بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
تدبیر24 :سی و هفت سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران گذشت و در طول بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، حاکمیتی برامده از مردم مبتنی بر تعالیم الهی اسلام شکل گرفت كه مراحل سخت و دشواری را طی کرده است. در این راه با دشواری‌ها و موانع بسیاری روبرو شده لیکن استوارو مستحکم، روندی رو به جلو را پیش روی جهانیان قرار داده است.

بي شك دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر "تعالیم اسلام ناب محمدی"(ص) در عصر جاهلیت مدرن بود که توانست حکومتی با انگیزه های الهی بر کره زمین تثبیت کند.

اکنون که در چهارمین دهه از عمر نظام اسلامی قرار داریم، لازم است ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، دستاوردها، موانع و آسیب های انقلاب اسلامی را بيشتر مورد توجه قرار دهیم تا موجبات مسير پيشرفت و ترقي كشور را بيش از پيش هموار کنیم.

مسير علمي كشور امروز پس از گذشت 37 سال چنان به قله هاي اوج و ترقي رسيده است كه سبب حيرت و شگفتي جهانيان شده است. استادان، دانشجویان و دانشمندان ایرانی با شکستن سدهای تحریم توانسته اند رتبه علمی کشور را در رده بندی‌های منطقه‌ای و بین المللی تغییر دهند؛ به گونه‌ای که ایران در علومی چون هوافضا، سلول‌های بنیادی و بیوتکنولوژی در منطقه به رتبه‌های اول و دوم دست یافته و در رتبه بندی‌های بین المللی حائز رتبه‌های مناسبی شده و در حوزه نانو فناوری نيز به رتبه هشتم دنیا ارتقا یافته است.

خدا را سپاس كه انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری امام راحل و وحدت و پیشتیبانی مردم شکل گرفت و امروز منجر به تحولات عظیمی در سطح جهان شده است. از اين رو وظیفه جامعه دانشگاهی در این برهه زمانی سنگین تر از گذشته است؛ چرا كه دانشگاهیان برای پاسداشت انقلاب اسلامی باید در مسیر توسعه علم و دانش و کسب قله‌های علمی در جهان حرکت کند و همچنان پيشتاز باشد.

واحد الکترونیکی نیز به عنوان بزرگترین دانشگاه مجازی کشور تمام هم و غم خود را بر افزایش سرعت طی کردن مسیر توسعه علمی و به کارگیری و توسعه فناوری های نوین در مسیر بالا بردن سواد عمومی جامعه به کار بسته و با بومی کردن هر چه بیشتر امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آموزش مجاری تلاش می کند تا دین خود را به خون شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و شهدای راه علم  کشور ادا کند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها