بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
تدبیر24 : نرگس رضایی - رسانه های ترکیه تصویر زنی را در ابعاد گسترده منتشر کردند که گفته می شود ارتش و پلیس این کشور دنبال اوست.
به گزارش سایت روز نو، این تصویر را ارتش در اختیار رسانه ها قرار داده و در این رابطه مشخصات این زن نیز منتشر شده است.
دختری که یک ارتش دنبال اوست
بر اساس گزارش رسانه ها و مطابق اطلاعاتی که ارتش اعلام کرده این زن به عنوان تک تیرانداز چندین سرباز ارتش را کشته است.
اطلاعات امنیتی در مورد این زن تک تیرانداز حاکی از آن است که او در جنگ کوبانی حضور داشته و از کوبانی به ترکیه آمده و در صف پ ک ک به نبرد با ارتش می پردازد.
اسم رمز این زن تک تیرانداز "رزا آوچی" است که توسط مدافعان خلق سوریه آموزش دیده است.
طبق اطلاعات منتشر شده این زن که تلفات چندی را به ارتش ترکیه تحمیل کرده 1 و 60 سانتیمتر قد دارد.
او حدود 50 روز توسط مدافعان خلق سوریه آموزش دیده و نحوه فعالیتش به گونه ای است که بین مردم تردد کرده و همه جا حضور دارد.
این زن که ارتش او را "تروریست" می خواند در شهر "سور" در صف پ ک ک علیه ارتش می جنگد.
به گزارش روزنو،شهر سور در روزهای اخیر صحنه رویارویی شدید ارتش ترکیه و شبه نظامیان پ ک ک بوده و نبرد نظامی در ابعاد گسترده در آن جریان دارد.به گونه ای که گفته می شد فرصت خارج کردن جنازه ها از آن وجود ندارد و جنازه ها روی زمین مانده اند و با توجه به وخامت اوضاع یکی از احزاب کرد این کشور نسبت به شرایط موجود هشدار داده و درخواست کمک عاجل کرد.

علی شیمشک رئیس مشترک حزب مناطق دموکراتیک مدعی شد شدت حملات به گونه ای است که حتی فرصتی برای بیرون بردن جنازه ها وجود ندارد و جنازه ها روی زمین مانده اند.

او گفت:خانه ها با تانک و توپ بمباران می شوند و در شهر وحشت کامل حکمفرماست.
دختری که یک ارتش دنبال اوست

این مقام حزب مناطق دموکراتیک در حالی از تعبیر وحشت برای توصیف اوضاع شهر سور استفاده کرد که روزهای قبل از تشدید درگیری ها بین ارتش و پ ک ک بسیاری از ساکنان شهر به دلیل ناامنی های موجود خانه های خود را ترک کرده و از شهر خارج شدند که در آن زمان سور به شهر ارواح شبیه تر بود.اما با ورود نیروهای بیشتر نظامی که با تجهیزات کامل در برابر پ ک ک صف آرایی می کردند و آغاز درگیری های منظم و پیوسته اوضاع به گونه ای رقم خورد که به گفته مقام حزب مناطق دموکراتیک حتی فرصت جمع کردن جنازه ها نیز وجود نداشته است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها