بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
مراسم تشییع پیکر فرج‌الله سلحشور با حضور خیل عظیمی از هنرمندان و دوستداران وی در خیابان اشرفی اصفهانی آغاز شد.
تدبیر24 :این مراسم که از مقابل مسجد امام رضا(ع) در حال برگزاری است، با حضور جمال شورجه، مجتبی راعی، سردار نقدی، سردار جباری، محمدرضا زائری، جعفر دهقان، محمد هادی قمیشی، صفار هرندی، الهام چرخنده، حبیب ایل‌بیگی، تابش، محسن مومنی شریف (رییس حوزه هنری)، حاج سعید قاسمی، محمد خزایی و ... همراه است.

فرج‌الله سلحشور، سازنده دو مجموعه «مردان آنجلس» و «یوسف پیامبر(ع)» روز گذشته در بیمارستان بقیةالله تهران از دنیا رفت.

سلحشور پیش از مرگ و در شرایط ابتلا به سرطان ریه، در تدارک ساخت سریالی بر اساس زندگی «حضرت موسی (ع)» بود.

پیکر مرحوم فرج‌الله سلحشور از خیابان اشرفی اصفهانی روبه‌روی مسجد امام رضا (ع) به سمت امامزاده باغ فیض تشییع می‌شود و در همان‌جا در امامزاده باغ فیض به خاک سپرده می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، سلحشور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها