بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
تدبیر24 :سخنگو و قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان گفت: تحریم انتخابات در برنامه‌های ما جایی ندارد.
میرلوحی:از اصلاح‌طلبان می‌خواهیم ناامید نشوند و همچنان بذر امید را بپاشند/ تحریم انتخابات در برنامه‌های ما جایی ندارد/صوفی:هیات نظارت با ردصلاحیت ها شوک بزرگی بر اصلاح‌طلبان وارد کرد
به گزارش روزنو، محمود میرلوحی دریک نشست خبری با اشاره به اینکه هیات‌های اجرایی قانونمند عمل کردند و از آنها تشکر می‌کنیم که چهره‌های ارزشمند و با سابقه‌ای هستند، تصریح کرد: اتفاقی که در هیات‌های نظارت افتاد همه ما را مکدر کرد و امیدواریم چهره‌هایی که به صحنه آمدند تایید صلاحیت شوند زیرا همه از افراد باسابقه هستند
او تاکید کرد: لیست ما مانند تابلویی است از همه اقشار و اقوام در آن حضور دارند، چراکه بانوان، جوانان، فرهنگیان، سیاسیون و... باید نماینده خود را در این تابلو ببینند تا به پای صندوق‌های رای بیایند
میرلوحی با بیان اینکه راهبرد اصلاح‌طلبان جلب حمایت حداکثری است، ادامه داد: اصلاح‌طلبان با تجزیه و تحلیل همه عوامل داخلی و بین المللی به صحنه آمدند چراکه اعلام کردیم بعد از انتخابات ریاست جمهوری این گام دوم است.
این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه از ٣۵ استاندار سابق تنها ۵ نفر تایید شده‌اند، گفت: سیاست‌های دولت که تعامل با دنیا و حل مسئله هسته‌ای بود، گام نخست بود و اکنون نوبت برداشتن گام دوم است و باید تعامل بین‌المللی ادامه پیدا کند و برجام محقق شود و رکود جای خود را به رونق اقتصادی دهد و اشتغال ساماندهی شود.
میرلوحی با یادآوری دوباره مسئله رد صلاحیت‌ها خاطرنشان کرد: رفتاری که هیات مرکزی نظارت با جریان اصلاحات که پیشرو و پیشگام و حامی راه امام و انقلاب بودند، برای مردم پرهزینه بود اما ما از اصلاح‌طلبان می‌خواهیم نا‌امید نشوند و همچنان بذر امید را بپاشند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه تحریم انتخابات و عدم شرکت در انتخابات در برنامه‌های ما جایی ندارد، افزود: در نظرسنجی‌ها می‌بینیم مسیر دولت تدبیر و امید همچنان مورد تایید و مورد نظر مردم است، لذا نباید اجازه دهیم دوباره مجلسی بیاید که برای مردم هزینه ایجاد کند.
صوفی:هیات نظارت شوک بزرگی با ردصلاحیت ها بر اصلاح‌طلبان وارد کرد


در ادامه این نشست خبری علی صوفی رییس ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان تهران که اظهار داشت: امام این موضوع را که یک جریان خاص که سرتاسری تصمیم بگیرد، نهی کرده است.
او با بیان اینکه ما همه به عنوان یک شهروند موظفیم همواره در صحنه‌های انتخابات حضور داشته باشیم، گفت: در انتخابات سال ٩٢ این فضا باز شد و دیدیم که چه طور معجزه‌آسا توانست در فضای بین‌المللی تاثیر بگذارد.
وی با اشاره به اینکه در فضای داخلی سال آینده سال رشد اقتصادی است، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان و همه فعالان سیاسی دو سال است که همه تلاششان را برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری می‌کنند، حتی خود استان‌ها طبق استراتژی که تعیین شد، قرار شد در حوزه‌ها خود شورای منطقه کاندیدا را انتخاب کنند، اما حقیقت این است که از طرف هیات نظارت شوک بزرگی بر اصلاح‌طلبان وارد شد.
او گفت: تاکید همه بر این بود که در مجرای قانون عمل کنند. معنی این مسئله چیست؟ آیا هیات اجرایی در مجرای قانون عمل کرده است و هیات نظارت در مجرای قانون عمل نکرده است یا اینکه مسئله بر عکس است؟
وزیر تعاون دولت خاتمی با بیان اینکه اگر اصل بر عدم احراز صلاحیت هست مگر آنکه خلاف آن ثابت شود، پس باید به هر فرد فرصت داده شود که صلاحیت خود را اثبات کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما باید نمایش وحدت و عقلانیت بدهیم و به دنیا اعلام کنیم نظامی داریم که همه مردم خواهان آن هستند.
صوفی با بیان اینکه خیلی از اصلاح‌طلبان به این دلیل رد صلاحیت شدند که به قانون اساسی اعتقاد ندارند، گفت: در قانون اساسی آمده هرکس قانون اساسی را قبول دارد، اقرار کند. اقرار هم که به زبان هست و ما هم که اقرار کردیم که به قانون اساسی متعهدیم و آن را قبول داریم. در نهایت امیدواریم روال معقول و منطقی و آرامش بخش در پیش گرفته شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها