بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
تدبیر24 :دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در جمع معاونین و نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها و دستگاههای کشور گفت: ما مسوولیت خطیر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده داریم و باید با عزم ملی تلاش کنیم این فرهنگ در جامعه حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایثارگران؛ حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت خواست مقام معظم رهبری است و دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت می بایست گزارش عملکرد دستگاهها را به تفکیک در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت جهت تقدیم به محضر مقام معظم رهبری و سران سه قوه تدوین نماید.

معاون رییس جمهور با اشاره به ابلاغ رییس جمهور و مصوبه شورای هماهنگی و نظارت گفت: دستگاههای عضو با ارائه شرح وظایف و چشم انداز خود طبق سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ایثار و شهادت، سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت را جهت تصویب در شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت آماده می نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت با تقدیر از رسانه ها مخصوصا صدا و سیما در حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: باید ضمن بررسی عملکرد تمامی دستگاهها در حوزه ایثار و شهادت، آنها را رتبه بندی و از سازمان ها و وزارتخانه های برتر تقدیر نماییم.

گفتنی است در این جلسه که حجت الاسلام و المسلمین دکتر فقیهی معاون شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت و بیست و دو معاون و نماینده تام الاختیار وزارتخانه ها و سازمان ها حضور داشتند، اعضاء ضمن گزارش اجمالی از روند تدوین فعالیتهای انجام شده در سال جاری ، آئین نامه برگزاری شوراهای استانی فرهنگ ایثار و شهادت را تصویب نمودند.

در حاشیه این جلسه از فصلنامه فرهنگ ایثار و شهادت تهیه شده در دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت رونمایی شد.

image


منبع:خبرگزاری ایثارگران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها