بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
محمد کاسبان دبیر کل پیشگامان اعتدال خبر داد:
مشی اعتدال و عقلانیت و توجه به منافع ملی در راستای پیشرفت همه جانبه کشور رویکرد اصلی این جریان خواهد بود.

 تدبیر24: محمد کاسبان، دبیر کل جبهه گفتمانی اعتدال از ائتلاف جریان های مردمی اعتدال گرا برای حضوری مستقل با فهرستی واحد در انتخابات پیش روی مجلس خبر داد و عنوان این جریان را موج مردمی اعتدال با نام مخفف " ما " اعلام کرد و گفت: مشی اعتدال و عقلانیت و توجه به منافع ملی در راستای پیشرفت همه جانبه کشور رویکرد اصلی این جریان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 کاسبان در معرفی نامزدهای مورد حمایت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران با اشاره به چهره های قطعی گزینش شده، تکمیل لیست 30 نفره را به روز شروع تبلیغات رسمی موکول کرد و گفت: تا امروز نام گزینه های ذیل به عنوان نامزدهای مورد حمایت ما قطعی شده است:

علی مطهری، حسن بیادی، محمد کاسبان، کاظم جلالی، محمد غرضی، الیاس حضرتی، پرویز کاظمی، رفعت بیات، مصطفی کواکبیان، حسن سبحانی، پروانه مافی، حجت الاسلام والمسلمین فاطمیه و محمد کریم شهرزاد

وی هفته جاری را زمان تکمیل نهایی این فهرست تا اعلام 30 نفر قطعی عنوان کرد و احتمال ائتلاف با سایر جریانات را نیز منتفی ندانست.

کاسبان درباره انتخابات خبرگان رهبری در تهران نیز اعلام موضع نمود و حمایت از ائتلاف منسوب به آیت الله هاشمی رفسنجانی را برنامه جریان متبوع خود خواند و افزود: به زودی ستاد مردمی آیت الله هاشمی رفسنجانی را برای تبلیغات در حوزه انتخابیه تهران رسماً راه اندازی خواهیم نمود.

دبیر کل پیشگامان اعتدال، همچنین با انتقاد از فقدان نگاه سرمایه ای به داوطلبان احراز نشده و رد صلاحیت شده انتخابات گفت: به دنبال طرحی برای دعوت و بهره گیری از ایده ها و اندیشه های این افراد نیز هستیم و همه باید کمک کنیم تا روحیه و رویه مشارکت جویانه در این چهره ها تخریب نشود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها