بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
تدبیر24 :برادر بزرگوارم جناب حاج حسین آقای شریعتمداری سرمقاله مفصل امروز کیهان را به نامزدی جناب سیدحسن آقای خمینی اختصاص داده اند.
در بند پایانی مقاله آمده است:"این روزها نظریه‌ای با قید «احتمال» مطرح شده است که شاید اجتهاد کسانی که در آزمون شرکت نکرده‌اند نیز از طریق دیگری احراز شود. این فرمول هر چه باشد و برای هر یک از داوطلبان شرکت نکرده در آزمون قابل بررسی باشد، به دلیلی که اشاره می‌شود مصلحت نیست درباره فرزند یادگار حضرت امام(ره) به‌کار گرفته شود، زیرا می‌تواند این توهم را در افکار عمومی پدید آورد که شورای محترم نگهبان برای فرزند یادگار امام(ره) استثناء قائل شده است! و حال آن که «توهم استثناء» با ساحت مقدس امام راحل و بینش و منش آن بزرگوار همخوانی ندارد. ضمن آن که به شخصیت محترم و عزیز فرزند یادگار امام نیز آسیب جدی می‌رساند و خدای نخواسته برخی از افراد و جریاناتی که در داخل و خارج کشور برای تخطئه نظام گوش خوابانیده‌اند، بر این طبل فریب می‌کوبند که گویی فرزند یادگار امام(ره) نگران عدم موفقیت خود در آزمون بوده‌ است!"

حتما خاطرمبارک جناب آقای شریعتمداری مستحضر هست که حتی اگر جناب سیدحسن خمینی از سوی فقهای شورای نگهبان مستثنی شود،اولین استثنا نیست، زیرا پدر ارجمند و بزرگوار ایشان هم (با اینکه ظاهرا کرسی درس خارج نداشت)از سوی فقهای معظم شورای نگهبان،برای عضویت در خبرگان پذیرفته شدند. و قطعا جناب آقای شریعتمداری با آن تصمیم مخالفتی نداشتند و  بزرگان کشور نیز آن را بخردانه دانستند.ضمن اینکه قاعده ای که یک بار استثنابردارد...

لازم دیدم نکته ای را که ایشان از آن غفلت کرده اند،عرض کرده باشم. همین.

منبع : وبلاگ محمد مهاجری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها