بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
تدبیر24 :سيزدهمين جشنواره بين المللي فیلم کوتاه  "نهال" در دانشگاه هنر برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي جشنواره "نهال" سيزدهمين جشنواره دانشجويي فيلم كوتاه"نهال" باحمايت دانشگاه هنر، توسط دانشجويان سينما دانشكده سينماو تئاتر اين دانشگاه برگزار مي شود.

جشنواره نهال در سه بخش فيلم كوتاه، فيلمنامه نويسي و عكس و پوستر فيلم برگزار خواهد شد.

همچنين  بخش فيلم كوتاه در اين جشنواره شامل موضوعات مستند، داستاني، تجربي، انيميشن و سال اولي ها خواهد بود.

از نکات قابل توجه درباره سیزدهمین دوره این جشنواره قرار دادن بخش بین الملل به عنوان بخش غيررقابتی این جشنواره است.
همچنين برنامه بزرگداشت يكي از بزرگان سينما طبق روال هر سال اين جشنواره از مهم ترين اتفاق هاي افتتاحيه جشنواره ميباشد

مهلت ارسال آثار به اين جشنواره از شنبه ١٠ بهمن لغايت ١ ارديبهشت خواهد بود و فيلمسازان جوان مي توانند آثارخود را به دبير خانه جشنواره واقع در چهارراه وليعصر خيابان بالاور ساختمان معاونت فرهنگي دانشگاه هنر دبيرخانه نهال ارسال كنند.

جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال مهمترین رویداد سینمای-دانشجویی کشور شناخته می شود و کار خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است . هدف این جشنواره، فراهم آوردن زمینه‌ای برای نمایش توانمندی‌های دانشجویان و ایجاد فضایی سالم جهت رقابت میان آثار آن هاست. سيزدهمين دوره جشنواره بين المللي فيلم كوتاه "نهال" به دبيري محسن مختاري فر  و با حضور داوران سرشناس عرصه سينما در ارديبهشت و خرداد ماه سال٩٥ برگزار خواهد شد.براي دريافت اطلاعات بيشتر و اشنايي با قوانين به سايت Nahalfestival.ir
مراجع فرماييد.

منبع : پویش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها