب مردم سالاری با صندوق های رای قهر نکرده است، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم که در انتخابات پیش رو شاهد حضور حداکثری مردم و مشارکت آن‌ها باشیم چرا که در دنیای سیاست هیچ چیز زیباتر از آن نیست که در انتخابات صفوف طولانی شکل بگیرد.

محسنی بندپی در پایان با بیان اینکه هر زمان که مردم بیشتری در انتخابات شرکت کنند منتخبین به مطالبات آن‌ها توجه بیشتری نشان می‌دهند، خاطر نشان کرد: ان شاء الله در هفتم اسفندماه شاهد حضور پررنگ مردم باشیم و مشاهده کنیم که نمایندگانی روانه مجالس خبرگان و شورای اسلامی شوند که بتوانند پاسدار و نگهبان واقعی حقوق مردم باشند.

بیش از داعش برون باید نگران داعش درون بود

رضا جلالی عضو دیگر شورای مرکزی حزب مردم سالاری در ادامه این نشست با تهدید خواندن دو داعش بیرونی و درونی برای کشور گفت: مدت مدیدی از دوران جنگ تحمیلی تا کنون در مرزهای ایران و جهان اسلام تروریست بشریت را تهدید میکند و در بیروت و پاریس موجبات غم و غصه جهان را فراهم آوردند. در آستانه انتخابات مجلس دهم در شرایطی قرار گرفتیم که بسیاری از تصمیم گیرندگان و تصمیم سازان کشور نسبت به تهدید همجانبه داعش هنوز که هنوزه واکنش نشان نداده اند و ما سربازان گمنام به جامانده هنوز در معرض تهدید این خولی های داعش قرار داریم که بدون حضور سربازان غیور این مرزوبوم دفاع از تمامیت ارضی و حفظ جان و مال و دفاع از ناموس هموطنان عزیزمان غیر ممکن بود.

جلالی با اشاره به تعبیر دکتر محسنی در خصوص حزب مردم سالاری گفت: حزب مردم سالاری هیچگاه از صندق های رای که بزرگترین قدرت و پتانسیل باقی مانده در اراده ملت ایران نهفته است، قهر نمیکند ولی در مقابل این قهر نکردن، مسئولین کشور موظف اند تا نسبت به مشروعیت و مقبولیت اقدامات لازم و شایسته را انجام دهند.

وی در پایان گفت: به اعتقاد من بیش از داعش برون باید نگران داعش درون بود؛ داعش درون دشمنی خزنده به نام بیکاری است از این رو وظیفه خود میدانم دانشجویانی تربیت کنم که برای تضمین و بقای کشور تلاش و کوشش کنند؛ بیکاری از زبان آمار دهندگان کشور 11 میلیون است و نه تنها در شهر های بزرگ بلکه در روستا ها هم بیداد میکند.بطوریکه این کوخ نشینان از دست کاخ نشینان به سطوح آمدند.

در ادامه این نشست حسین عسگری نماینده دور پنجم مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسران هایی که در دولت های نهم و دهم به مردم به ویژه مستضعفین تحمیل شد خاطر نشان کرد:زمستان سخت سیاسی پشت سر گذاشته شده مخصوصا با نام دولت عدالت محور بیشترین خسارت را به مستضعفین تحمیل کردند و انتخابات پیش رو باید بهار سیاست کشورمان را بعد از هشت سال زمستان سیاسی تکمیل کند.

وی همچنین تاکید کرد از صندق های رای نه میشود و نه باید قهر کرد باید اصلاحات و تغییر و دگر گونی هایی را که در نظام دنبال میکنیم از کانال صندق های رای دنبال کنیم. انتخابات بهار فعالیت سیاسی است و متاسفانه در 4 دهه گذشته رفتار های ما بر اصول آکادمیک و علمی و با دوام برخوردار نبوده تا جایی که بعد از مجلس ششم برخورد های انقباضی نظام شدید میشود و مهندسی انتخابات جدی میشود تا جایی که سه دوره بعد انتخابات به گونه ای رقم میخورد که مجالس با اکثریت خاص شروع به کار میکند این حرکات سینوسی نشان از نا متعادل بودن و بیماری در پیکره سیاسی کشور است.

عسگری در پایان گفت : نگاه های نقادانه باید به صورتی باشد که یک سر آن نقد دولت و حاکمیت باشد و سر دیگر ان به سمت ملت و به سمت خودمان باشد.

راه رسیدن به دموکراسی صندوق های رای است

در ادامه این برنامه امیر طاهرخانی، نماینده دوره هشتم مجلس اظهار کرد: کشور با مشکلات عدیده ای در
زمینه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی رو به رو است دولت اعتدال به نوعی وارث این نابسامانی ها و ناکامی های وارد شده به کشور است و از طرفی مردم به شدت از این کشمکش های بین قوای کشور و کشمکش های سیاسی خسته اند و به فضای جدید و الگوی جدید نیازمند هستند و به شدت راه حل برای برون رفت از این وضعیت و مشکلات احساس میشود تا افق را روشن کرد.

وی اظهار کرد باید تحول جدی در قوه مقننه کشور صورت گیرد و بهترین فرصت است تا هماهنگی بین دولت اعتدال و مجلس آینده ایجاد شود تا برای پیشرفت کشور برنامه ریزی صورت گیرد.

طاهر خانی در پایان گفت: راه رسیدن به دموکراسی و مردم سالاری حضور در پای صندق های رای است و ما به عنوان اعضای فعال جامعه موظف هستیم راهی در جهت وحدت نیروهای سیاسی اصلاح طلب باز کنیم تا از وضعیت موجود رهایی یابیم.

در ادامه محمدی عضو انجمن آسیب های اجتماعی ایران با اشاره به شعار حزب و اهمیت توجه مجلس به فساد به ویژه فساد اقتصادی گفت: به جهت به روز نشدن و متحول نشدن نظام اقتصادی نمی توان انتظار داشت خروجی این نظام فاسد اقتصادی چیزی جز فاصله طبقاتی و فقر و فحشا و مشکلات اجتماعی باشد و خروجی دیگر نخواهیم داشت .

در ادامه ایرج رضایی عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به استفاده از سرمایه های انسانی کشور همچون دانشجویان گفت: باید از جوانان و اساتید دانشگاه و حقوقدانان برجسته در مجلس آینده استفاده شود تا دیگر شاهد ترک جوانان و سرمایه های دانش آموخته کشور نباشیم.

سومدیریت و نگرانی پیامبر اکرم از آن

علی میرباقری در ادامه این نشست در سخنان کوتاهی با اشاره به مشکلات مطرح شده اظهار کرد:عنصر مفقوده حل مشکلات اقتصادی کشور در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) وجود دارد.

میرباقری در تفسیر حدیث پیامبر درباره نگرانی از امت گفت:پیامبر عظیم الشان اسلام نگران فقر مردم نبودند و زیرا معتقد بودند مکتب و آیین اسلام آنقدر غنی و خلاق و سازنده است که هیچ نگرانی از فقر نیست ولی نگرانی پیامبر اسلام از سو مدیریت و سو تدبیر است.

میرباقری با تاکید بر این موضوع که متاسفانه از این حدیث پیامبر غفلت شده است گفت: از آنجاییکه موتور محرکه حل نابسامانی های مدیریتی مجلس است باید توجه بیشتری به آن شود که متاسفانه غفلت شده است.

در ادامه دبیر همایش سراسری حزب مردم سالاری گفت: حق الناس بودن رای مردم باید در تمام مراحل انتخابات رعایت شود و مجریان، ناظران، انتخاب شوندگان، انتخاب کنندگان حتی نخبگان و خواصی که مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب می کنند باید به آن ملزم باشند.

رضا شمسی پور با اشاره به انتخابات هفتم اسفند امسال افزود: یکی از مهمترین توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات در همه دوره ها در چهار دهه گذشته بوده و در تمام جوامع پیشرفته پارلمانتاریسم و رجوع به صندوق آرا و پذیرش نقش و جایگاه رای و نظر مردم در تعیین سرنوشت خویش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: باید تمام دست اندرکاران امر انتخابات، احزاب ،تشکل ها و نخبگان جامعه شرایطی را فراهم کنند تا مردم دست به انتخابی درست زده و با رای آگاهانه خود، نمایندگانی متعهد،متخصص و پاک دست را راهی خانه ملت کنند تا مجلسی شکل گیرد که حقیقتا عصاره فضایل ملت باشد.

دبیر همایش سراسری حزب مردم سالاری افزود: مسئولیت در نظام اسلامی آنقدر سنگین، خطیر و مهم است که هر فردی به راحتی حاضر به پذیرش آن نیست مگر اینکه تمام جوانب به ویژه زیر و بم مسائل شرعی و حقوقی مدیریت را بداند و با اراده و ایمان و اقتدار کامل اصول را رعایت کند.

وی اضافه کرد: اگر رسالت نمایندگی و رقابت های انتخاباتی حقیقتا برای رفع عطش شیفتگی خدمت به مردمان شایسته این سرزمین باشد فرد فرد اشخاصی که پای در عرصه رقابت پیش روی گذاشته اند مسولیت مقدس و البته خطیری را برای خود در نظر گرفته اند.

شمسی پور ادامه داد: خدمت به مردم البته در عمل و نه در شعار در قالب تبلیغات انتخاباتی و گام نهادن در جهت رفع معضلات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه از مهمترین نکات برجسته، حرکت در مسیر شیفتگی خدمت به آحاد مردم است اما چنانچه در عمل، تشنگی قدرت و هوا و هوس در کار انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان و دست اندرکاران انتخابات باشد در انتخاب مسیر دچار اشتباه فاحشی شده ایم.

وی تاکید کرد: بر همه ما لازم است که با تلاشی وافر در مسیری گام نهیم که به انتخاب نمایندگانی شایسته و شیفته خدمت، نمایندگانی مراعات کننده حق الناس منتهی شود تا مجلسی از آن شکل بگیرد که حقیقتا عصاره فضایل ملت باشد.

پرچمدار اصلاحات بودیم و هستیم .

وقتی که به ساعات پایانی این نشست نزدیک می شدیم دکتر مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری به عنوان آخرین سخنران اعلام کرد: از تمام کاندید هایی که از حزب مردم‌سالاری از حوزه های انتخاباتی تهران و شهرستان ها ثبت نام کرده اند،تمام قد حمایت می کند و این کاندیداها نامزدهای طلایی حزب مردم‌سالاری در انتخابات مجلس دهم خواهند بود. عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه نامزدهای طلایی ممکن است نامزدهای نهایی نباشند، خاطرنشان کرد: از آنجایی که حزب مردم سالاری عضو شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان است و برای ما مهم آن است که در مجلس حداکثر
کرسی ها را اصلاح طلبان کسب کنند،‌ در نهایت از نظر مجموعه اصلاح‌طلبان تبعیت خواهیم کرد
.


دکترکواکبیان تصریح کرد: سیاست حزب مردم سالاری به صورتی است که کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی را به سه دسته نامزدهای طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم بندی کرده ایم، به طوری که نامزدهای طلایی از حزب مردم‌سالاری بوده و نامزدهای نقره‌ای از دیگر احزاب اصلاح‌طلب است ونهایتا نامزدهای برنزی جزو اصلاح‌طلبان نیستند اما اصولگرا‌ی خوش‌خیم هستند و ما می‌‌توانیم با آنها کار کنیم.

این استاد علوم سیاسی ادامه داد: در دفتر سیاسی حزب در دسته بندی های خود تعیین کرده ایم که نامزدهایی که اصلاح‌طلب هستند و از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند و دارای رای حداقلی 10 الی 20 درصد هستند و همچنین عضو حزب مردم سالاری هستند، نامزدهای طلایی حزب مردم سالاری محسوب می شوند و ما تمام قد از این نامزدها حمایت می‌کنیم.

نماینده مجلس هشتم در ادامه افزود : تمام افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند در نهایت باید از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند اما پس از اعلام تایید صلاحیت ها بحث های جدی تر بین حزب مردم سالاری و دیگر احزاب اصلاح طلب بررسی خواهد شد که در تعامل ما با مجموعه اصلاح‌طلبان ممکن است برخی افراد نامزد نهایی حزب مردم‌سالاری نباشند.

کواکبیان با تاکید بر اینکه حزب مردم سالاری در شورای عالی انتخاباتی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان هیچ گاه به دنبال سهم خواهی نیست و ملاک این حزب تنها به فرستادن نماینده به مجلس ختم نمی شود، تاکید کرد: حزب ما بر شایسته سالاری تاکید دارد ، گرچه برای اصولگرایان آرزوی ائتلاف داریم و خوشحال می شویم که آن‌ها موفق بشوند و ائتلاف کنند و ما با رقیبی قوی رقابت کنیم اما چه کنیم که آن‌ها به نتیجه نخواهند رسید!!. من نیز به آقای لاریجانی نیز گفته ام که برای مجلس دهم 90 نفر اصولگرا در نظر بگیرند چرا که 200 نفر دیگر همه اصلاح‌طلب خواهند بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه حزب مردم سالاری نمی خواهد آدم های افراطی مجددا وارد مجلس شوند و وقت مُلک و مملکت را با حضور نابجا خود هدر دهند، گفت: اگر در حوزه انتخابیه ای کاندیدای اصلاح طلب نباشد بی شک برای اینکه افراطیون وارد مجلس نشوند، از معتدل ها و اصولگرایان خوش خیم حمایت خواهیم کرد.

کواکبیان در ادامه خاطر نشان کرد: ما در مجلس نهم تنها حزب اصلاح‌طلبی بودیم که لیست سراسری دادیم که لیست ما 100نفر بود که این لیست شامل اصلاح طلبان( به آن مفهومی که به آن اعتقاد داریم) و اصول گرایان معتدل بودند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به محاسبه ای که در مجلس هشتم انجام داده بود گفت: در آن زمان هر دقیقه مجلس 35 میلیون تومان هزینه داشت لذا نباید در مجلس آینده آن 81 نفری که نامه ای امضا کردند و در آن از ظریف خواستند میز مذاکره را ترک کند و به ایران برگردد، مجددا وارد مجلس شوند چرا که این‌ها توجهی به منافع ملی نداشتند و در زمانی که رهبری نظام در راس تمام مذاکرات بودند چنین
حرف هایی را بر زبان جاری کرده‌اند
.

دبیر کل حزب مردم سالاری در ادامه به شعار پیش کنگره « مقابله با فساد، لازمه اقتصاد ملی» شاره کرد و گفت:‌ حزب مردم سالاری می خواهد که در مجلس دهم پرچم دار مقابله با فساد باشد و معتقدیم باید چه قبل از انتخابات و چه در روز انتخابات و بعد از آن نمایندگانی شجاع،‌ مقتدر و پاکدامن وارد مجلس شوند.

دبیر کل حزب مردم سالاری با بیان اینکه واقعا نگران ورود پول‌های کثیف به انتخابات هستیم،‌ گفت: خدا نکند که پول‌های بابک زنجانی در انتخابات پیش رو پیدا و توزیع شوند و تعجب من از این است دولت لایحه شفافیت را به مجلس داد اما اینکه چرا مجلس به آن رسیدگی نمی‌کند شاید دلیلش این است که احتمالا قرار است بعد از 7 اسفند پیگیری شود!

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه واقعا نگران پول های کثیف در جامعه هستیم به درخواست بابک زنجانی در مورد تمدید زمان بازگرداندن بیت المال اشاره و اظهار کرد: اخیرا بابک زنجانی مجددا مهلت خواسته تا هفت هزار میلیارد تومانی که معلوم نیست کجاست را پس بدهد.

دبیر کل حزب مردم سالاری ادامه داد: خدا نکند این پول ها(پول های سرگردان بابک زنجانی) در انتخابات پیش رو پیدا و توزیع شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود با انتقاد از عدم توجه مجلس به لایحه شفافیت تبلیغات انتخابات اظهار کرد: تعجب می کنم چرا که زمانی که دولت لایحه شفافیت هزینه های انتخاباتی را به مجلس ارائه کرد مجلس به آن رسیدگی نکرد. این در حالی است که هر چه زودتر باید این لایحه در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

دبیر کل حزب مردم سالاری همچنین به انتشار آماری در مورد شاخص درک فساد ( ‌CPI )در دنیا اشاره کرد و با بیان اینکه ایران در این آمار در رتبه 131 قرار دارد،‌ اظهار کرد: جایگاه ایران در شرایطی در رتبه 131 قرار گرفته که اسرائیل غاصب مقام 30 و عربستان سعودی که در آن فسادهای بسیاری در آن رخ می‌دهد در رتبه 79 قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه قبول ندارم که دولت در زمینه مبارزه با فساد نقش اول را دارد، گفت: نقش اول در زمینه مبارزه با فساد بر عهده مجلس است و این مجلس است که باید ریل گذاری کند و مو را از ماست جدا کند. مجلس در شرایطی می‌تواند این وظیفه خود را انجام دهد که اعضای آن پاک‌دست باشند.

دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه در مجلس هشتم سه بار میان نمایندگان مجلس پول توزیع کردند، خاطرنشان کرد: در موضوع ماجرای مرحوم کردان در مجلس شورای اسلامی به برخی چک دادند و گفتند رای اعتماد یادتان نرود پس از آن نیز سعید مرتضوی به برخی نمایندگان کارت هدیه داد. در شرایطی این اتفاقات به گونه ای بود که حتی برخی از اصولگرایان نیز نسبت به پرداخت این پولها اعتراض می کردند.بار سوم نیز یک میلیارد و دویست میلیون تومان توسط آقای رحیمی در مجلس پخش شد. کواکبیان با اشاره به حضور خود در مورد پرونده تحقیق و تفحص از معاونت اول ریاست جمهوری اظهار کرد: در آن زمان ما اقدام به تحقیق و تفحص کردیم تا نشان دهیم دولتی که می‌گوید پاک دست‌ترین دولت تاریخ است چقدر پاک‌دست است!

دبیر کل حزب مردم سالاری افزود : من افتخار میکنم که در همه نطق‌هایی که در مجلس هشتم داشتم، همواره از اصلاحات حمایت کردم، بنابراین مجلس دهم را باید متحول کرد؛ چراکه مجلس باید ادب و اخلاق داشته باشد .

کواکبیان با بیان اینکه امروز نیز ممکن است مانند سال 88 برخی از کاندیداها برای روز انتخابات برای برخی افراد نقشه هایی داشته باشند گفت: امسال مشاهده کردیم که تلویزیون درویژه برنامه 9 دی اندکی نیز به مسأله پرداخت سهام عدالت و مناظره ها و جشن پیروزی پس از انتخابات پرداخت.

کواکبیان اظهار کرد: باید از تلویزیون تشکر کنیم که یک ذره هم احمدی نژاد را مقصر می‌داند این در حالی است که ما همان زمان نیز می گفتیم دو شب مانده به انتخابات جلوی بانک ها صف کشیده بودند و عده ای در حال توزیع سهام عدالت میان مردم بودند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها