بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۸۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کواکبیان در چهاردهمین کنگره حزب مردم‌سالاری:
اگر می‌خواستیم خاموش بمانیم در طول این چند سال ساکت می‌ماندیم. امیدواریم تا 16 بهمن وضعیت بهتر شود و دوستان نیز قول‌هایی دادند.
تدبیر24 :مصطفی کواکبیان در چهاردهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با تاکید بر این‌که «رد صلاحیت‌ها نباید مانع از حضور در انتخابات شود» ادامه داد: ما سخن رهبری را دنبال می‌کنیم که فرمودند حتی مخالفان نظام در انتخابات شرکت کنند تا مشارکت حداکثری باشد. از این رو حتی اگر نتوانیم رده‌های اول‌مان را در لیست قراردهیم تا رده‌های چهارم و یا پنجم را در لیست قرار می‌دهیم و ساکت نمی‌نشینیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 وی تاکید کرد:‌ اگر می‌خواستیم خاموش بمانیم در طول این چند سال ساکت می‌ماندیم. امیدواریم تا 16 بهمن وضعیت بهتر شود و دوستان نیز قول‌هایی دادند. باز هم اگر وضعیت به همین منوال باشد لیست 290 نفره‌ای را برای سراسر کشور ارائه خواهیم داد.

وی با بیان این‌که «ما برای اصلاح نابسامانی‌ها و بهبود وضعیت اقتصادی و کارآمدی کشور تلاش می‌کنیم» گفت: با جودی که در پسا برجام باید وضعیت معیشتی بهبود یابد اما معتقدیم که شرایط فعلی ثمره‌ای است که از گذشته برای ما گذاشته‌اند. از این رو شاید به زودی پسابرجام جوابگوی بهبود شرایط نباشد، اما قطعا مجلس دهم می‌تواند ریل‌گذار خوبی برای بهبود شرایط باشد. چون همین مجلس قرار است در زمان برنامه ششم نظارت‌های کافی را اعمال کند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری تاکید کرد:‌ اگر می‌خواهیم در سال 1404 کشور اول منطقه و کشور دهم جهان و سرآمد دنیا باشیم باید پای صندوق‌ها بیاییم. ما دنبال مجلسی بدون آلودگی هستیم. مجلس با آلودگی نمی‌تواند مقابل فساد بایستد. باید اکثریت مجلس طوری باشد که بفرموده‌ امام عصاره‌ فضایل ملت باشد. اگر نمی‌خواهید برخی پدیده‌ها تکرار شود پای صندوق‌های رای حاضر شوید.

وی با انتقاد از رد صلاحیت‌ها گفت: تا زمانی که اکثریت نخواهند قانون اصلاح شود کاری پیش نمی‌رود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
1
با سلام و عرض ارادت

با توجه به سخنان جناب کواکبیان به عرض کلیه مسئولین دلسوز به امورات مردم ایران می رسانم که متاسفانه بسیاری از فرصت ها چون ابر بهاری از دست می روند و شاید که یک فرصت خدای نکرده آخرین فرصت باشد و آن فرصت دلگرم کردن مردم و مشارکت آنان در سرنوشت خویش. شاهد این ادعا اتفاقات لیبی و سوریه و...می باشد. که علی الظاهر همه چیز آرام بود ولی به یک چشم به هم زدن از یک فرصت کشورهای سرمایه داری استفاده نمودند و آتشی بر پا شد که دود آن به چشم همه مردم این کشورها رفت. از مسئولین و مردم عزیز خواهشمندم با حلم و بردباری و توکل امورات را مدیریت نمایند. همچنین در اولین قدم آزادی زندانیان سیاسی و صنفی بویژه معلمین گرامی، آزادی احزاب و رسانه ها و فراهم نمودن زمینه آیی که تمامی افراد با تمامی سلایق وارد مجلس و مجلس خبرگان شوند. در نهایت رییس جمهور و مردم سوریه نمونه واقعی و اما تلخی است که جلو رویمان است.
با آرزوی پیروزی و سربلند ی مردم ایران
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها