بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۸۶۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
این مطلب که همزمان در کانال تلگرامی ایشان ( https://telegram.me/molawerdi ) نیز منتشر شد، مورد هجمه و انتقاد برخی عناصر تندرو که سابقه اهانت به مولاوردی را نیز دارند قرار گرفت.
تدبیر24 :مولاوردی معاون رئیس جمهور صبح امروز در صفحه اینستاگرام خود ( https://www.instagram.com/sh.mowlaverdi ) در خصوص اهانت صورت گرفته به فاطمه معتمد آریا نوشت :

چند روزي از حركت غير فرهنگي و برخورد توهين آميز و تهاجمي و توام با الفاظ ناشایستی كه در شرع و قانون ما مصداق بارز تهمت و افترا محسوب مي شود با يكي از هنرمندان برجسته و افتخار آفرين كشور كه اين روزها آوازه هنرنماييش به فراسوي مرزها كشيده شده است در شهر كاشان مي گذرد.
معترضين به حضور بانو فاطمه معتمدآريا كه به بهانه نمايش يكي از فيلم هايش و شركت در جلسه نقد و بررسي آن  به آن شهر سفر كرده بود به جاي گفتگو زبان خشونت را برگزيدند و خواستار خروج او از كاشان شدند. با تامل در اين قضيه و رفتارهايي مشابه كه برخي پيشه خود ساخته اند سوالهاي زيادي ذهن را به خود مشغول مي كند:  

آيا نسل هاي قبل از ما و نياكانمان چنين رفتاري بر مهمان را روا مي داشتند؟ ما كه در مهمان نوازي هنوز شهره خاص و عام در عالم هستيم به كجا چنين شتابان در حركتيم؟!

با كدام مجوز شرعي و قانوني چنين بي مهابا يك زن مسلمان ايراني مورد بي احترامي و توهين آن هم تحت لواي دفاع از ارزشهاي ديني قرار مي گيرد؟ حتي عرف جامعه  ايراني نيز چنين رفتاري را با زنان برنمي تابد.

آيا راه بر معترضين براي شركت در جلسه بررسي و نقد فيلم بسته بود و نتوانستند مجالي براي طرح ديدگاههاي خود بيابند يا مصلحت و منفعت و ترجيحشان بر اين بوده و است كه راه فرياد و خشونت را در پيش گيرند؟

آيا همين رفتارهاي دفعي و سلبي (در كنار ساير عوامل) در آينده زمينه ساز خروج تعداد بيشتري از هنرمندان جوان از كشور و پيوستن آنها به شبكه هاي ماهواره اي نخواهد بود؟
و دهها سوال بي پاسخ ديگر ...

پسنديده و مطلوب آن است كه اعمال ما  تبلور و آيينه باورها و اعتقاداتمان باشد. بياييم با تاسي به آموزه هاي دينيمان با عمل خود مردم را به دين خدا دعوت كنيم نه با زبان و شعار؛ که «کونوا دُعاةَ النّاسِ بِغَیرِ اَلسِنَتِکُم»

به گزارش خبرنگار تدبیر24 این مطلب که همزمان در کانال تلگرامی ایشان ( https://telegram.me/molawerdi ) نیز منتشر شد، مورد هجمه و انتقاد برخی عناصر تندرو که سابقه اهانت به مولاوردی را نیز دارند قرار گرفت.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
0
با درود

در شرایط فعلی کشور که کشورهای سرمایه داری در

کمین منافع مردم ایران هستند برای کشور ما زیبنده

نیست که گروه هایی به طور غیر قانونی همچون

اعمالی را انجام دهند. خوشبختانه کشور ما دارای قانون

و نهادهای قانونی همچون قوه قضاییه و نیروی انتظامی

است و مطمئنا قانون گذاران محترم و این نهادها خود

بهتر می دانند که چه برنامه آیی را اجرا نمایند. از سوی

دیگر بی احترامی به هنرمندان بزرگ ایران زمین توهین

به جامعه حداکثر ی مردم ایران است و این اعمال

گناهی نابخشودنی هستند.
با سپاس
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها