بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
با نزديک شدن به سال جديد و افزايش خريدهاي اينترنتي، کلاهبرداران در کمين خريد آنلاين شهروندان از طريق اينترنت، دستگاههاي pos و دستگاههاي ATM هستند.

 تدبیر24 :سرهنگ علی اعتمادی با اشاره به مزاياي خريدهاي اينترنتي، افزود: صرفه جويي در وقت و سوخت خودرو، افزايش امنيت در جابجايي پول، كاهش هزينه هاي بازاريابي، كاهش سفرهاي درون شهري از جمله مزاياي خريدهاي اينترنتي است.
اين مقام انتظامي با بيان اين که خريدهاي اينترنتي خطراتي را نيز به همراه دارد، بيان داشت: کلاهبرداران فضاي مجازي با استفاده از عدم اطلاع يا کم دقتي خريداران در هنگام خريد اينترنتي آن را با تهديد و آسيب مواجه کرده که توجه به نکات و هشدارهاي پليسي باعث کاهش تهديد از سوي كلاهبرداران اينترنتي مي شود.
وي عدم استفاده از رمزهاي قابل حدس زدن، انجام تمام عمليات خريد توسط خود شخص، در اختيار قرار ندادن اطلاعات عابر بانک به افراد ناشناس، استفاده از کيبوردهاي مجازي، خودداري از انجام عمليات بانکي در کافي نت ها را از جمله راههاي جلوگيري از کلاهبرداري هاي اينترنتي برشمرد.
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي در پايان از کاربران و شهروندان خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک مي‌توانند از طريق سايت پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irبخش مرکز فوريت‌هاي سايبري، لينک ثبت گزارشات مردمي به پليس فتا اعلام کنند.

منبع: آستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها