بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
تدبیر24 :آلبوم موسیقی «اوسنه» به آهنگسازی مزدا انصاری، خوانندگی غلامرضا رضایی و شعرخوانی مرتضی کاخی توسط انتشارات سروش روانه بازار موسیقی شد.
 
به گزارش مهر، در این آلبوم که تمامی حقوق مادی آن به مدت پنج سال به انجمن «ام اس» ایران اهدا شده قطعه های «مروایه اشک»، «ماه عرُس»، «زندگی»، «گریه شبانه»، «پیری و معرکه گیری»، «سفر»، «بهارمو»، «زلفای تو»، «خوانش شعرها» با کلام شاعرانی چون ملک الشعرای بهار و عماد خراسانی به علاقه مندان موسیقی ارائه شده است.
 
مزدا انصاری آهنگساز آلبوم موسیقی «اوسنه» در یادداشتی به مناسبت انتشار این آلبوم آورده است:
 
«از دوران کودکی به واسطه دوستی خانوادگی با استاد عماد خراسانی و تاثیر کلام زیبا و روحیه لطیفش آشنا بودم، ولی هرگز گمان نمی بردم زمانی آهنگ هایی بر روی شعرهای گویش مشهدی این بزرگ مرد به ویژه شاعر بزرگ خراسان استاد ملک شعرای بهار بسازم. زمانی که دوست عزیزی این پیشنهاد را به من کرد، چنان در دلم نشست که بی هیچ تردیدی آن را پذیرفتم، چرا که طرح این مجموعه در عین بکر بودن و زیبایی خاصی که به خصوص به لحاظ نوستالژیک برایم داشت، موجب اولین همکاری من با دوست عزیزم غلامرضا رضایی پس از سال ها آشنایی شد. دوست هنرمندی که بدون شک به غیر از او کسی از عهده خواندن این شعرها با گویش صحیح و آکسان های درست، در عین لطافت و گرمی، بر نمی آمد.
 
در ادامه ساخت این مجموعه افتخار آشنایی و همکاری با استاد گرامی دکتر مرتضی کاخی را پیدا کردم که بدون رهنودهای ایشان ساخت این قطعات بسیار دشوار می نمود و از آن مهم تر که از سر لطف دکلمه اشعار در این آلبوم را پذیرفتند که افتخاری برای من محسوب می شود.
 
اوسنه (افسانه) حاصل همدلی، دوستی و همکاری یاران هنرمند فرهیخته و عزیزم با من است که با یاری شان توانستم مجموعه ای با گویش سرزمین مادری ام مشهد را به شما مهربانان پیشکش کنم. از یکایک نوازندگان و صدابرداران و همه عوامل این آلبوم نهایت سپاس را دارم و دستشان را به گرمی می فشارم.»
 
ارسلان کامکار ویولن، علی جعفری پویان ویولن، میثم مروستی ویولن، عماد رضا نکویی ویولن، سهراب برهمندی ویولا، دانیال جورابچی ویولا، آتنا اشتیاقی ویولنسل، پورنگ پور شیرازی کنترباس، ناصر رحیمی فلوت، سایوری شقیعی کلارینت، آزاد میرزاپور تار و سه تار، علی رحیمی تنبک و سازهای کوبه ای و مزدا انصاری پیانو نوازندگان این آلبوم موسیقایی هستند.
 
آلبوم موسیقی «اوسنه» با شماره ۱۶۵۱۰ کتابخانه ملی و شماره ۹۴۸۹۰۸ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انتشارات سروش و همکاری گالری بوم در بازار موسیقی منتشر شده است.
 
این البوم در تاریخ یکشنبه ۲۰ دی ماه ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰ در شهر کتاب مرکزی به نشانی خیابان دکتر شریعتی – بالاتر از خیابان استاد مطهری – نبش کوچه کلاته – فروشگاه مرکزی شهر کتاب تلفن تماس : ۸۸۴۰۸۲۸۸ و ۸۸۴۵۶۹۰۰ رونمایی خواهد شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها