بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح جمع آوری متکدیان در سطح پایتخت از ابتدای ماه جاری آغاز شده گفت: 30 تیم گشتی کار جمع آوری متکدیان در مناطق و معابر اصلی شهر تهران را برعهده دارند.

تدبیر24 :فرزاد هوشیار پارسیان گفت : این تیم های گشتی در قالب طرح استقبال از بهار، کار جمع آوری متکدیان در 12 محور و معبر اصلی پایتخت را انجام می دهند.
وی اظهار کرد: به منظور موفقیت هرچه بیشتر این طرح و جمع آوری کامل متکدیان، فهرست معابر اصلی موردنظر در اجرای این طرح اعلام نمی شود.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به درآمد میلیونی متکدیان در برخی از معابر اصلی شهر تهران افزود: شناسایی و جمع آوری کانون های اصلی متکدیان(کلونی های تکدی گری گروهی و خانوادگی) در نقاط مختلف تهران از اولویت های اصلی اجرای طرح جمع آوری متکدیان است.
به گفته وی، شرکت شهربان و حریم بان همکاری مستمری با سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در راستای اجرای طرح جمع آوری متکدیان دارند.
هوشیارپارسیان با اشاره به درنظرگرفتن دو سامانسرای سازمان خدمات اجتماعی با ظرفیت 600 نفر برای نگهداری متکدیان گفت: هماهنگی های لازم برای صدور احکام قضایی در این خصوص انجام شده است.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران آبان امسال در نشست خبری خود با بیان اینکه بیش از 50درصد متکدیان شهر تهران ثروتمند هستند گفته بود که 35 درصد متکدیان شهر در قالب گروه های خانوادگی و غیررسمی فعالیت می کنند و بخش عمده ای از آنان را مهاجران پاکستانی و افغان ساکن در محلات جنوبی شهر شامل بازار، شوش و هرندی تشکیل می دهند.
به گفته وی، تنها 15 درصد متکدیان شهر تهران به لحاظ اقتصادی و معیشتی، نیازمند واقعی هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها