بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
تدبیر24 :حزب اعتمادملی در محکومیت اعدام شیخ نمر توسط عربستان بیانیه ای صادر کرد:

انالله و انا الیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر ناگوار و اسفناک شهادت روحانی مبارز و اندیشمند و مجاهد فی سبیل الله حجت الاسلام و المسلمین"شیخ نمر باقر النمر" به دست ماموران رژیم عربستان سعودی و حکام وابسته به این خاندان موجب تاثر و تاسف همه آزاد اندیشان و دلسوزان جامعه جهانی امت اسلامی و شیعیان دوستدار اهل بیت گردید.

تداوم رفتارهای از این نمونه جایگاه این رژیم را در افکار عمومی آزادیخواهان جهان و مجامع شناخته شده و معتبر حقوقی به شدت تنازل داده و از سوی دیگر جامعه اسلامی و عواطف مسلمانان را نیز سخت جریحه دار نموده است غافل از اینکه چنین روشهای قرون وسطایی دیگر جوابگوی استحکام قدرت و ماندگاری در عرصه فرمانروایی نخواهد بود و نتیجه ای جز ویرانی و تباهی برای کشور عربستان و رژیم آل سعود نخواهد داشت.

رژیم سعودی باید بیش از این متوجه باشد که تداوم سیاست های یکجانبه گرایانه و مداخله جویانه اش در منطقه مهم و حیاتی خاورمیانه و جهان اسلام و ادامه روش های تفرقه افکنانه میان جامعه اسلامی تنها می تواند موجبات خشنودی دشمنان تاریخی جهان اسلام بویژه حاکمان ستم پیشه رژیم صهیونیستی اسرائیل را به دنبال داشته باشد و آثار زیانبار آن را برای سالیانی متمادی مردم مسلمان و کشورهای اسلامی باید متحمل شوند.

حزب اعتمادملی در راستای دفاع از حقوق مردم و مسلمانان آزاداندیش جهان اسلام این حرکت ناشایست دولت مردان عربستانی را محکوم نموده و از ایشان می خواهد تا دیر نشده نسبت به تجدید نظر در سیاستهای خصمانه و تفرقه افکنانه خود در منطقه تجدید نظر نماید و بجای اختلاف افکنی ندای وحدت و صلح و دوستی را که در صدر تعالیم اسلام عزیز است سر دهند

ندایی که توسط پیامبر مهربانی و خردورزی و منادی صلح و دوستی حضرت رسول اکرم(ص)در 1400سال پیش از این در آن سرزمین برخواست ندایی که در 23 سال دعوت حیاتبخش آن حضرت برای جهانیان آرامش،آسایش را وعده می داد.

حزب اعتمادملی از مجامع معتبر بین المللی همچو سازمان ملل متحد شورای امنیت و سازمان کنفرانس اسلامی و دانشگاها و حوزهای علمیه و نهادهای مدنی در کشورهای مسلمان درخواست می نماید در این خصوص سکوت ننموده و وظیفه انسانی و حقوق خود را برای محکومیت این رفتار ناشایست و جلوگیری از تداوم ستمهای سازماندهی شده ایفا نمایند.

حزب اعتمادملی ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها