بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۸۷۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
سهراب چیزی را اختراع کرده و مدت‌هاست متنظر حمایت یکی از ارگان‌ها برای ثبت و استفاده از آن است؛ اما هیچ خبری به دستش نمی‌رسد. او در یکی از روزها به صورت تصادقی چمدانی را..
تدبیر24 :تله فیلم «سهراب و خیال پوچ» طنز تلخی است که یک معضل اجتماعی در خصوص جوانان را روایت می‌کند.
بابک جمال کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار  تدبیر24 از پخش یک تله فیلم اجتماعی با مایه طنز از شبکه نمایش سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: «سهراب و خیال پوچ» یک تله فیلم با مدیوم سینما است که قرار شده در ایام نوروز یا یکی از مناسبت‌های ولادت در اسفند ماه در شبکه نمایش به روی آنتن برود.

وی افزود: من در این فیلم تهیه‌کننده، مجری طرح و مدیر هنری هستم و کارگردان این فیلم علی فخار  است.جمال با اشاره به خلاصه داستان «سهراب و خیال پوچ» گفت: «سهراب» جوان نخبه‌ای است که چشمانی ضعیف و چهره‌ای خنده‌دار دارد که به همین دلیل دوستان و همسایگان و آشنایانش او را مورد تمسخر قرار می‌دهند و دیوانه خطابش می‌کنند.

سهراب چیزی را اختراع کرده و مدت‌هاست متنظر حمایت یکی از ارگان‌ها برای ثبت و استفاده از آن است؛ اما هیچ خبری به دستش نمی‌رسد. او در یکی از روزها به صورت تصادقی چمدانی را پیدا می‌کند که در آن بسته‌های مواد مخدر قرار دارد. سهراب در توهمی کوتاه به فکر خودش و خرج کردن پول مواد مخدر برای اختراع خود می‌افتد و چمدان را به خانه می‌برد. این اقدام باعث دردسر او می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: ساخت این فیلم به پایان رسیده است. موضوع این فیلم معضل تلخ اجتماعی است که ما به منظور توجه جوانان و اجتماع به این مسئله، پس از 4 ماه تحقیق میدانی و تشکیل کارگروه روانشناختی و روانشناسی برای انتخاب بازیگران اقدام کردیم. دو بازیگر اصلی این فیلم مهدی فقیه و میلاد شعبانی هستند. میلاد شعبانی از میان 120 نفر انتخاب شد و برای این نقش یک ماه کامل تمرین کرد. در حین ساخت فیلم یک حادثه برای میلاد اتفاق افتاد که خوشبختانه ختم به خیر شد.

تهیه کننده «سهراب و خیال پوچ» ضمن ابراز خرسندی از خلاقیت و انرژی عوامل فیلم عنوان کرد: گروه تولید با انرژی بودند و با ابتکار تصاویر خوب و جذابی ثبت شد. گاهی یک فریم عکس و تصویر و یا یک دقیقه فیلم یا موسیقی می‌تواند کار هزار جلد کتاب را کند و بیشتر موثر باشد.

بابک جمال نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی" شصت دقیقه در زمستان" تصریح کرد: جامعه ما جوان و آسیب پذیر است و باید در فیلم‌ها و قصه‌ها نگاه ویژه‌ای به مواد مخدر و آگاهی رسانی به جوانان و اجتماع داشته باشیم و خوشحالم که در این راه یک قدم کوچک برداشتیم. یکی از دلایلی که تهیه کنندگی این اثر را پذیرفتم، جذابیت‌های بصری آن بود.






بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
صادق رضاییان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
حاجی باز دمت گرم
خیلی چاکریم
یا علی
محبیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
بسم الله

خداقوت برادر
از موفقیت شما خوشحالم
ارادتمند شما
محبیان
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها