بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
سازمان تامین اجتماعی از آغاز ثبت نام مستمری بگیران این سازمان برای دریافت کارت اعتباری خرید از امروز خبر داد.
تدبیر24 :رحیم اردلان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، تعداد مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی را 2 میلیون و 700 هزار نفر برشمرد و گفت: این افراد در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سامانه پیامکی 10001422 و یا سامانه رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی refahi.ir درخواست های خود را برای دریافت کارت اعتباری خرید و یا کاراکارت اعلام کنند.

وی افزود: ارسال کد ملی متقاضیان کارت اعتباری خرید درسامانه پیامکی به منزله اعلام درخواست انان است.

اردلان با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده در کارت های خرید بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی چهاربرابر حقوق انان است گفت: اقساط این تسهیلات با سود 12 درصد در مدت یک سال کسر می شود.

وی وظیفه صدور این نوع کارت ها را که به مدت دوهفته طول می کشد برعهده بانک رفاه دانست و افزود: با توجه به فرارسیدن خریدهای شب عید، سازمان تامین اجتماعی تلاش می کند این فرایند را تا ده روز کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه این طرح بصورت ازمایشی در استان های البرز و تهران اجرایی شده است، از صدور کارت خرید برای 400 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران این استان ها طی روزهای اخیر خبر داد و گفت : این کارت ها هم اکنون اماده تحویل است و بزودی دراختیار متقاضیان قرار می گیرد.

اردلان از بازنشستگان و مستمری بگیران تهرانی که متقاضی استفاده از کارت های خرید هستند و تاکنون ثبت نام نکردند ،خواست برای ثبت نام حضوری از 20 اسفند به شعب بانک رفاه مراجعه کنند.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هیچ ضمانتی برای صدور کارت های اعتباری خرید دریافت نمی شود گفت: این کارت ها درفروشگاه های زنجیره ای مانند رفاه، شهروند، اتکا و فرهنگیان دارای اعتبار است و بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند ارزاق مورد نیاز و سایر محصولات خود را از این فروشگاه ها تهیه کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها