بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: بنیانگذاران سازمان توسط یکی از اعضای سازمان به نام «الله‌مراد دلفانی» که با ساواک رفیق شده بود، لو رفتند و اعدام شدند

به گزارش تدبیر24، حجت‌الاسلام شجونی عضو شورای مرکزی روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس در مورد سازمان مجاهدین خلق اظهار داشت:جبهه ملی برای ملی کردن صنعت نفت به مبارزه با رژیم پهلوی برخواست اما چون صبغه مذهبی نداشت در حق آیت‌الله کاشانی جفا کرد.

 

وی افزود: نهضت آزادی با رنگ و بوی مذهبی از دل جبهه ملی برخواست که فردی به عظمت آیت‌الله طالقانی از آنان حمایت می‌کرد. بعد از محاکمه سران نهضت آزادی توسط رژیم گذشته سمپات‌های نهضت آزادی که عده‌ای جوان بودند به این نتیجه رسیدند تنها راه مبارزه با نظام شاهنشاهی مبارزه مسلحانه است. به همین دلیل سازمان سیاسی و نظامی به نام مجاهدین خلق راه‌اندازی کردند.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: بنیانگذاران سازمان توسط یکی از اعضای سازمان به نام «الله مراد دلفانی» که با ساواک رفیق شده بود لو رفتند و اعدام شدند من بعد‌ها دلفانی را در زندان دیدم.

 

وی گفت: مسعود رجوی تنها فردی از سران سازمان بود که به علت فعالیت برادرش کاظم رجوی در سفارت مسکو و توصیه اعضای سفارت مسکو به شاه اعدام نشد و حکمش از اعدام به حبس ابد تقلیل یافت.

 

شجونی ادامه داد: مسعود رجوی در بند ۴و ۵ زندان بود گاهی نزد آیت‌الله انواری می‌آمد در زندان هم سخنان پرت و بلای می‌گفت: علمای بزرگ مانند امام خمینی(ره) و آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله منتظری قادر به درک قرآن و نهج‌الیلاغه نیستند برای اینکه از درک مارکسیست عاجزند.

 

وی افزود: آیت‌الله انواری در پاسخ به رجوی گفت آیا ائمه اطهار به این علت که آن زمان مارکسیستی وجود نداشتند قادر نبودند نهج‌البلاعه را به درستی فهم کنند مسعود از جواب آیت‌الله انورای ناراحت شد و رفت بعد از دوسال که انقلاب شد. از زندان آزاد شد.

 

شجونی گفت: شب‌های شنبه در خانه حاج علی احمد بابایی که عضو نهضت آزادی بود سخنرانی می‌کردم. مسعود رجوی پای منبر می‌آمد. چند بار هم من تعارف کردم که آقا شما بفرمایید. گفت بهره می‌برم.

 

وی گفت: مجاهدین با اینکه رهبری حضرت امام را قبول نداشتند ‌ انتظار داشتند به علت مبارزه انقلابی که داشتند و زندان رفتند انقلاب تقدیم آنها شود.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: زمانی که جنایات ۱۷ شهریور انجام شد. حسین شریعتمداری در زندان نامه‌ای اعتراض آمیز به شاه نوشت. وقتی نامه را داد که مجاهدین امضا کنند. مجاهدین امضا نکردند. گفتند ما رهبری امام خمینی را قبول نداریم. مارکسیست‌ها هم گفتند به علت اینکه نامه با نام خدا آغاز شد قبول نداریم و امضا نکردند.

 

وی افزود: سازمان مجاهدین بعد‌‌ها با آیت‌الله بهشتی دیدار داشتند و انتظار داشتند انقلاب دودستی تقدیم آنها شود. انگار بچه‌های مذهبی بعد از ۳۰ تا ۴۰ سال زحمت کشیدند و انقلاب کردند و انقلاب را در اختیار سازمان قرار بدهند.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: درنهایت سازمان علیه جمهوری اسلامی جنگ مسلحانه راه انداختند و ۱۷ هزار مسلمان را ترور کردند و حتی مردمان عادی در خیابان‌ها کشتند. بعد به فرانسه و عراق رفتند و خیانت‌های بسیار کردند رهبری امام را نپذیرفتند و نگبهان اتاق خواب صدام شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
0
0
حسين شريعتمداري در مراسم سپاس آريامهر نبود؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها