بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳

مهلت سه ماهه برای شناسایی ثروتمندان

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تعیین مهلت زمانی سه ماهه برای شناسایی دهک‌های ثروتمند خبر داد.
به گزارش تدبیر24، جعفر قادری در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به جلسه صبح امروز کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: این کمیته پیش از این حذف یارانه 3 دهک بالای جامعه را مصوب کرده بود و در جلسه امروز نیز زمانی را برای حذف 3 دهک تعیین کرد.
وی افزود: دغدغه‌ها و نگرانی‌های که قبلا درباره‌ حذف یارانه‌ی دهک‌های بالا وجود داشت این بود که امکان شناسایی دهک‌ها در مدت کوتاه میسر نیست لذا ما فرصت دادیم که دولت حداکثر 3 ماه بعد از تصویب قانون نسبت به شناسایی دهک‌های ثروتمند اقدام کند.
به گفته‌ی قادری، این موضوع احتمالا در جلسه بعد از ظهر امروز (یک شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه مطرح خواهد شد و در صورت تصویب در اصلاحیه بودجه 92 گنجانده می‌شود.
به گزارش ایسنا، مهلت سه ماهه مجلس به دولت برای شناسایی دهک‌های ثروتمند برای اجرا نیازمند تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین صحن علنی مجلس است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: