بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
عده قلیلی که اکثرا با ظاهری مذهبی، ریش، تسبیح، انگشتر و... به کف خیابان ریخته و بدون توجه به قوانین در صدد فشار به دولت اند، اینان پاسداران اهداف متعالی نظامند؟ اینان دلسوزان منافع مردمند؟
تدبیر24 :برگزاری تجمعات غیرقانونی در این دولت به اوج خود رسیده است. وجود فضایی امن برای هرگونه اعتراض و فعالیت های مدنی موجب شده تا برخی خودسرها با حمایت هایی خاص اقدام به برگزاری تجمعاتی غیرقانونی و سواستفاده از فضای ایجاد شده که حاصل اعتماد دولت به مردم و همدلی با مردم است بینجامد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 جالب اینجاست که این قبیل افراد که خود در دولت های قبل معترض هرگونه بی قانونی بودند در این زمان با فشارهای رسانه ای خود و ریختن عوام به کف خیابان، سعی در اخلال در امنیت عمومی و جایگزین کردن زبان زور به بجای مذاکره و مفاهمه را دارند.
عده قلیلی که اکثرا با ظاهری مذهبی، ریش، تسبیح، انگشتر و... به کف خیابان ریخته و بدون توجه به قوانین در صدد فشار به دولت اند، اینان پاسداران اهداف متعالی نظامند؟ اینان دلسوزان منافع مردمند؟ حمایت رسانه ای و خبری از این عده قلیل که سعی بر به کرسی نشاندن خواست های خود در مقابل خواست عموم مردم را دارند، چه معنایی دارد؟ آیا این مصداق زیاده خواهی و اهانت به ملت نیست؟

مگر نه آنکه مقام معظم رهبری فرموند: انتخابات برای این است که در صندوق‌های رأی معلوم شود که مردم چه می‌خواهند؛ نه در کف خیابان‌ها. مگر نه آنکه مردم این دولت را انتخاب کرده و به توفیق آن امید دارد؟ مگر نه آنکه ایشان در سال 88 فرمودند : برخی‌ها بدانند که با حرکات خیابانی نمی‌توان اهرم فشار بر ضد نظام به وجود آورد و مسئولان را وادار کرد تحت عنوان مصلحت زیر بار خواسته‌های آن‌ها بروند، چرا که تن‌دادن به مطالبات غیر قانونی زیر فشار، شروع نوعی دیکتاتوری است.

اینان که به ظاهر دلواپس نظامند چرا توجهات رهبری را سرلوحه اعمال خود ندارد؟ اینان خوارج زمانه اند که مصادیق دیکتاتوری را پایه گذاری می کنند؟

ظاهر مذهبی این افراد در طول تاریخ این انقلاب چه صدماتی به نگرش مردم به دینداران وارد کرده است؟ چه کسی مسئول ایجاد حس تنفر مردم از قانون گریزان بظاهر مذهبی است؟
لیدرهای این جریانات و مسئولان اصلی این اتفاقات عموما شناخته شده اند و این اشارات مخاطب خود را پیدا کرده است. لذا لزومی به توضیح بیشتر و اشاره مستقیم بدان نیست.
این عده قلیل بدانند که اگر مدتی با ظاهر و قدرتی که در اختیار دارند این دوران را سپری کردند، باید پاسخگوی تاریخ و جفایشان به اسلام و ایران اسلامی باشند.

تجمعی که امروز در مقابل وزارت نفت و در اعتراض به قرارداد های جدید نفتی صورت گرفت از طریق استانداری غیرقانونی اعلام شد و موجبات نا امنی شهر را فراهم آورد تا بار دیگر بر ملت ثابت شود که این عده قلیل همچنان بر طبل قانون گریزی و توهین به مردم می کوبند و درصدد اعمال نظر شخصی شان به عموم جامعه هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها