بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۸۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
تدبیر24 :پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با بیان این‌که با نگاهی خوش‌بینانه منتظر اعلام‌نظر شورای نگهبان هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌کنم که با وجود تلاش‌هایی که مسئولان مربوطه داشته‌اند و همچنین با توجه به توجهاتی که مقام معظم رهبری نسبت به موضوع دارند، امیدواریم قطعاً شرایط تغییر کند و وضعیت مناسبی حاصل شود.

او در مورد احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با سایر جناح‌های سیاسی، گفت: ائتلاف با اصولگرایان به وضعیت تأیید صلاحیت‌ها بعد از ۱۶ بهمن و نظر شورای نگهبان بستگی دارد.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در مورد برخی اظهارات مبنی بر احتمال تحریم انتخابات، اعلام کرد: رویکرد اصلاح‌طلبان به هیچ وجه تحریم انتخابات نیست و کسانی که چنین موضوعاتی را مطرح می‌کنند، اصلاح‌طلب نیستند. شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بار‌ها اعلام کرده که به دنبال تحریم انتخابات نیست و هیچ کسی هم نباید با صندوق‌های رأی قهر کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد ترکیب احتمالی مجلس دهم نیز یادآور شد: مجلس آینده قطعاً مجلسی با حضور نیروهای معتدل اصلاح‌طلب و اصولگرا خواهد بود؛ چرا که امروز نگاه، توجه، ‌ رأی و انتخاب مردم به سمت افراد معتدل است.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در ادامه به نحوه مصاحبه کاندیداهای رد صلاحیت شده پرداخت و خاطرنشان کرد: کسانی که صلاحیتشان مورد تأیید نهایی قرار نمی‌گیرد، باید تابع قانون باشند و هر آنچه که قانون مشخص کرده است را بپذیرند.

مافی در پایان به برگزاری نخستین کنگره این حزب اشاره کرد و گفت: این کنگره، کاملاً تشکیلاتی است و طی آن صرفاً موضوعات مربوط به حزب مطرح می‌شود. رویکرد کنگره کارگزاران توجه به جوانان و زنان و بسط و توسعه حضور آن‌ها در عرصه انتخابات است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
فربد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
1
0
سرمايه اصلاح طلبي، يك بار براي كودتاي رنگي هشتاد و هشت خرج شد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها