بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
تاجیک :
تدبیر24 :نصرت الله تاجیک در دیدار با اهالی رسانه در مورد وضعیت کنونی کشور و خاورمیانه گفت:  به عنوان کسی که از سال1350 وارد مباحث سیاسی شدم تلقی من این است که ایران کنونی در موقعیت خوبی قرار ندارد واگر دراین شرایط درایت نداشته باشیم شاید طوفان خاورمیانه گریبان ما راهم بگیرد.مسئولان نظام در سال 92 درایتی به خرج دادند و متوجه مشکل شدند. رهبر انقلاب در سال 92 حتی از مخالفین نظام هم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند واین را باید به فال نیک گرفت. 
تاجیک در مورد مشکلات مردم گفت: مردم بی انگیزه شده اند وفشار اقتصادی بر روی مردم بسیار است، یکی از مهمترین اهداف دولت امهروز محافظه کاران نابودی دهک سوم بود وهمه جامعه شناسان به این مسئله اذعان دارند.
وی در مورد برنامه های اعتماد ملی در مورد انتخابات افزود:حزب اعتماد ملی تنها حزبی بود که با برنامه در انتخابات سال 92 شرکت کرد وحاضریم از برنامه های خود دفاع کنیم. باید انتخابات را به عنوان وسیله ای برای حفظ انسجام ملی قرار دهیم. برنامه های اعتماد ملی قبل از ورود به انتخابات آماده بود. برنامه های پوپوپلیستی خیانت به کشور است وما باید صادقانه بگوئیم واینکه دولت نمی تواند برنامه خود را اجرا کند مقصر تا حدی خود دولت است. دولت نباید اجازه می داد که سفارت عربستان اشغال شود ومحکومیت توئیتی در فضای مجازی روند مطلوبی نیست. 
تاجیک در مورد وضعیت تحزب در کشور گفت: هدف ما باید گسترش تحزب در جامعه باشد، نمیتوان جمهوری اسلامی را بدون تحزب مدیریت کرد، جامعه باید قواره بندی شود واین یک ضرورت امنیت ملی است از دیدگاه ما. مدیریت در جامعه، مبارزه با فساد سامان دهی نطام اداری، حل مشکلات اقتصادی با محوریت بخش خصوصی و کار آفرینی است. هدف ما تبدیل مردم کشور به شهروند درجه یک است وبا توانمد سازی خانواده ها میتوان این کار را انجام داد. از الزامات خارجی هم ایجاد فضای تنفسی در سیاست خارجی است.

منبع : نفت ما
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها