تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۵۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

هشدار آیت الله قمی به دخالتهای انتخاباتی

آیت الله دکتر محسن قمی گفت : به دولتمردان آمریکا و انگلیس هشدار می‌دهیم که مراقب رفتار و گفتار خود باشند، زیرا مردم ایران همواره از دخالت سیاستمداران انگلیسی و بیگانگان در امور داخلی خود، به‌ویژه انتخابات نفرت عمیق دارند و مطمئن باشند که اگر از رویه دخالت در مسائل داخلی ما از جمله انتخابات دست نکشند، پاسخی محکم از ملت بزرگ ایران دریافت خواهند کرد و بدون تردید در فرآیند اجرای برجام تأثیرات منفی آن را شاهد خواهند بود



تدبیر24 :به گزارش خبرگزاری ایثارگران عضو خبرگان رهبری در جمع عزاداران فاطمی در مسجد امام جعفر صادق (ع) میدان فلسطین تهران تصریح کرد : بیگانگان این را هم بدانند که هرکس با هر سلیقه‌ای از میان نامزدهای موجود به مجلس خبرگان راه یابد، وفادار به اصول و ارکان و مبانی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود. چنان‌که استکبارستیزی و مقابله با نفوذ قدرت‌های بیگانه در امور داخلی کشور در ذات مجلس خبرگان رهبری تعریف شده است.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان تهران همه کسانی را که در صحنه انتخابات خبرگان حضور یافته‌اند از امنای مردم و علمای معتمد بلاد دانست و اظهار کرد: این شخصیت‌های ارزشمند و گران‌سنگ، حافظان اسلامیت و مرزبانان مشروعیت نظام به‌شمار می‌روند. لیست‌های متنوع نشانه‌ای از رقابت سالم درون خانواده نظام و انقلاب است و به‌کلی با فرهنگ رقابت مخرب نظام‌های لیبرالی مغایرت و تفاوت دارد.
معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری انگیزه اغلب قریب به اتفاق نامزدهای حاضر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را انجام تکلیف الهی و وظیفه قلمداد کرد و گفت: چون پای ادای تکلیف در میان است، بزرگان حاضر در این عرصه نتیجه‌گرا نیستند و شخصا از رقابت‌های ناسالم گریزانند. جریان‌های سیاسی و طرفداران نامزدهای انتخابات خبرگان هم باید مراقبت ویژه و مضاعفی در پیش گیرند تا ساحت این مجلس از خط‌بازی‌های سیاسی و جناحی مصون و منزه بماند.
ایشان با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌ای بیگانگان در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ایجاد تفرقه و نفاق را کارویژه و مأموریت دشمن و رسانه‌های جمعی آنان دانست و اظهار امیدواری کرد: همه وفاداران به امام و رهبری و انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشند تا اسیر و گرفتار این فریب شوم نشوند و در زمین طراحی شده توسط بیگانگان بازی نکنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حمایت از یک لیست و یک جریان و مقابله با یک لیست و جریان دیگر در انتخابات مجلس خبرگان توسط رسانه‌های معلوم‌الحال بیگانه نمایشی و ساختگی است، گفت: این اقدامات با هدف ایجاد دودستگی و اختلاف میان صفوف به‌ هم پیوسته ملت صورت می‌پذیرد. البته تحقق این اختلافات در سطح ملی خیال خامی است که با هوشمندی و تیزبینی مردم آگاه کشور ما هرگز عملی نخواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی فقیهی نیز در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت ایام عزاداری بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و اشاره به حدیثی از ایشان با این مضمون که هرکس کارش را برای خدا خالص کند ، خداوند بهترینها را برایش می آورد ، همنشینی با مقام معظم رهبری ، خدمت در سنگر خبرگان رهبری ، عضو خانواده ۵ شهید و حمایت خانواده شهدا از آیت الله قمی را مصداق این حدیث برای آیت الله قمی بیان نمود.
گفتنی است در حاشیه این جلسه تشکلهای ایثارگری به عنوان وارثان شاهدان انقلاب در بیانیه ای که توسط یکی از فرزندان شهدا قرایت شد حمایت قاطع خود را از آیت الله قمی به عنوان کاندیدای اصلح بیان نمودند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: